Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SusieQ

Legacy Member
?therapy? zei:
Ik heb dus echt nog niet langer dan een kwartier die problemen gehad. Altijd game afsluiten en opnieuw proberen, that's it.

Therapy, zie nu eens in dat er geen regeltje is van drie keer rechts rond de boom lopen met je vingers in je neus...

Je bent 1 van die duizenden die geluk heeft en er wel door geraakt... ik heb zaterdag en zondag constant mijn spel volledig uitgelogt, afgesloten weer opgestart, pc opgestart... ik heb zelf op bepaald moment mijn modem gereset omdat ik dacht, zal misschien helpen... maar ik heb niet eens de servers gezien op paar keer na.

Hetgene ze gedaan hebben is wellicht gewoon de login servers afgesloten voor veel accounts, dus nog voordat je op de server geraakt en in queue gezet wordt, om zo de load extra te verminderen.

Allemaal lapmiddeltjes natuurlijk want wat gaan ze doen, iedere dag op deze manier klanten behandelen om te zorgen dat hunne duty finder niet barst?! :s

Nu kunne veel schaapjes nog bleiren van "tis early acces, zal opgelost zijn tegen dinsdag" maar das MORGEN he... en ziet er nog steeds niet goed uit op deze manier :s

Ik kan nu persoonlijk deze week niet echt spelen, maar hoop voor de rest dat het goed komt tegen morgen, en voor mezelf hebben ze nu nog een weekske, als het volgend weekend nog shit is dan laat ik het varen.

EDIT: geraak er op nu... tis wel een onchristelijk uur op een weekdag, en ik moet gaan werken binnen half uurke :(
Op de forums nog veel mensen die zelfs nu nog altijd die error 1017 krijgen, dus mijn vermoeden dat ze bewust accounts locken wordt enkel groter aangezien ik er nu ook perfect opgeraak in tegenstelling tot de voorbije 24 uur, heb net 3x in en uitgelogd zonder probs.

SusieQ

Legacy Member
bieren zei:
Nog 1 dag en dan kan ik men ps3 versie proberen om men 42' tv :D

Kan u al zeggen dat het lelijk is (sowieso mooier op pc of course)... ik heb mijn ps3 versie opgegeven voor de pc versie. En als je het iets mooier wil zeker je 42 inch NIET op 16/9 zetten maar op scannen of pixel per pixel... ge gaat een serieuze verbetering zien dan. Heb de indruk dat de CONSOLE versie er beter uitziet op iets kleinere schermen.

Crosserke

Legacy Member
atm is het fine, maar vanavond is het waarschijnlijk weer een mix van error 1017 / 90000 en login queues die enorm beperkt worden wat als resultaat een '' world is full try again later '' message geeft.

ZenT

Legacy Member
Als je nu digitaal besteld kan, moet je ook nog steeds wachten tot morgen zeker?

sele

Legacy Member
ZenT zei:
Als je nu digitaal besteld kan, moet je ook nog steeds wachten tot morgen zeker?

weet ik niet moet je eens goed naar horen op chat van een site dan

guildleves zijn echt wel tof :)

bieren

Legacy Member
SusieQ zei:
Kan u al zeggen dat het lelijk is (sowieso mooier op pc of course)... ik heb mijn ps3 versie opgegeven voor de pc versie. En als je het iets mooier wil zeker je 42 inch NIET op 16/9 zetten maar op scannen of pixel per pixel... ge gaat een serieuze verbetering zien dan. Heb de indruk dat de CONSOLE versie er beter uitziet op iets kleinere schermen.

Ik heb ze beiden alsk dan is geen zin heb om op men burea stoel te zitten. :) kank op men gemak in de zetel zitten

SusieQ

Legacy Member
bieren zei:
Ik heb ze beiden alsk dan is geen zin heb om op men burea stoel te zitten. :) kank op men gemak in de zetel zitten

Lekker old school!


Joking he ;) Tegenwoordig zitten veel mensen in diezelfde gemakkelijk zetel om te pc gamen ook ;)
Ja ook met muis en keyboard, van die tafeltjes om in bed te eten zijn daar ideaal voor :D

Vimes

Legacy Member
Crosserke zei:
de efficientste manier zou zijn /say en /shout te gebruiken om je group samen te stellen, als dat lukt is het zeker als dps een voordeel want tot nu toe ( lvl 22 ) zijn al mn duty finder queues over 20 minute geweest.

Dat zou fine zijn als het alleen voor dungeons was, maar de story line gevechten waar je duty finder voor moet gebruiken hebben ook een vreselijke dps queue time, en dat is eigenlijk gewoon time wasted aangezien het je zo goed als volledig doet stoppen met progressen terwijl je wacht.

Je kan toch gewoon queuen als je inlogt, en andere content doen terwijl duty finder aanstaat. Je moet niet aan die ingang blijven wachten hé... Je mag zoveel rondlopen als je wil.

20 mins is peanuts, in FFXI moest je uren wachten vr een groep.

Crosserke

Legacy Member
Vimes zei:
Je kan toch gewoon queuen als je inlogt, en andere content doen terwijl duty finder aanstaat. Je moet niet aan die ingang blijven wachten hé... Je mag zoveel rondlopen als je wil.

20 mins is peanuts, in FFXI moest je uren wachten vr een groep.

Er zijn bepaalde dingen die je niet kunt terwijl je in de duty finder wacht.
Zo kun je bv al geen instanced solo story line fights doen, want die plaatsen je ook op de instance server en dat gaat niet tegelijk met in de dungeon queue te staan.

en 20 minuten is een best of scenario , vaak is de dps time ( voor mij dan toch ) als solo queue tussen 25 en 40 minuten.
Redelijk zwak als je weet dat die dungeon finder elke EU server afzoekt voor je andere 3 man.

Kan misschien een verademing zijn voor FFXI spelers , maar als je van WoW of Rift komt is dat wel degelijk een eeuwigheid

ReLiX)OiA)

Legacy Member
iemand die de PS3 CE heeft besteld bij gamemania en al een sms heeft gekregen?

Over de duty finder als dps: zoek een healer of tank waarmee je kunt queuen. Vriendin is arcanist en ik Conjurer en hebben binnen de minuut al altijd kunnen starten met duty

joeri755

Legacy Member
Bah ik men pre order key voor early acces nog steeds niet gekregen dedju

Veruca

Legacy Member
joeri755 zei:
Bah ik men pre order key voor early acces nog steeds niet gekregen dedju

Als het een troost mag wezen, je mist niet veel. Ik heb sinds zaterdag zitten proberen, en heb pas gisteren characters kunnen aanmaken op Shiva. Spelen is er helemaal nog niet van gekomen wegens de World is Full 1017 errors.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan