chellesan
Legacy Member
Beramode zei:En voor alle duidelijkheid; de enige reden dat ik stiekem uitkijk naar 2.0 is mijn fantastische tijd in XI. Ik heb XIV recentelijk nog eens geprobeerd met al die patches maar heel snel weer afgebold en atm niet meer actief.
idem voor mij, het begin in FFXI zo'n 7 jaar geleden was gewoon fantastish ik had de joy of my ife en ik hoopte dat gevoel terug te krijgen bij FFXIV, maar het resultaat was zo slecht als iets, al het goede van FFXI hebben ze gewoon weg gelaten en in de plaats kreeg je iets wat zo slecht was als iets, ik heb het spel 3 maand of zo geprobeerd maar ik werd het beu want het was elke dag leves doen en nog eens leves doen. ik ben eens terug ingelogt na patch 1.19 en het was nog steeds even slecht, al die nieuwe dingens zijn ook met leves lol.
en de mensen die zeggen oh ze hebben nieuwe content dat is ook maar u blij maken met een dooie mus, in een jaar tijd 2 dungeons en een ifrit battle wat een content woot bij een andere mmorpg krijg je het 5 dubble van content en die compagnies quests zijn ook maar verstopte leves, een jaar wachten voor chocobo rijden lol en dan nog niet te spreken over de 4de stad die pas open gaat bij 2.0 lol maar hij zit er wel al van in het begin in
ik ben blij dat ze veel aanpassingen gaan doen en 2.0 ziet er goed uit en kan dat FFXI gevoel wel terug geven, maar ik ga ni betalen voor een beta tot 2.0.
de concurrentie in de mmorpg wereld is hard en square enix moet maar eens de realiteit zien hoe de mensen over hun mmorpg denken, ze kunnen het met FFXI dan moeten ze het met FFXIV zeker overtreffen.
just my 2cent

Toch niet op Trabia dan >_> zo leeg als wat, en de meeste zijn nog afk ook. "redelijk actief" is wel het beste wat je XIV zou kunnen noemen... als je je roze bril opzet


het ziet er goed uit maar zal weer afwachten worden