Archief - N-gage Sega Megadrive (Genesis) emulator

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spacedreamer

Legacy Member
Jawel, hij is eindelijk ook voor N-gage!!! Ik wacht daar nu al maanden op.

PicoDrive- Genesis Emulator for N-Gage and Series 60 Phones
-- Monday, May 17 2004
PicoDrive is a MegaDrive/Genesis emulator for UIQ ported by SomeOne from Dave's original PicoDrive. It uses Cyclone 68000 as the CPU core. It's very much in an alpha state, but some games are playable.

Hier Alphaversie te downloaden.

http://ngagenews.netfirms.com/picodrive.shtml

Ik heb al een paar games getest.Controls is nog niet echt wat het moet zijn.Er is geen sound maar de frames zijn zeer goed.Voor een alphaversie vind ik dit toch zeer geslaagt.Spijtig dat het veel vastloopt(mss geen geduld ofzo:) )

zebow

Legacy Member
Marcheert langs geen kanten op mijn n-gage, kan aan mij liggen ook natuurlijk... :naughty:

Spacedreamer

Legacy Member
zebow zei:
Marcheert langs geen kanten op mijn n-gage, kan aan mij liggen ook natuurlijk... :naughty:

Controls instellen lukt bij mij niet, maar spelletjes spelen wel.Alle sonic games werken.Shining Force reeks werkt spijtig genoeg ni(n-gage reboot dan)
Blijf maar proberen tot da lukt:)
Het programma moete wel elke keer afzetten mee zowen memory programma.

Spacedreamer

Legacy Member
Der is al een nieuwe versie uit.

http://www.sixtysoft.ru/files/S60 Emulation/Sega MegaDrive2/picodrives60_103.sis

Ge kunter nu full screen mee spelen,controls instellen en meerdere knoppen indrukken.Nu nog sound en tis in orde:D

Geteste Games.

Sonic the hedgehog 1
Sonic the hedgehog 2
Sonic the hedgehog 3
Sonic Spinball
Sonic 3D Blast
Rainbow Island
New Zealand Story
Alladin
Altered Beast
Mortal Kombat
Shinobi 3
Streets of Rage
Space Harrier 2
Vectorman
Vectorman 2
Zool
Another World (Out of This World)
Cool Spot
Combat Cars
Ecco the Dolphin
Marble Madness


Happy testing:)

marciusthegrey

Legacy Member
weeral een reden om lotto te spellen ..... euh .... :doh:

weeral een reden om N-gage te kopen :niceone:

Spacedreamer

Legacy Member
Der is weeral een nieuwe

http://www.evesnik.com.mk/SMD/picodrives60_196.sis

Der is veel verbetert:)Minder crashed, een deftig menu, load en save state,screenshot mode,eindelijk fatsoenlijk controls instellen en ge kuntem eindelijk afzetten met de c toets en er is een directory browser.

Happy testing, laat iets weten hoe uw bevindingen zijn.

Spacedreamer

Legacy Member
fartbunny zei:
en draait da wa vlotjes?

Ja, er word zelfs gene frameskip toegepast.Kheb ook nog vernomen dat er aan het geluid gewerkt word dus met een beetje geluk zit er da in, in de volgende versie

Dr. Green

Legacy Member
count3rkill3r zei:
bleef alweer snel hangen


btw waar kan ik die roms downloaden ?


Hey tamzak gij kunt niet zelf zoeken of wat????? direct vragen inplaats zo eerst eens zelf te proberen.

Spacedreamer

Legacy Member
De laatste versie is beschikbaar.

Changes in build 137,version 0.12:

* Last rom location persisted.
* Added support for 32 column mode (removes the black borders in Street Fighter 2 Turbo etc).
* Some other small fixes.
* Added filtering of files, so only .bin,.smd & .zip files are displayed in the listings.


http://www.evesnik.com.mk/SMD/picodrives60_137.sis

Spacedreamer

Legacy Member
Ik denket wel :lol:

Ze zijner aan bezig dus ik denk tussen dit en een maand dat er soundsupport zal zijn.Die mannen zijn daar precies fulltime aan bezig want kheb nog nooit zosnel ne emulator zien evolueren.

Dr. Green

Legacy Member
Spacedreamer zei:
Die mannen zijn daar precies fulltime aan bezig want kheb nog nooit zosnel ne emulator zien evolueren.


Ik zal die der wel eens heen rijden naar die mannen en die wat opjagen met ne stok dan zal er binnen de week die Emu. met muziek op mijne N-gage staan :D :cool:

Spacedreamer

Legacy Member
dognose zei:
enne manne..
hoe zette da op uwe n-gage???
instructies aub :)

Via bluetooth en Nokia Pc Suite of via usb kabel in de root zetten van uwe gsm en dan via die manager installeren.Als ge is rondzoekt hier vinde wel ne gedetaileerde post;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan