Archief - Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nariwari

Legacy Member
gld_box_narutostormg.jpg


officiële site

release: 30 maart 2012
genre: action, fighter
dev: CyberConnect2

>>> GameTrailers


Ultimate Ninja Storm: Generations.

A vast selection of playable characters spanning every generation of the Naruto saga, alongside incredible online functionality to take the NARUTO ninja fight onto the global stage like no game before it!

The title will power the series into the future by revolutionizing online play and ramping up the number of playable and support characters way beyond any NARUTO game before it. Players will compete in a huge variety of online battle modes with all their favourite NARUTO characters including Raikage and Sasuke Uchiha (Susano’o). NARUTO fans have been waiting to see more of Zabuza and Haku since the launch of the original Manga, and now they will have their chance! These are just a few of the many new ninjas in the game.

image_naruto_shippuden_ultimate_ninja_storm_generations-16276-2349_0003.jpg


image_naruto_shippuden_ultimate_ninja_storm_generations-16276-2349_0009.jpg


image_naruto_shippuden_ultimate_ninja_storm_generations-16276-2349_0010.jpg

akamba13

Legacy Member
Mooi en dom idee,
de future naruto kan in theory genin sakura in 1 klets kapot make, ma nu is alles eve sterk :'(
hoe kunne ze naruto vergelijke met sakura die kleine t**f

chellesan

Legacy Member
dit is gewoon een vechtspel feitelijk zonder story? want het is precies dat ze niet verder gaan met het verhaal achter pain

MrKend54l

Legacy Member
Was beter een dlc geweest...
Gewoon de uns2 met wat extra story en chars...
Mij niet gezien...

SHFT

Legacy Member
Dit was inderdaad beter een DLC geweest. Deze game speelde ik voor de story mode en niet voor de online mode.. Nu gaan ze de franchise uitmelken, wel spijtig.

Lordgoblin99

Legacy Member
Ja :p DLC was idd beter geweest. kheb de andere twee al tenzij er iets serieus verandert aan gameplay, maar zo ziet het er niet naar uit, laat ik deze liggen. Een nieuw spel kopen voor een paar nieuwe characters is wat gek. Kan wel interessant zijn voor de mensen die de andere twee niet hebben msc.

Fir3wulf

Legacy Member
ditto, mochten er nie echt veel verbeteringen zijn dan laat ik deze ook liggen. Heb onlangs platina gehaald bij uns 2 btw :)

Jornax

Legacy Member
Inderdaad ik volg de rest, ik heb de demo mogen spelen op gamescom, en tijdens de 4 matches die ik heb gedaan, vond ik dan ook geen enkel nieuwe gameplay elementen, het enige nieuwe was precies wat environments en personages zoals de Raikage, alsook leek het spel een kleine grafische update gekregen te hebben tov NUNS2.

Naar 't schijnt was ik er wel goed in, een maat die mee was vertelde me achteraf dat ik tijdens het spelen een fanclub achter mij geschaard had, er waren namelijk een vijftal mensen die achter mijne rug met grote ogen naar mijn playing style aan 't zien waren, elke keer maar 1 of 2 keer per match gehit ofzo :cool:
But then again het waren Hollanders :unsure:

Private_BE

Legacy Member
Ik heb het eerste spel maar het speelt toch nog wat raar. Moet er eens meer tijd in steken denk ik, nu heb ik alleen saaie missies en ik wil meer vechten :p

Met de serie sta ik al 200 afleveringen achter ofzo dus die moet ik OOIT eens vanaf 0 opnieuw bekijken :)

MrKend54l

Legacy Member
Ik wacht af. Als er echt veel nieuwe content is schaf ik hem wel aan.

TotallyZen

Legacy Member
:offtopic:
Ik moet dringend de eerste 2 games eens spelen, vond die demo van deel 2 wel tof...

zelda rulezz

Legacy Member
Ik zal het zo zeggen, als ik geen fan was en ik had Naruto US2 zou ik hem terug brengen, t spel heeft qua vechten enz geen meerwaarde grafisch is hij een klein beetje beter, het spel moet het volgens mij ook vooral doen om zijn multyplayer, want de story mode is helemaal niet zo episch als de vorige, dan zat er tijdens het vechten door nog een filmke Met quick time evemente..

Ik heb nu alleen nog maar de kleine naruto storyline voltooid , 1 ternooi en 1 survival match, online heb ik het nog niet bekeken

chellesan

Legacy Member
zo het bied geen meerwaarde tegenover de eerste 2 games in verband met story? wel een pluspunt denk ik is het aantal personages dat je hebt voor het vechten, dat is gelijk game 1 en 2 bij elkaar + een paar nieuw

Alper

Legacy Member
alle rpg elementen zijn weg, ( free roaming, gesprekken met ai, items verzamelen etc )
er zijn ongeveer 11 storyline's die ge moet afwerken.
ik heb er 3 van in 50 min afgewerkt lol...
als ge weet wa ge moet doen is de storyline niks speciaal.
animaties van de anime, ik skip rond de 75%, enkel de nostalgische en jiraija zijnne vond ik mooi.
gameplay hetzelfde, er zijn hier en daar wat extra substories, niets de moeite waard.
maar de online is wel veel beter en awesome.
zonder online is het spel de moeite niet.

ook nog tournaments en survival.
de spel is zijn geld nie waard, als ge nie van plan zijt online te spelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan