Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Louistje

Legacy Member
?therapy? zei:
Upon release and after paying for your first 30 days of play, you will be rewarded with an item called "Phial of Fantasia" which allows you to completely re-customize your character once.
Don't be like me and re-roll because you made your character two times the height of Yao Ming. You'll have a chance to fix this!
EDIT: IIRC, once they take your money you get all the Veteran Rewards for whatever you pay for. So if you pay for 90 days, you get all the rewards up to and including the 90 days all at once. You don't have to wait until its actually been 90 days, 60 days, or whatever.

Als ge dus al hebt betaald voor een maand, krijgt ge dat al bij release ;)

Crosserke

Legacy Member
Vraag me of of er nog download gaat bijkomen tegen zaterdag, 8gb , al dan niet compressed, lijkt me weinig voor een MMO van deze size, en grote stukken van de main storyline miste voiceovers.

bieren

Legacy Member
sele zei:
gij zijt die healer op shiva zeker?met releae krijg je invite voor linkshell dan :)

Ja dat ben ik .

O ik hoop dat je ook van race kunt veranderen dan met dat item en naam :D

mdx

Legacy Member
Heeft iemand de game gekocht via de Square Enix site?
Zoja, wanneer krijgen we een mail met de key?

SusieQ

Legacy Member
mdx zei:
Heeft iemand de game gekocht via de Square Enix site?
Zoja, wanneer krijgen we een mail met de key?

Ik denk eerlijk gezegd niet dat je een key krijgt, het systeem heeft je aankoop gelinkt aan je account en zal wellicht gewoon unlocken bij release/early acces. Ben het niet zeker maar lijkt me logisch.

sele

Legacy Member
Ik vraag me ook af wnn ik men key krijg van g2play, had al een key gekregen maar was voor beta 1dag vroeger te spelen denk ik?

Louistje

Legacy Member
syndrom zei:
Alle FF games vanaf 10 vallen me dik tegen :p

alles tot en met 9 = super
Heb 10 t.e.m. 12 nooit gespeeld. 13 vond ik eigenlijk goed. Het was misschien lineair en de story een beetje cheesy, maar ik vond de gameplay de beste uit al de FF games. Ook eens ge op de open world van Gran Pulse kwam vond ik het echt prachtig.
FF7 en FF9 zijn natuurlijk ook geweldige games. Heb de ouderen voor FF7 nooit echt gespeeld (FF6 een beetje).

_Wicked_

Legacy Member
Het enige nadeel vind ik het gebrek aan variatie in items. Heel beperkt (weapons, etc ..). Mss dat er een groter aanbod komt met endgame, maar vrees er wat voor.

Louistje

Legacy Member
_Wicked_ zei:
Het enige nadeel vind ik het gebrek aan variatie in items. Heel beperkt (weapons, etc ..). Mss dat er een groter aanbod komt met endgame, maar vrees er wat voor.
Dat is letterlijk in elke MMO zo. Met levelen is het vaak gewoon A>B of B>A. Tegen end-game is er veel meer variatie in stats/look van uw equipment.

Veruca

Legacy Member
Louistje zei:
Dat is letterlijk in elke MMO zo. Met levelen is het vaak gewoon A>B of B>A. Tegen end-game is er veel meer variatie in stats/look van uw equipment.

Zou nochtans.... 'vernieuwend'... zijn. :p

Ik ben wel benieuwd hoe dat end game armor er uit gaat zien, want de kledij in FFXIV ziet er wel mooi uit.

Louistje

Legacy Member
Veruca zei:
Zou nochtans.... 'vernieuwend'... zijn. :p

Ik ben wel benieuwd hoe dat end game armor er uit gaat zien, want de kledij in FFXIV ziet er wel mooi uit.
Hoe zou gij het dan doen? Voor verschillende soorten wapens en armour zijn er verschillende soorten classes.

Piekatsjoe

Legacy Member
Louistje zei:
Hoe zou gij het dan doen? Voor verschillende soorten wapens en armour zijn er verschillende soorten classes.

Hij heeft ergens wel gelijk.

Er zit enorm weinig variatie in de armour & wapens die je krijgt via quest & drops van mobs. Enkel de drops die je krijgt van mobs & bosses in dungeons zien er anders uit (en zien er meer dan degelijk uit)...

Piekatsjoe

Legacy Member
Hopelijk ;).

Op welke server zitten de meeste mensen van hier? Moogle?

Louistje

Legacy Member
Piekatsjoe zei:
Hij heeft ergens wel gelijk.

Er zit enorm weinig variatie in de armour & wapens die je krijgt via quest & drops van mobs. Enkel de drops die je krijgt van mobs & bosses in dungeons zien er anders uit (en zien er meer dan degelijk uit)...
Ma int begin is da toch zowa bij elke MMO da uw gear er standaard uit ziet.

Veruca

Legacy Member
Louistje zei:
Ma int begin is da toch zowa bij elke MMO da uw gear er standaard uit ziet.

Klopt, maar dat zou geen argument mogen zijn om het niet anders proberen te doen.

Louistje

Legacy Member
Veruca zei:
Klopt, maar dat zou geen argument mogen zijn om het niet anders proberen te doen.
Ja klopt, ma ik vind dat totaal geen probleem. Ik vind trouwens dat er wel duidelijk verschillen zijn int begin in uw gear. Als ge te fel variatie gaat doen loopt ge ook het risico da het precies niks meer met uw class te maken heeft, of da het er eigenlijk "te vet" uit ziet en da dan de end-game gear er minder indrukwekkend uit ziet.

Veruca

Legacy Member
Louistje zei:
Ja klopt, ma ik vind dat totaal geen probleem. Ik vind trouwens dat er wel duidelijk verschillen zijn int begin in uw gear. Als ge te fel variatie gaat doen loopt ge ook het risico da het precies niks meer met uw class te maken heeft, of da het er eigenlijk "te vet" uit ziet en da dan de end-game gear er minder indrukwekkend uit ziet.

Da's ook weer waar. Je wilt natuurlijk dat epic loot er bovenuit steekt, zowel qua stats als qua looks. En het laatste dat de spelers willen, is er bij lopen als clowns zoals vaak het geval was in WoW. :p

Dyes ftw!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan