Strudel
Legacy Member
yoow ik ben van Noord-limburg en misschien kunne er eens wat limburgers samen komen in Peer ofzo?! hier in me dorp spele zeker een 15 tal mensen mohaa dus zou het mss leuk zijn dan iets te gaan doen , ge kunt rechtstreeks bus pakke naar Hasselt en ne film gun zien of es wa lache @ café ;-) .. ik had gezien dat hier nog ene vna Peer op het forum zit wa is u moh nickname dan ?!
ge laat maar iet wete en hoeveel mensen dan zal ik es zoeke voor ne datum en dan zal de rest van Wijchmaal ook wel komen ...
Peace
Vragen : [email protected]
ge laat maar iet wete en hoeveel mensen dan zal ik es zoeke voor ne datum en dan zal de rest van Wijchmaal ook wel komen ...
Peace
Vragen : [email protected]




(en we wonen allemaal in een 1.5kilometer straal van elkaar
)