Dr.Jeffrey
Legacy Member
hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar mensen die LFS S2 hebben en spelen...
Ik zoek wat mensen om samen mee te racen en eventueel een team te vormen en trachten in 2012 wat competitie mee te rijden.
Stuur maar een pm als je zin hebt om samen wat te racen :applause:.
wie zin mocht hebben maar niet weet wat lfs is: Live for Speed - Online racing simulator
grtz jeffrey
Ik ben op zoek naar mensen die LFS S2 hebben en spelen...
Ik zoek wat mensen om samen mee te racen en eventueel een team te vormen en trachten in 2012 wat competitie mee te rijden.
Stuur maar een pm als je zin hebt om samen wat te racen :applause:.
wie zin mocht hebben maar niet weet wat lfs is: Live for Speed - Online racing simulator
grtz jeffrey

. Ik heb geen racestuur, aangezien ik nog nooit echt gezocht heb naar dit soort games. Nu krijg ik volgende week mijn nieuwe computer, dus zal nog even moeten wachten. Misschien voor mijn verjaardag of feestdagen.