cyberdelics
Legacy Member
hallo ik had vorige week resident evil 2 gekocht via de ps store voor 10 euro
maar wat ben ik teleurgestelt omwille van je maar een half spel hebt gekocht. de versie van claire kun je niet speele + er ontbreken stukken in het spel zoals de regelmatige verschijning van dieje grote breeje kerel met zijne lange jas die gedrop word per helicopter, + dan ook nog op het laatste vant spel waar ge dieje william burking moet afmaken in de treinwagon waar hij tot op het laatste gemuteert is.
sorry maar ik vondt het zijn geld echt ni waart
dit moest ik even kwijt als er nog zijn van jullie die dachten van nog eens de nostalgie boven te haale met resident evil 2 en ook telleugestelt zijn kan je het hier kwijt
maar wat ben ik teleurgestelt omwille van je maar een half spel hebt gekocht. de versie van claire kun je niet speele + er ontbreken stukken in het spel zoals de regelmatige verschijning van dieje grote breeje kerel met zijne lange jas die gedrop word per helicopter, + dan ook nog op het laatste vant spel waar ge dieje william burking moet afmaken in de treinwagon waar hij tot op het laatste gemuteert is.
sorry maar ik vondt het zijn geld echt ni waart
dit moest ik even kwijt als er nog zijn van jullie die dachten van nog eens de nostalgie boven te haale met resident evil 2 en ook telleugestelt zijn kan je het hier kwijt
) gedownload en een uurtje ofzo mee gespeeld en ik zie (nu toch nog niet) niets speciaals of anders dan vroeger 


Moet hem nog kopen een van dees

