UnD3RD0G
Legacy Member
Wohooooo
LCD 5 komt eraan...
van de week betaal ik als alles goed gaat, ...
T'is mn eerste keer naar een (grootere) LAN
normaal altijd tussen 5-15 man..
dees is eens iets anders...
en dan gaak die andere lelijkaards achter hun scherm ook eens zien
3 - 4 - 5 september.. shall be days to remember !!!!
LCD 5 komt eraan...
van de week betaal ik als alles goed gaat, ...
T'is mn eerste keer naar een (grootere) LAN
normaal altijd tussen 5-15 man..
dees is eens iets anders...
en dan gaak die andere lelijkaards achter hun scherm ook eens zien

3 - 4 - 5 september.. shall be days to remember !!!!

CD


