Archief - =|P.I.T.A.|= Alive & recruiting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

space79

Legacy Member
Na veel discussie heeft pita besloten nog eens opnieuw te beginnen met maar nog altijd met FUN in het middelpunt :woohoo: :applause: Alle mensen die +16 zijn en een beetje ervaring hebben (vooral TDM,indien er voldoende members zijn ook OBJ) zijn welkom voor een TO. Cheaters mogen meteen 'thuisblijven' :wtf:

http://pitaforum.hyperboards.com/index.cgi

Gohan

Legacy Member
dees is mss ff offtopic, maar ik vraag het liever hier dan nief topicske te maken, maar is mohaa eigenlijk nog zeer actief dezer dagen? in ladders dan eh ... is de communitie niet aan het doodgaan ofzo? (begint ier nu nie te flamen ofzo eh ^^)

en ontopic: denk nie da ge ier veel mense zult vinden ....

Malarkey

Legacy Member
check clanbase eh :p

vooral realism en spearhead zijn populair vrees ik

Nickolajev

Legacy Member
Ik denk da mohaa ondanks zijn leeftijd nog deftig meedraait imo, voor een groot deel dankzij de nederlanders... Jammer genoeg ziet het er naar uit dat we geen Mohaa 2 mogen verwachten

EDIT: Met een ambitie om een van de betere te worden gade et ni ver brengen vrees is. Gewoon kalm aandoen en vooral veel op tactisch vlak rondkijken, zkers als ge van plan zijt tdm te doen.

Just my 2 cents

space79

Legacy Member
men moet juist die ambitie hebben de meeste van ons hebben al in grote en kleine clans gespeeld dus het zou absurd zijn om te zeggen we gaan het zoals djss doen en er vanuit gaan dat we laatste worden.Maar idd op vlak van tactics moeten sommigen nog veel leren alhoewel we al 2 jaar gamen.

Pita is samen met BKB 1 van de oudste clans (TDM) in belgie

EazY

Legacy Member
space79 zei:
men moet juist die ambitie hebben de meeste van ons hebben al in grote en kleine clans gespeeld dus het zou absurd zijn om te zeggen we gaan het zoals djss doen en er vanuit gaan dat we laatste worden.Maar idd op vlak van tactics moeten sommigen nog veel leren alhoewel we al 2 jaar gamen.

Pita is samen met BKB 1 van de oudste clans (TDM) in belgie



BKB is way ouder dan PITA dacht ik..

Tr!ckY*

Legacy Member
hoort btw hier ook niet :p

lees faq ... der bestaat aparte sectie voor recruitment op de site

agent #2

Legacy Member
Ik heb eens gekeken in de ladder van tdm en ik geloof dat wij zelfs nog niet tegen mekaar hebben gespeeld. Ofwel ben ik echt goe blind. :applause:
We bestaan al sinds 21/04/2002 en ik denk dat we een van de oudste belgische mohaa clan zijn.

[T-RAW]Freak

Legacy Member
Wij komen toch ook in de buurt :p

Ook ergens van in het begin ... :)

EazY

Legacy Member
agent #2 zei:
Ik heb eens gekeken in de ladder van tdm en ik geloof dat wij zelfs nog niet tegen mekaar hebben gespeeld. Ofwel ben ik echt goe blind. :applause:
We bestaan al sinds 21/04/2002 en ik denk dat we een van de oudste belgische mohaa clan zijn.


samen met MgC en CIA wsl wel ja ;)

Destroyer

Legacy Member
gl ermee zou ik zo zeggen, en hou het wa proper op de servers eh


Malarkey zei:
check clanbase eh :p

vooral realism en spearhead zijn populair vrees ik

900 matchen per maand in de EU obj default ladder is ook nie nix eh :ironic:

[T-RAW]Freak

Legacy Member
Wij zijn actief, maar alleen in realism ... :)

Ik ben jmmr genoeg op 1 na de enige die non-realism speelt :)

[T-RAW]Freak

Legacy Member
en dan is dat zelfs nog niet lekker ..;

Gewone kebab me bbq saus!!



Zaaaaleg!

oxS

Legacy Member
looksaus tbFh ..

SES en UKB zijn wsl de oudste Belgische realism clns, er is bat geweest en tma ..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan