Archief - Opm2!!!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
wanneer komt de nieuwe opm2 uit omda daar zitten de beste demo spellen op


edit vollededige demo lijst

Burnout 3: Takedown
Juiced
Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy
Second Sight
Silent Hill: The Room
Star Wars: Battlefront
Van Helsing
Crash Unlimited
Ribbit King

mouly jr.

Legacy Member
[-AoLP-]Linkin zei:
wanneer komt de nieuwe opm2 uit omda daar zitten de beste demo spellen op


edit vollededige demo lijst

Burnout 3: Takedown
Juiced
Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy
Second Sight
Silent Hill: The Room
Star Wars: Battlefront
Van Helsing
Crash Unlimited
Ribbit King

zijn die allemaal speelbaar ?

YuRiPa

Legacy Member
27 augustus als het goe is.. :unsure:

Goede demo lijst.. :niceone:
Wou de volgende toch al halen omdat er een preview van Star Ocean: Till the End of Time in staat, dus.. :D

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
bedankt voor de datum enja da is allemaal speelbaar kheb video's er nie bijgezet :p

Rinoa lover

Legacy Member
Maand na maand zie ik hier topics opduiken met informatie die ik al lang gekregen heb uit mijn email waarvoor ik me ingeschreven had op OPM2 site.
Ik vraag me dus af wat het nut is om elke maand een nieuwe thread te zitten maken waar 3 dagen wat in gezegd wordt en vervolgens zakt tot hij niemeer te vinden is ?

1 topic dat steeds maar groter wordt zou veel beter zijn, maar goed.
Wie ben ik om te zeggen wat je mag en niet mag. 't Is gewoon nogal errr.. vrij nutteloos, imo.

Ik koop OPM2 al van toen het nog OPM was en dat gaat terug naar de zomer van 2000. :)

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
ja ik ook van opm

anders kunnen we gewoon een officiele thread maken voor opm2
om de demo's te bespreken oa

Gamer 01

Legacy Member
een "de grote opm2 thread" zou wel handig kunnen zijn ja :cool:

hoeveel kost da eigenlijk?

Nighty

Legacy Member
w8 laten we een "opm2 forum" maken
ik vind da wel goe das informatief voor als ge te tam zijt voor naar mailbox te kijken...
als da maar 1keer per maand is
zijn alle ff threads dan nuttig? :unsure:

kunt hier toch ook demos in bespreken en previews in bespreken...

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
@ nighthawk

kwou gewoon release weten lol
en kunnen we hier toch over demo's en previews en al praten

Rinoa lover

Legacy Member
Ik sta nog steeds voor het idee dat elke FF (vanaf deel 6) een eigen topic moet krijgen.
Dat zijn spellen die een grote rol spelen in de gamegeschiedenis en daar is genoeg om over te praten. En niet alleen de haarkleur van Rikku of de bh van Yuna.
Hoewel dat ook wel interessant kan zijn, natuurlijk. :D

Maak toch gewoon een OPM thread aan waarin je elke maand die info post en het over vanalles en nog wat kan hebben dat met OPM te maken heeft.
En in feite is die info niet echt nuttig, daar je OPM2 gewoon moet kopen.
Wat heb ik er aan dat ik lees dat er een review in staat over die en die game als ik het boekje niet koop.
Degene die het kopen zien het zo ook al.

Anyway, no offence, hoor.
Doe maar zoals ge het zelf wil.
't Was me gewoon al langer opgevallen en ik geef mijn mening graag.
Zal ze niet opdringen. :p

Ps: Sven is de max. :D
En die goofy jeugdfoto's waren ook gieren. >_<

Nighty

Legacy Member
kzeg toch niets linkin...
kvin het gewoon wat irritant dat er als er eens een opm2 thread word gemaakt dat ge direct reacties krijgt van da het eigenlijk nutteloos is terwijl ik mijn interesse verlies in ps2 forum door de-heb-ze-niet-geteld-maar-toch -veel-FF threads smijt der nog eens kingdom heart bij, tis een appart spel ok ma twerkte op mijn systeem als ge dan hier komt zeggen da het nutteloos is......
als da maar 1x in de maand is vink da niets om u aan te storen
en tis idd wel logisch da ge opm2 sowieso koopt... maar djeezz
foert kga slapen kzal wel gefrustreerd zijn zeker, en ik zal het natuurlijk weer niet juist hebben, deelt er niemand mijn mening?



n/o rinoa lover

J!nX

Legacy Member
]BuD[nighthawk zei:
deelt er niemand mijn mening?
jawel, deze thread gaat nu weer een week ofzo in gepost worden, en zakt dan weer weg, na ne tijd word ze dan verwijderd. gaat ge een grote topic maken krijgt ge door dn duur een thread van ettelijke paginas waar alleen de laatste 10 posts nut hebben.

Rinoa lover

Legacy Member
Aha, maar ik wist niet dat deze soort threads gedelete werden. >_<
Ik dacht dat die gewoon binnen een week naar onder zakten en dan mooi bitvulling zijn till the end of days.
En dat leek mij gewoon nogal useless, maar goed.
'k Heb niks gezegd. :p

Nighty

Legacy Member
burnout3
star wars battlefront
crash unlimited
psi ops
the mindgate conspiracyy
ribbit king
second sight
van helsing
silent hill4

en binnen in de opm2 staat juiced ook, niet te vinde op demo :unsure:

Nighty

Legacy Member
godver, wa zen ik ne sukkel, daarvoor hebk zo moeten zoeken achter demo hoeske :cry:

video:
Dj the mixing of
wrc4
silent hill4 the room

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
oh die demo's zijn zalig
kheb em vandaag gekocht

kheb me nog nooit geamuseerd met een demo en keer op keer gespeeld zoals bij Star wars battlefront

controls van second sight is gemakkelijker dan die van psi-ops

maar zijn beide goeie demo's
Burnout 3 is ook leuk
maar van ribbit king heb ik nog nooit gehoord...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan