Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Louistje

Legacy Member
Veruca zei:
Da's ook weer waar. Je wilt natuurlijk dat epic loot er bovenuit steekt, zowel qua stats als qua looks. En het laatste dat de spelers willen, is er bij lopen als clowns zoals vaak het geval was in WoW. :p

Dyes ftw!
Ik had de missie voor de dyes net gevonden in FF14 beta, maar ik was nog te laag lvl :p

Anvious

Legacy Member
Iemand anders ook al problemen ondervonden met het registreren van je early access code ? =[

yannick

Legacy Member
Anvious zei:
Iemand anders ook al problemen ondervonden met het registreren van je early access code ? =[

Idem hier, mijn key komt van die goedkope site gepost enkele pagina's terug. Ik vermoed echter dat het systeem wat last heeft met de massa inschrijvingen of dat het momenteel nog niet up and running is.

Vecktor

Legacy Member
hmm, ik heb mijn ce versie gekocht via de Square Enix site zelf. Maar heb nogaltijd geen early access code ontvangen....
iemand raad? of worden die nog later verstuurd?

Louistje

Legacy Member
Vecktor zei:
hmm, ik heb mijn ce versie gekocht via de Square Enix site zelf. Maar heb nogaltijd geen early access code ontvangen....
iemand raad? of worden die nog later verstuurd?
Zelfde hier. Ik denk dat ze gewoon later nog worden verstuurd.

Crosserke

Legacy Member
die webpage voor je early access code geeft continue bad gateway 502 =(

edit : nu is het gewoon ''There was a problem. Please try again later'' :unsure:

Crosserke

Legacy Member
tis de 20ste , maar zover ik weet van reddit is dat die early access code link http://preorder.eu.finalfantasyxiv.com/ not niet ''officieel''' live is, en Square Enix zou een mail sturen wanneer je wel je early access code zou kunnen ingeven ( binnen de 24-48 hour )

Communicatie is wel niet die ****** hun sterkste punt, waarom de site open zetten als de codes nog niet werken in het systeem om dan erna te moeten zeggen '' ja mannen de link is open maar de codes werken nog niet , we sturen wel ne mail als de link ''live'' gaat ''

Louistje

Legacy Member
Ja, iedereen krijgt errors. Is compleet normaal :p
Maar ik zou toch graag een code krijgen xD

bieren

Legacy Member
Ik ga mijn code morge halen in de winkel :D voor pc en hopelijk ineens voor ps3

Cirenras

Legacy Member
Louistje zei:
Ge kunt met de release/early access trouwens ook de look van uw character volledig veranderen, moest ge ontevreden zijn! Ge moet dus niet per sé een nieuw manneke gaan maken ;)

Gaat ge ook het ras kunnen veranderen dan?

sele

Legacy Member
Ze werken aan het probleem van die codes staat er op hun twitter, pff ik wil die ingame mount van de collector edition :(, wist niet dat die da kregen! Want alleen voor die mount zou ik de ce nemen ma al die andere brol heb ik ni nodig :)
Want heb nu de gewone versie
Btw:waar is spyki de topic starter? Die post hier niet meer zie ik?

Piekatsjoe

Legacy Member
Fuck sake, ben nog maar terug van op reis, ben precies niet meer mee met de datum :D. Is inderdaad vandaag dat je de code kunt ingeven... Is toch een facepalmke of 3 waard :sop:.

Crosserke

Legacy Member
Als er iemand op Moogle van plan is end game te raiden of een free company heeft die van plan is te raiden en nog volk zoekt, hook me up tijdens early access.

Heb afwisselend 10/25 man hc's geraid in WoW van 2008 tot 2013 en heb wel zin in een nieuwe uitdaging.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan