Archief - resident evil 2 telleurstelling

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cyberdelics

Legacy Member
hallo ik had vorige week resident evil 2 gekocht via de ps store voor 10 euro
maar wat ben ik teleurgestelt omwille van je maar een half spel hebt gekocht. de versie van claire kun je niet speele + er ontbreken stukken in het spel zoals de regelmatige verschijning van dieje grote breeje kerel met zijne lange jas die gedrop word per helicopter, + dan ook nog op het laatste vant spel waar ge dieje william burking moet afmaken in de treinwagon waar hij tot op het laatste gemuteert is.

sorry maar ik vondt het zijn geld echt ni waart
dit moest ik even kwijt als er nog zijn van jullie die dachten van nog eens de nostalgie boven te haale met resident evil 2 en ook telleugestelt zijn kan je het hier kwijt

waffel

Legacy Member
cyberdelics zei:
Hallo.
Ik heb vorige week Resident Evil 2 gekocht via de ps store voor 10 euro,
maar ben wat teleurgesteld omwille van het feit dat ik maar de helft van het spel voorgeschoteld krijg. De versie van Claire kan je niet spelen, en er ontbreken stukken in het spel, zoals de regelmatige verschijning van die grote brede kerel met zijn lange jas die gedropt wordt per helikopter. Ook het laatste van het spel, waar je William Burking moet afmaken in de treinwagon waar hij tot op het laatste gemuteerd is, ontbreekt.

Sorry, maar ik vond het zijn geld echt niet waard.
Dit moest ik even kwijt, als er nog zijn van jullie die dachten van nog eens de nostalgie boven te halen met Resident Evil 2 en ook teleurgesteld zijn, kan je het hier laten weten.

Eerst en vooral heb ik uw tekst volledig verbeterd, geen dank.
Ten tweede denk ik dat je Resident Evil 3 in je achterhoofd hebt? Ik kan geen brede kerel die telkens tevoorschijn kwam herinneren in RE2.
Ten laatste is het inderdaad wel spijtig als je niet met Claire kan spelen indien dit waar is.

Viggo

Legacy Member
cyberdelics zei:
hallo ik had vorige week resident evil 2 gekocht via de ps store voor 10 euro
maar wat ben ik teleurgestelt omwille van je maar een half spel hebt gekocht. de versie van claire kun je niet speele + er ontbreken stukken in het spel zoals de regelmatige verschijning van dieje grote breeje kerel met zijne lange jas die gedrop word per helicopter, + dan ook nog op het laatste vant spel waar ge dieje william burking moet afmaken in de treinwagon waar hij tot op het laatste gemuteert is.

sorry maar ik vondt het zijn geld echt ni waart
dit moest ik even kwijt als er nog zijn van jullie die dachten van nog eens de nostalgie boven te haale met resident evil 2 en ook telleugestelt zijn kan je het hier kwijt
Je haalt RE 2 en 3 door elkaar. Die grote brede kerel (Nemisis) is in RE 3. Met Claire kan je niet spelen in RE 3. William is dan weer wel uit RE 2...
Kheb RE 2 een paar dagen geleden (gratis ;) ) gedownload en een uurtje ofzo mee gespeeld en ik zie (nu toch nog niet) niets speciaals of anders dan vroeger :s

syndrom

Legacy Member
er zit wel degelijk een brede kerel in 2 ze.

die bleke kletskoppen

trenhcoat.jpg


En william burkin is ook een char in 2

MarsH

Legacy Member
wat zeg je toch allemaal? heb juist RE2 uitgespeeld en hij is zalig !
Disk 2 zit er wel bij, gewoon op PS toets drukken, INSERT DISC 2!
En idd playtrough met claire kom je die vent tegen, niet bij Leon (als je met Leon begint)

Bart Religion

Legacy Member
Die grote vent kom je tegen als je het tweede scenario speelt. Dat je kan unlocken door het eerste uit te spelen.

Xylan

Legacy Member
Wat een schrijffouten man, 28 jaar & je kunt zelfs geen werkwoorden vervoegen.

Innocence

Legacy Member
cyberdelics zei:
hallo ik had vorige week resident evil 2 gekocht via de ps store voor 10 euro
maar wat ben ik teleurgestelt omwille van je maar een half spel hebt gekocht. de versie van claire kun je niet speele + er ontbreken stukken in het spel zoals de regelmatige verschijning van dieje grote breeje kerel met zijne lange jas die gedrop word per helicopter, + dan ook nog op het laatste vant spel waar ge dieje william burking moet afmaken in de treinwagon waar hij tot op het laatste gemuteert is.

sorry maar ik vondt het zijn geld echt ni waart
dit moest ik even kwijt als er nog zijn van jullie die dachten van nog eens de nostalgie boven te haale met resident evil 2 en ook telleugestelt zijn kan je het hier kwijt

Schaam u voor uw taalgebruik :eek:

Cranberry

Legacy Member
Ik heb tbh al veel ergere teksten gelezen op 9lives ze :wtf: Moet hem nog kopen een van dees

nervevar

Legacy Member
Als verzamelaar en fan van alles wat met resident evil te maken heeft kan ik bevestigen dat Mr X (diene breden kletsekop dus) al van in het raccoon city politie gebouw regelmatig opduikt als je de 1ste cd hebt uitgespeeld en dan direct de 2de cd begint (als leon of claire maakt niet uit). Die word nergens vermeld in de 1ste playthrough

En een type nemesis is hij niet, eerder een soort tyrant maar dan al van een latere productiefase.

cyberdelics

Legacy Member
MarsH zei:
wat zeg je toch allemaal? heb juist RE2 uitgespeeld en hij is zalig !
Disk 2 zit er wel bij, gewoon op PS toets drukken, INSERT DISC 2!
En idd playtrough met claire kom je die vent tegen, niet bij Leon (als je met Leon begint)






ik heb het geprobeerd om van disk te verwisselen maar het lukt niet die optie licht zelfs niet op bij mij enkel disc 1 dat er achter sta licht op en dat kan ik niet aan vinken :confused:

WarBlade

Legacy Member
Ga ik ook nog wel kopen denk ik... Alhoewel da'k die liever op een tastbaar medium heb staan (PSOne-games in het algemeen eigenlijk)...

Zalige reeks, maar die Nemesis-kloterij was er toch wel over... :unsure:

Ik wil een remake van de al-zo-perfecte Resident Evil Remake op de Nintendo GameCube! :)

cyberdelics

Legacy Member
MarsH zei:
Wisselen v disk gaat enkel in main menu dacht ik

bedoel je daar waar ge load game of new game kunt kiezen heb ik geprobeerd maar bij mij gaat het niet het is hetzelfde want ik hier boven vermeld heb is wel kloote:doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan