Archief - knight online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

STAFFORD_BT

Legacy Member
een mmorpg die zeker ni onderschat mag worden!!
graphics zijn zwaar inferieur maar het pvp systeem is tot nog toe 1 vd beste die er zijn!
iemand op dit forum die carnac west of euKO heeft gespeeld?

BubbaKush

Legacy Member
Waar komde gij nog mee af... 6-7 jaar geleden was dit game iets dat nog iets teweeg bracht maar nu...

Salasander

Legacy Member
Ik heb nog al gehoord dat Knight online een van de betere pvp scenes heeft. Vroeger heb ik het even gespeeld maar er zitten blijkbaar enkel turken op -.-

a143290

Legacy Member
Waar is den tijd :') Als da muziekje nog 1 keer hoor word ik zot denk ik :D
Dit dus :p

Anyway, heb da vroeger wel gespeeld maar het level systeem ambetant en het was ook redelijk makkelijk precies.

Kowlier

Legacy Member
vroeger veel gespeeld, maar onlangs nog eens geprobeerd en de controlls alleen al deden mij kotsen :p

SHIGSY

Legacy Member
Salasander zei:
Ik heb nog al gehoord dat Knight online een van de betere pvp scenes heeft. Vroeger heb ik het even gespeeld maar er zitten blijkbaar enkel turken op -.-

Ik durf daar gerust "beste" pvp van maken die ik ooit gehad heb. Zo vlot dat dit ging, niet normaal. Mis het soms echt want dat gevoel heb ik nergens meer gehad.

Van die Turken is echt wel waar, was megagrappig bij momenten. Turks internet is niet bepaald een betrouwbaar gegeven en dan had je soms een enorm raar effect ingame waarin honderden characters gelijktijdig stokstijf bleven staan. Free NP-harvest in Colony Zone!

MmoRpgGuy

Legacy Member
in dit spel kom je vaak spelers tegen die geen engels kunnen en dat is irritant en je hebt maar 4 klasses dat je kan bespelen

STAFFORD_BT

Legacy Member
nja toen bracht het iets teweeg misschien maar als een game na 7 jaar nog minstens 6 stampvolle servers heeft ;) ondertussen zijn er volledig engelse en europese servers aangekomen , idem met clans :) en yea het muziekje zuigt enz mr zoals vermeld is de pvp best wel ongevenaard tot nu toe, enige reden ook waarom da spel nog steeds leeft :d ik ben der nu eindelijk mee gequit en heb alles verkocht voor een goei centje ook nog ( heel levendige by/sell markt)
werd me iets te veel nu^^ waiting for gw2
voorbeeldje van hoe het nu is :
Danny SininS SynSatioN - Finally, The End (PART 2) - YouTube

lilorc6 PK Movie 3 - YouTube

( rogue en mage class)

en shigsy mr das lang geleden hehe :p goeie tijden wel, ook turken hebben nu internet :p en heel veel hacks, mr nog steeds ni genoeg om de engelse community te beaten, was het nu wel beu want ja formule verandert niet he^^

nadeel: je moet echt wel de game VOLLEDIG begrijpen vooraleer het een beetje leuk wordt

W00t

Legacy Member
a143290 zei:
Waar is den tijd :') Als da muziekje nog 1 keer hoor word ik zot denk ik :D
Dit dus :p

Anyway, heb da vroeger wel gespeeld maar het level systeem ambetant en het was ook redelijk makkelijk precies.

Kvond deze vid met sound altij t beste :D


Zucht.. waar is den tijd om zo een mega boss mob in town the luren, dan de guards derop.. PVP was echt de max, en kvond t stat system ook wel nice voor de tijd toen (eigenlijk zouden ze da terug moete invoeren, da ge punten kunt verdelen over je stats per keer je lvl upt)
En dan nog die guard torens, LOL, gewoon ne healer alle damage laten nemen en de rest van de raid die t dorp binnestormt LOL

Btw, de mense die tegenwoordig klagen over (korean) GRINDEN kennen duidelijk KnightOnline ni :p

Kowlier

Legacy Member
idd, heel de nacht aoe harpy farmen voor 2%, om dan te stervern en 3% te verliezen :evil:

W00t

Legacy Member
Kowlier zei:
idd, heel de nacht aoe harpy farmen voor 2%, om dan te stervern en 3% te verliezen :evil:

Da waren nog is tijden hé :D Nu klagen ze al als ze geen max lvl zijn op een week of twee..

Jammer dat t spel al zo oud is, vraag me ook af of er geen vergelijkbare games bestaan (pvp system en stat points en town raids enzo..) die iets of wa recenter zijn, want op die gfx kunde wel geen uren meer blijve kijke :p

STAFFORD_BT

Legacy Member
hehe ge zou nog verbaasd staan ;) guild wars 2 krijgt nu ook een dynamisch pvp systeem met mogelijkheid tot combo'en, en je gaat ook stats kunnen invullen enzo, dat dan gecombineerd met een interessantere manier om 80 te worden en een gfx die u ogen der ni uitbrandt.. lijkt me je beste gok :) er gaat ook een WvWvW zijn die je zowa kan vergelijken met lunar wars denk ik :)

Triple0

Legacy Member
kspeelde da vroeger ferm maja, das ni echt meer van dezen tijd he

(enja: zoveel turken die er waren: twee uurkes afk gaan met shop --> bij terugkomst 10 miljoen pm's aga baba)

W00t

Legacy Member
STAFFORD_BT zei:
hehe ge zou nog verbaasd staan ;) guild wars 2 krijgt nu ook een dynamisch pvp systeem met mogelijkheid tot combo'en, en je gaat ook stats kunnen invullen enzo, dat dan gecombineerd met een interessantere manier om 80 te worden en een gfx die u ogen der ni uitbrandt.. lijkt me je beste gok :) er gaat ook een WvWvW zijn die je zowa kan vergelijken met lunar wars denk ik :)

Eigenlijk enigste wa ik mis in GW2 is PK'en.. Kvind dat structured PVP op den duur begint te vervelen, daarom hoop ik dat die WvWvW een goeie tussenoplossing kan zijn..

STAFFORD_BT

Legacy Member
yeah i know mr ze hebben het wel toch al een pak interessanter gemaakt maar wvwvw klinkt indd al beter, al een idee welke class ge wilt spele? :) ik ga zowizo ook spelen met oog op pvp

Roper

Legacy Member
de enige mmorpg die ik 4 jaar intensief gespeeld heb op de Ares server.
Laag begonnen en heel hoog geëindigd met een clan die ik zelf heb opgestart. (Atlantis-Symbiosis). Word er wat nostalgisch van ;).
De pvp was super: colony zone, siege wars en invasions. Wel een zuivere grindgame.
Jmmr dat er zoveel gehackt werd en de belachelijke hoeveelheid aan turken...
Voor mij ook de reden wrm ik gestopt ben.

Ik zie je als mage nog rondcrossen Shigsy ;)

SHIGSY

Legacy Member
Roper zei:
Ik zie je als mage nog rondcrossen Shigsy ;)

Lijkt dus echt al zo megalang geleden. Moet wel toegeven dat dit voor mij een keerpunt-MMO was. Was de laatste keer dat het nog eens zo "devoted" was, zelf het gevoel hebben van *dit is niet normaal meer*. Enfin, de goede dingen van KO primeren, kijk er met een aangenaam gevoel op terug.

Enigste picture die ik nog heb van toen van de mage:

Essit

Legacy Member
Een hele tijd gespeeld dit spel, samen met men zus :)

Goed geamuseerd. Tot dat zowat iedereen begon te botten , en het spel een beetje naar de kloten was voor eerlijke spelers...

Kowlier

Legacy Member
enige dat ik mij nog herinner van invasions was twee lijnen waar iedereen achterstond, en alle mages die alles tussen die lijnen aoe nuken :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan