Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chellesan

Legacy Member
Beramode zei:
En voor alle duidelijkheid; de enige reden dat ik stiekem uitkijk naar 2.0 is mijn fantastische tijd in XI. Ik heb XIV recentelijk nog eens geprobeerd met al die patches maar heel snel weer afgebold en atm niet meer actief.

idem voor mij, het begin in FFXI zo'n 7 jaar geleden was gewoon fantastish ik had de joy of my ife en ik hoopte dat gevoel terug te krijgen bij FFXIV, maar het resultaat was zo slecht als iets, al het goede van FFXI hebben ze gewoon weg gelaten en in de plaats kreeg je iets wat zo slecht was als iets, ik heb het spel 3 maand of zo geprobeerd maar ik werd het beu want het was elke dag leves doen en nog eens leves doen. ik ben eens terug ingelogt na patch 1.19 en het was nog steeds even slecht, al die nieuwe dingens zijn ook met leves lol.
en de mensen die zeggen oh ze hebben nieuwe content dat is ook maar u blij maken met een dooie mus, in een jaar tijd 2 dungeons en een ifrit battle wat een content woot bij een andere mmorpg krijg je het 5 dubble van content en die compagnies quests zijn ook maar verstopte leves, een jaar wachten voor chocobo rijden lol en dan nog niet te spreken over de 4de stad die pas open gaat bij 2.0 lol maar hij zit er wel al van in het begin in
ik ben blij dat ze veel aanpassingen gaan doen en 2.0 ziet er goed uit en kan dat FFXI gevoel wel terug geven, maar ik ga ni betalen voor een beta tot 2.0.
de concurrentie in de mmorpg wereld is hard en square enix moet maar eens de realiteit zien hoe de mensen over hun mmorpg denken, ze kunnen het met FFXI dan moeten ze het met FFXIV zeker overtreffen.
just my 2cent:unsure:

Darkwave

Legacy Member
Beramode zei:
Uldah stampvol?:lol: Toch niet op Trabia dan >_> zo leeg als wat, en de meeste zijn nog afk ook. "redelijk actief" is wel het beste wat je XIV zou kunnen noemen... als je je roze bril opzet

Ik hoop erop dat ze XIV in ere kunnen herstellen met 2.0 maar ik vrees dat het snel gaat doodbloeden zodra het betalend wordt. XIV moet tot nu toe wel een gigantische moneysink geweest zijn voor SE en ze moeten nóg een jaar zien te overleven

En voor alle duidelijkheid; de enige reden dat ik stiekem uitkijk naar 2.0 is mijn fantastische tijd in XI. Ik heb XIV recentelijk nog eens geprobeerd met al die patches maar heel snel weer afgebold en atm niet meer actief.

Om het proper en zonder flamewar provocatie te verwoorden.:woohoo:

kom dan maar is naar rabanastre, alle grote linkshells zitte daar. Uldah is daar zo vol dat de engine nooit het aantal mense kan late zien als op de kaart lol (laat die 2.0 maar snel komen, die kan dat wel). Bwoah moneysink, enige extra koste da ze momenteel hebben zijn serverkosten. Voor de rest wordt er eigelijk gewoon aan nieuw spel gewerkt, wat natuurlijk een hele investering is. SE is gwn te gierig geweest in het begin om FFXIV deftig in elkaar te steken en wou het zo snel mogelijk buiten, nu hebben ze hun lesje geleerd hopelijk :p

Der is een reden waarom de content nu pas begint te vloeien en dat was de engine die zo reteslecht is blijkbaar om er voor te ontwikkelen, die hebben ze eerst zitten aanpassen en daarom dat de content pas vanaf 1.18 is beginnen stromen, kijk maar naar wat 1.20-23 brengt en dan 2.0.

Je hebt wel gelijk, ik ga ook niet betalen voor een beta, buiten mss voor 1.21 en 1.22 voor de nieuwe content ff te checke met de advanced jobs te unlocken en de 3 nieuwe dungeons (en nog ne hele lijst). Maar 1.19 is imo toch al fun voor een gratis game, vooral op R50 dan natuurlijk met je gear verder uit te bouwen met materia maar zoals ik zei, ik raad idd aan dat je pas met 2.0 begint ^^

Babaluna

Legacy Member
effe naar den Bart smit geweest , zag het staan voor 9.99 euro en dacht o well :p
ik heb me waanzinnig geamuseerd met FF11 :)
kmoet toch iets hebben om me bezig te houden tot swtor
hahaha

Timoca

Legacy Member
tb-303 zei:
Noem ze dan eens he ipv random comment te geven ;)

Chronicles of Spellborn ^^
ofjah da denk ik toch, leek me ook wel goed gehyped te zijn, en is ook zwaar afgegaan, wouden ook een remake maken, maar da is blijkbaar ni doorgegaan.
en de gratis versie is vorig jaar ook offline gehaald :)
tell me if I'm wrong :p

Mopster

Legacy Member
Babaluna zei:
effe naar den Bart smit geweest , zag het staan voor 9.99 euro en dacht o well :p
ik heb me waanzinnig geamuseerd met FF11 :)
kmoet toch iets hebben om me bezig te houden tot swtor
hahaha

Vanaf 6 januari is het betalend trouwens, tegen een verminderde prijs weliswaar :-)

Als er nog mensen zijn die een Linkshell zoeken, we zitten op Rabanastre, laat maar iets weten :-)

Goldrusher

Legacy Member
Heleboel nieuwe screens:

Final Fantasy World

HfWpQ.jpg


jIrxw.jpg


Wellicht in oktober nog een beta, en begin 2013 de eigenlijke release.

chellesan

Legacy Member
ik hoop echt dat het spel veel beter word met versie 2.0, de graphics zijn al in orde maar het is het content dat het moet maken

Goldrusher

Legacy Member
De remake van FFXIV heeft voortaan de titel "A Realm Reborn":


logo.png

LOS ANGELES (July 26, 2012) – Square Enix, Inc., the publishers of SQUARE ENIX® interactive entertainment products in the Americas, announced today the fully-redesigned, massively multiplayer online adventure FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™. Previously referenced as “version 2.0,” this title has been rebuilt from the ground up, and centers on the core concept of rebirth, featuring a new world to explore and storyline to experience.

FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn offers visually-stunning graphics and game design that appeal to both Windows PC and PlayStation®3 computer entertainment system players.

“Since announcing our plans for the future of the title last October, we have been working tirelessly to include all of the elements that we have promised in FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn. This new title not only becomes a symbol of a completely new FINAL FANTASY XIV, but also marks the beginning of a new stage as the latest title in the FINAL FANTASY series. I hope you’re looking forward to it!” said Naoki Yoshida, producer/director of FINAL FANTASY XIV.

A new website dedicated to FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn (FINAL FANTASY XIV) also went live today, which offers background information on the realm of Eorzea, its inhabitants and the much larger world of Hydaelyn. The website will also serve as the central location for regular updates and news about the game.

Players are invited to visit the official Facebook™ page (https://www.facebook.com/FinalFantasyXIV) and participate in the official forum at http://lodestone.finalfantasyxiv.com. Also, the FINAL FANTASY XIV YouTube page features the new launch trailer.

[youtube]NJOPTJ-7-_s[/youtube]​

ff-mor-dana-01.jpg

chellesan

Legacy Member
erg schone trailer, maar ben benieuwd of ze het spel nog kunnen redden, ik vind het nog steeds niet goed en ben terug gegaan naar FFXI waar nog steeds veel volk speelt en met de komst van de nieuwe expansie zullen er nog wel meer komen, het probleem met FFXIV is niet alleen de concurrentie met andere mmorpgs maar ook met hun eerste mmorpg FFXI met zijn 10 jaar content

Ciberth

Legacy Member
NOM NOM NOM

mooie trailer <3

toch nog afwachten wat het geeft ik deel chellesan zijn mening :)

chellesan

Legacy Member
het spel word trouwens al aangepast aan de komende oorlog, sinds de nieuwste patch zie je al airships en dat vernietigingswapen in de lucht
FFXIV_1343278801.jpg

Goldrusher

Legacy Member
De PC-versie krijgt uiteindelijk ook een "patch" met de nieuwe game.

iqWEkDYeZ1a14.png

gang57

Legacy Member
het krijgt wel maar een score 4/10 en een 3/10 voor gameplay volgens gamestrailer:s het ziet er goed uit maar zal weer afwachten worden

Goldrusher

Legacy Member
gang57 zei:
het FFXIV krijgt wel maar een score 4/10 en een 3/10 voor gameplay volgens gamestrailer:s het ziet er goed uit maar zal weer afwachten worden
Fixed. En net daarom komt er dus een remake.

Goldrusher

Legacy Member
Schwimm zei:
Kon je dit op PS3 spelen dan? :unsure:

Moet dit helemaal gemist hebben if so!
FFXIV werd destijds aangekondigd voor zowel PS3 als PC, maar de PS3-versie werd uitgesteld nadat de PC-beta nogal wat kritiek kreeg. De PC-versie is uiteindelijk wél uitgebracht en kreeg tientallen patches en updates, en achter de schermen werkte men aan een volledige remake. Die remake - A Realm Reborn - is vorige week aangekondigd en verschijnt begin volgend jaar voor zowel PS3 als PC.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan