Archief - Quake 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ScienceMySon

Legacy Member
er is geen Quake 4 forum dus post ik het maar hier :).

Bestaan er al ingame movies of ingame screens van Quake 4?

Lashknife

Legacy Member
http://quake4.ravengames.com/
zij verzamelen nogal wat nieuws omtrent q4 en raven software int algemeen

anyway, veel meer info kan je ook vinden op google of andere search engines, maar enigste dat eigenlijk geweten dient te zijn is dat q4 geplant is door id software om door ravensoft ontwikkeld te worden. En op ravensoft zelf is gene vette te vinden ivm q4

Lunake

Legacy Member
tzal nog gene vette zijn en as ge mss iets awesome vind zal da wsl fake zijn.. nu toch nog :)

Z!zZ

Legacy Member
Concept art n story basis is wat we weten n gezien hebben =^)

Dat ze dat zo maar ff houden, hoe minder spoilers, hoe beter en des te groter de verassing zal zijn, in de goeie zin, hoop ik =D

>SP< Cartman

Legacy Member
Ik hoop dat de railgun gebleven is voor instagib :(

Z!zZ

Legacy Member
imo zéker ne railgun, omg =) kan ni w8en om die nieuwe weapon models te zien :love:

Blackend

Legacy Member
Geen Rail? :D Zou goed nieuws zijn se :-)

Als er maar ne goeie/stevige/sterke shaft in zit ben ik al meer dan content .. (niet azo ne prulleshaft als in ut2K4 he , maar nen echte SHAFT)

xpr·k

Legacy Member
quake IV = net zoals doom³ een single player game (in de eerste plaats), da beseft iedereen hier toch wel he ? Het is het vervolg op Quake2 . Dus of er rail inzit of nie het maakt niet zoveel uit . Persoonlijk denk ik trouwens dat die geen rail comment eigenlijk op D³ slaat waar idd er geen inzit . Aangezien Q4 opvolger van Q2 is zou het wel logisch zijn om ook een railgun te hebben , het was nml een van de knapste wapens eruit . Maarja we zullen nog lang moeten wachten denk eer we da weten .

iMpRo

Legacy Member
man Quake 3 en Quake 4 zien er ownage uit :niceone:
too bad dat ik het nog niet gekocht heb ^^ ( Q3 )
gaa nieuwe pc kopen , en dan Quake 4 prime time ^^

FragNeger

Legacy Member
Blackend zei:
Geen Rail? :D Zou goed nieuws zijn se :-)

Als er maar ne goeie/stevige/sterke shaft in zit ben ik al meer dan content .. (niet azo ne prulleshaft als in ut2K4 he , maar nen echte SHAFT)

Nen echte shaft vinde enkel in qw :)
dien doet pas zeer

Lunake

Legacy Member
pff mijne quake1 met patch 1.06 wil nie macheren :(
ik start da op en da sluit drek af :(
*****, wete gij nie wa r scheelt? heb win95 compatibiliteit dinges al geprobeert..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan