dadash
Legacy Member
Nieuw spel van Overkill. Is Co-op met 4 spelers zijn er 6 missies die je kunt doen. Ik heb het gisteren gekocht op steam (maar 18,99€
en is dikke fun.
Reviews zijn ook degelijk al is dit er een voor op PS3.
PayDay: The Heist Review - PlayStation 3 Review at IGN
Het is bij moment best moeilijk zeker omdat bepaalde "Heists" enkel op Hard te spelen zijn. Maar blijft wel fun te makkelijk zou ook niet leuk zijn natuurlijk dan is de uitdaging er vlug af.
De skill tree is ook leuk in het begin heb je dus maar een beperkt wapen arsenaal maar dat breidt vlug uit en er zijn ook extra's zoals ammo en medic bags die je kunt unlocken en dan later ook weer verbeteren.
Mijn nick is dadash2002 op Steam dus voeg me gerust toe om eens samen te spelen.
en is dikke fun. Reviews zijn ook degelijk al is dit er een voor op PS3.
PayDay: The Heist Review - PlayStation 3 Review at IGN
Het is bij moment best moeilijk zeker omdat bepaalde "Heists" enkel op Hard te spelen zijn. Maar blijft wel fun te makkelijk zou ook niet leuk zijn natuurlijk dan is de uitdaging er vlug af.
De skill tree is ook leuk in het begin heb je dus maar een beperkt wapen arsenaal maar dat breidt vlug uit en er zijn ook extra's zoals ammo en medic bags die je kunt unlocken en dan later ook weer verbeteren.
Mijn nick is dadash2002 op Steam dus voeg me gerust toe om eens samen te spelen.


