Acra
Legacy Member
heeft er al iemand de pre-load gedaan ?
want ik heb deze nacht de pre-loading opgezet en ik ben net wakker en ga kijken en ik zie dat er al 90.7% binnen is.
maar na een uur staat het nog altijd op 90.7%
ik heb al ne keer op pause geklikt en dan terug op continue maar het blijft op 90.7 staan
want ik heb deze nacht de pre-loading opgezet en ik ben net wakker en ga kijken en ik zie dat er al 90.7% binnen is.
maar na een uur staat het nog altijd op 90.7%
ik heb al ne keer op pause geklikt en dan terug op continue maar het blijft op 90.7 staan


