Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M-Boy

Legacy Member
Blijven de characters die ge nu maakt behouden voor bij den early access of is het nu complete wipe ?

bieren

Legacy Member
Op shiva is het draguk biero ( wordt ook een white mage main)


o zie net dat men ander char op moogle staat lotrame biero noemt mijn char daar wordt dragoon

SusieQ

Legacy Member
[-AoLP-]Linkin;17739135 zei:
Hopelijk doen ze alsnog de ragnarok server weer open, ik zit er al sinds vorige jaar op, maar mijn broer wilt er ook op.

Ze hebben gezegd dat ze gingen bekijken hoeveel volk erop zit NA deze phase, en mocht het teveel zijn gingen ze nog eens bezien NA de early acces. Maar ik vind het maar meer dan normaal dat ze dit doen, het is het minste dat ze kunnen doen voor ons 1.0 users die al ons portie miserie hebben gehad. Ons nu nog voor een volle server zetten zou helemaal te gek zijn.

bieren

Legacy Member
Echt tof spel tot nu toe kijk uit naar eerste dungeon en na de release naar de pvp en raids :D als healer

Crosserke

Legacy Member
hoe werkt chat eigenlijk ? als je gewoon typt is dat dan in een general channel of gewoon voor mensen rond je zoals je in WoW /say zou doen ?

Beetje confusing aangezien er geen text bubbles boven je hoofd zijn, en iedereen zijn text in chat is rood en mijn wit dus heb eigenlijk geen clue tegen wie of waarin ik aan het typen ben :unsure:

Louistje

Legacy Member
Crosserke zei:
hoe werkt chat eigenlijk ? als je gewoon typt is dat dan in een general channel of gewoon voor mensen rond je zoals je in WoW /say zou doen ?

Beetje confusing aangezien er geen text bubbles boven je hoofd zijn, en iedereen zijn text in chat is rood en mijn wit dus heb eigenlijk geen clue tegen wie of waarin ik aan het typen ben :unsure:
standaard is gwn /say voor een gebied rond u. Voor een groter bereik moet ge /shout gebruiken (tekst int oranje)

Affinity

Legacy Member
graphics zijn echt wel goed op Maximum settings :o

ben normaal altijd een healer maar in dit spel wetek het nog niet ... archer ziet er wel cool uit :)

Louistje

Legacy Member
Affinity zei:
graphics zijn echt wel goed op Maximum settings :o

ben normaal altijd een healer maar in dit spel wetek het nog niet ... archer ziet er wel cool uit :)
ALLES ziet er interessant uit vind ik :D

Crosserke

Legacy Member
Let me play some Final Fantasy


Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand the server is gone.

Cirenras

Legacy Member
Ik heb ondertussen al hele dag gespeeld en man man is lang geleden dat ik nog zo een goe gevoel heb gehad tijdens het spelen van een mmo.
Ik vind het echt top spel tot nu. De sfeer alleen al <3

Crosserke

Legacy Member
Ik vind eigenlijk iedereen een beetje ignorant in chat :unsure:

soms ziede eens een eerste guild recruiten, maar buiten dat gewoon een paar random zinnen of '' this game is great ''.
Of misschien is dat een gevolg dat er geen general chat channel is en alles via /say of /yell /shout moet gebeuren.

Ik krijg eigenlijk nog geen MMO gevoel van te spelen, voelt meer als een singleplayer rpg game waar je gewoon een hoop man ziet lopen.
Kan ook nog wel zijn dat iedereen gewoon wat aan het proberen is aangezien het beta is.

Louistje

Legacy Member
Cirenras zei:
Ik heb ondertussen al hele dag gespeeld en man man is lang geleden dat ik nog zo een goe gevoel heb gehad tijdens het spelen van een mmo.
Ik vind het echt top spel tot nu. De sfeer alleen al <3
Dit is wat iedereen zegt, inclusief mij. Normaal haak ik altijd direct af bij MMO's, maar deze voelt zo fijn!

Louistje

Legacy Member
Crosserke zei:
Ik vind eigenlijk iedereen een beetje ignorant in chat :unsure:

soms ziede eens een eerste guild recruiten, maar buiten dat gewoon een paar random zinnen of '' this game is great ''.
Of misschien is dat een gevolg dat er geen general chat channel is en alles via /say of /yell /shout moet gebeuren.

Ik krijg eigenlijk nog geen MMO gevoel van te spelen, voelt meer als een singleplayer rpg game waar je gewoon een hoop man ziet lopen.
Kan ook nog wel zijn dat iedereen gewoon wat aan het proberen is aangezien het beta is.

Is da nie zo bij elke MMO in de vroege Lvl's? Vanaf lvl 10 (dacht ik) krijgt ge de eerste guildhests. Dit zijn korte missies met parties. De eersten zijn wel enorm makkelijk :p

t511413

Legacy Member
ah door server down, was er terug plek op sommige worlds, direct paar toons gemaakt op de andere
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan