Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zoals al vaak gezegd: met 1 character kunt ge letterlijk allessele zei:Die legacy servers zijn voor spelers van de eerste versie zeker? Spel is wel redelijk uitgebreid aant worden met dat je zo maar van class kan veranderen na een tijd, ik dacht altijd dat je dan een ander char moest aan maken...blijkbaar moek eens wa info zoeken over dit spel want ik spring blindelings op de hype train![]()

Louistje zei:Zoals al vaak gezegd: met 1 character kunt ge letterlijk alles![]()

Ben vrij zeker van wel. Dan moet ge Arcanist levelen. Ik weet ook niet precies hoe het precies werkt.sele zei:Ook summonen?![]()
sele zei:Ook summonen?![]()
Affinity zei:ik begin het stilaan beu te wordentelkens als ik een fucking account wil maken zegt hij dat het e-mail adres al genomen is..... als ik dan request password doe zegt hij dat het e-mail adres niet bestaat

Maak ff een nieuw e-mail adres? is op 10 seconden gebeurdAffinity zei:da fucking menu ook.... al mijn nicknames zijn in use, dan moet ik alle keren weer mijn password intypen + die fucking onleesbare 'security code' , met daarbovenop nog eens mijn e-mail adres telkens "in use"
mdx zei:Is het mogelijk om je UI te scalen?
Louistje zei:Maak ff een nieuw e-mail adres? is op 10 seconden gebeurd
Nee, ge kunt normaal zo aan de beta meedoen. Ik snap ook nie hoe da komt bij uAffinity zei:ik heb al met een ander geprobeerd, als hij zegt dat je nickname in use is , dan is ook plots je e-mail in gebruik als je daarna opnieuw probeert
moet je het eigenlijk al gekocht hebben nu om in de beta te mogen spelen? of hoe zit dat nu juist?
