SusieQ
Legacy Member
?therapy? zei:Ik heb dus echt nog niet langer dan een kwartier die problemen gehad. Altijd game afsluiten en opnieuw proberen, that's it.
Therapy, zie nu eens in dat er geen regeltje is van drie keer rechts rond de boom lopen met je vingers in je neus...
Je bent 1 van die duizenden die geluk heeft en er wel door geraakt... ik heb zaterdag en zondag constant mijn spel volledig uitgelogt, afgesloten weer opgestart, pc opgestart... ik heb zelf op bepaald moment mijn modem gereset omdat ik dacht, zal misschien helpen... maar ik heb niet eens de servers gezien op paar keer na.
Hetgene ze gedaan hebben is wellicht gewoon de login servers afgesloten voor veel accounts, dus nog voordat je op de server geraakt en in queue gezet wordt, om zo de load extra te verminderen.
Allemaal lapmiddeltjes natuurlijk want wat gaan ze doen, iedere dag op deze manier klanten behandelen om te zorgen dat hunne duty finder niet barst?!

Nu kunne veel schaapjes nog bleiren van "tis early acces, zal opgelost zijn tegen dinsdag" maar das MORGEN he... en ziet er nog steeds niet goed uit op deze manier

Ik kan nu persoonlijk deze week niet echt spelen, maar hoop voor de rest dat het goed komt tegen morgen, en voor mezelf hebben ze nu nog een weekske, als het volgend weekend nog shit is dan laat ik het varen.
EDIT: geraak er op nu... tis wel een onchristelijk uur op een weekdag, en ik moet gaan werken binnen half uurke

Op de forums nog veel mensen die zelfs nu nog altijd die error 1017 krijgen, dus mijn vermoeden dat ze bewust accounts locken wordt enkel groter aangezien ik er nu ook perfect opgeraak in tegenstelling tot de voorbije 24 uur, heb net 3x in en uitgelogd zonder probs.


Tegenwoordig zitten veel mensen in diezelfde gemakkelijk zetel om te pc gamen ook 