Louistje
Legacy Member
Kga em wel gebruiken hoorBabaluna zei:Als ge hem ni gebruikt moogdem altijd pmen![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kga em wel gebruiken hoorBabaluna zei:Als ge hem ni gebruikt moogdem altijd pmen![]()

Louistje zei:Hoe zijn de quests? Als het standaard saaie quests zijn zoals TERA begin ik er niet aan.
Babaluna zei:Als ge hem ni gebruikt moogdem altijd pmen![]()


Heb zelfde cpu ook 8 gig ram gpu is asus gtx 670 4gb op 2560 x 1080 reso met alle settings op max haalde ik 36 fps.romanspartan zei:heeft er iemand ook last van performance problemen staat op standaard en krijg maar 16 fps
met een gtx580
8 gig ram
amd phenom II x4 965 3.4GHz
Tja tis final fantasy eh, wa had ge verwacht. Als er minder lore was, kon het om het even welke MMO zijn.jabo zei:Heb zelfde cpu ook 8 gig ram gpu is asus gtx 670 4gb op 2560 x 1080 reso met alle settings op max haalde ik 36 fps.
keek er naar uit maar die lore en tekst pfff denk dat ik deze toch aan me ga leten voorbij gaan.
romanspartan zei:heeft er iemand ook last van performance problemen staat op standaard en krijg maar 16 fps
met een gtx580
8 gig ram
amd phenom II x4 965 3.4GHz
Flumbooze zei:Hoeveel mensen zijn eigenlijk van plan te subben?
Merci manLouistje zei:Ah tschijnt da ik voor PC én PS3 kan gebruiken
Ik PM u wel eens moest ik het nie meer willen voor PS3![]()

Louistje zei:Ik vind het echt jammer dat het pay to play gaat zijn
Ik snap waarom ze het doen, maar het komt gewoon slecht uit voor mij. Kan alleen int weekend gamen met unief![]()

Ja dat zeg ik ook. Ik snap waarom ze het doen. Tis gewoon balen voor mezelf, want ik heb te weinig tijd om het te spelen om die maandelijkse betaling het waard te maken.krisciel zei:omdat ze hun geld niet meteen terug willen zoals de meeste mmorpg's (die hebben investeerders). Kijk naar wow en ffxi zij hebben alletwee nog een sub en doen het nog altijd goed. en geven nog altijd leuke en grote updates met nieuwe content. trouwens een ftp game is nooit ftp als je de beste wilt zijn toch?![]()

Jack zei:Update uw drivers eens naar de laatste Beta drivers van nVidia.
al gedaan
Mijn vriendin en ik gaan zeker verder spelen. Ikzelf heb ook al legacy status.
Louistje zei:Ja dat zeg ik ook. Ik snap waarom ze het doen. Tis gewoon balen voor mezelf, want ik heb te weinig tijd om het te spelen om die maandelijkse betaling het waard te maken.

Das omdat ge gewend zijt om van die boze rage posts te zienkrisciel zei:lol ik dacht dat er stond "ik snap het niet" ik zal maar eens een afspraak met de opticien maken![]()

Louistje zei:Ging er niet nog een beta fase komen na deze?
