Archief - Pandora dueling round 1 signup

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

puntensysteem invoeren voor 1v1 duels? (ge krijgt dus punte als ge duel wint)


  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten.

Hardcore_Virus

Legacy Member
Ellow,

Na tijdje te treuzele gaan we dermee beginne :)
De enige echte pandora dueling league :p

De eerste ronde gaat een testronde zijn om te zien of we genoeg mensen bij elkaar krijgen,om de rules uit te testen en om te zien of het werkt :p.

De (voorlopige) rules
-Geen items met %chance to cast
-Geen items met auras
-Geen skills die niet in je skilltree staan (uitzondering wwsins)
-Maximaal 1 absorb item per element (cold=max 2)
-Geen knockback op bowazons
-Max 175 psn damage van charms (byebye 290's)
-geen slow
-geen open wounds op smiters
-necros geen bone prisons/walls
-geen potions drinken
-geen dupeds
-geen charges als synergie
-geen nk's
-altijd go zeggen
-Duels zijn op normal sc nl

Als ik iets vergeten ben mag je altijd aanvullen :)

Inschrijven
Als je wil meedoen post je hier
Je nickname (bv.hardcore_virus)
Je account waar je char opstaat(bv. shadows_exile)
Het char + build waar je mee duelt (bv. pala : smiter)
De tijden waarop je gewoonlijk beschikbaar bent (bv van 10-12 en van 21-24u)

Smashy

Legacy Member
:D
voorstellen voor andere rules mogen hier ook :)

nick : Dahmer
accounts : dahmer-soy & demonic_cat (maybe)
chars : pala(smiter), druid(fury), barb(ww), sorc(orb)
beschikbaarheid : ehm......wanneer niet? :D (1-11 liggek meestal te maffe dus dan niet :p)

AfterShock

Legacy Member
Bravewar
lvl 90 Barbarian
*Jeroen_NL

Skills: WW/Conc

Tijden dunno :crazy:

Hardcore_Virus

Legacy Member
AfterShock zei:
Bravewar
lvl 90 Barbarian
*Jeroen_NL

Tijden dunno :crazy:

barb zonder skills ? :niceone:

en dan voor men eige in te schrijve :unsure:

Hardcore_virus
*Shadows_exile
pala(smiter) sorc (fireball) sorc (blizzard) ama(java) ama(bow)
kan altijd spele,behalve zondag en woensdag ben ik van 13-21u der nie

de kerstman

Legacy Member
Hardcore_Virus zei:
Inschrijven
Als je wil meedoen post je hier
Je nickname (bv.hardcore_virus)
Je account waar je char opstaat(bv. shadows_exile)
Het char + build waar je mee duelt (bv. pala : smiter)
De tijden waarop je gewoonlijk beschikbaar bent (bv van 10-12 en van 21-24u)
Nick : Santaa
Account : Pgc_omega
Chars : Pgc_PestiCaede (poisonmancer)
mss als mag : Pgc_... (naam effe vergete - zealot/chargerke)
Beschikbaar : week-end namiddag - avond (14-23u)
week meestal avond (18-23)

XRH_RealWarrior

Legacy Member
hier moogde ook zeker voorstellen?
nick: Raziel
accounts: HD-Raziel, HD-Raziel2 en HD-Raziel3 (soms HD-SoulReaver)
chars: smiter (of lvl 18 sacrifice pala als iemand geintresserd is :p)
beschikbaarheid: redelijk veel, nu in augustus misschien wa minder (PM kan ook nog altijd e)


mss nog enkele rules?:
geen slow
geen open wounds op smiters
necros geen bone prisons/walls

of zijn die regels al afgeschreven?

Smashy

Legacy Member
XRH_RealWarrior zei:
mss nog enkele rules?:
geen slow
geen open wounds op smiters
necros geen bone prisons/walls

of zijn die regels al afgeschreven?
die moete der idd bij & zijn zeker nog ni afgeschreven, zijn nog aan et denke wa beste zou zijn :)

*edit*
@kerstman : geen tele :p

Hardcore_Virus

Legacy Member
XRH_RealWarrior zei:
mss nog enkele rules?:
geen slow
geen open wounds op smiters
necros geen bone prisons/walls

of zijn die regels al afgeschreven?

edited :)

de kerstman

Legacy Member
XRH_RealWarrior zei:
necros geen bone prisons/walls

of zijn die regels al afgeschreven?
Da vinnek wel grof geen prisons ook.. dan is mijn necro al helft afgeschreve ^^

Smashy

Legacy Member
de kerstman zei:
Da vinnek wel grof geen prisons ook.. dan is mijn necro al helft afgeschreve ^^
lower res + psn nova + bone prison = 99% kans winst op char da ni kan springe/teleporte

jens_vc

Legacy Member
wie:ik jens_vc
wat:lvl 50smiter en lvlxx smiter (moetek nog make :p) lvl 29 d8ek charger
wnnr:erm dnnw
acc:tals-rulez

de kerstman

Legacy Member
Hardcore_Virus zei:
:doh: vergete,ff edite
:niceone:

PS ik join mss ook nog met :

Pgc_PrikkeKutje (light fury/charged strike javazon)
Pgc_GroteHamer (hammerdin)
Pgc_AarsLuchtje (winddruid)

heavygear

Legacy Member
ff in verband me die regels: ieder char heeft beperkingen behalve nen baba
als ge uwen baba beke opfokt heeft niemand nog kans om u in te maken dus mss kunde uw regels wa aanpassen om het voor iedereen fun te maken bvb geen Rw's ofzo (is maar voorstel e)(denk ni da ge bvb me nen wind druid kunt winnen van nen baba me Eth Botd Cb en Coh; hebben het is zo geprobeerd om te zien en nen druid me alle wind-skills op lvl 42 doede geen klote dmg op nen over-powered baba zwds hou der rekening mee da het pvp is en geen bvb...

Smashy

Legacy Member
heavygear zei:
ff in verband me die regels: ieder char heeft beperkingen behalve nen baba
als ge uwen baba beke opfokt heeft niemand nog kans om u in te maken dus mss kunde uw regels wa aanpassen om het voor iedereen fun te maken bvb geen Rw's ofzo (is maar voorstel e)(denk ni da ge bvb me nen wind druid kunt winnen van nen baba me Eth Botd Cb en Coh; hebben het is zo geprobeerd om te zien en nen druid me alle wind-skills op lvl 42 doede geen klote dmg op nen over-powered baba zwds hou der rekening mee da het pvp is en geen bvb...
....*leest sig*..........ok :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan