Archief - Hi there,

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_STB_

Legacy Member
Vrienden,

het is alweer even geleden dat ik aan CS dacht,
maar het is gebeurd. Ik heb 1,6 geïnstalled dmv steam.
Ik heb sinds de bèta's CS gespeeld tot 1.3 ofzo...
Kan dit, want het is al zolang geleden, nou ja de old-skool mannen zullen me misschien nog kennen, het is dus al echt lang geleden, het is me allemaal beetje bij beetje ontglipt...

To the point:
ik wil dit weekend naar een lan gaan bij vrienden thuis.
Vroeger, voor Steam, installde je HL en dl'e ik CS.
Gaat dit nu nog?
Kan ik op deze manier op de huidige (steam) servers?
Aangezien een of andere newb mijn key heeft geript (ik kan die onmogelijk terug aanvragen, de originele verpakking heb ik gekocht toen het spel net uit was en zit nu na omweg van de papiermand in een of andere gerecycleerde schoolboek) ben ik verplicht een nieuwe versie te gaan kopen

welke koop ik het beste?

Want men heeft me gezegd dat je met sommige keys niet overal opkan.
Wat is CS:S?
Kan ik opposing force keys gebruiken voor CS?
Welke paketten met welke inhoud zijn er?
Welke koop ik het beste om simpelweg CS te spelen tegen mijn vrienden die de update niet hebben? (= welke zijn compatibel?)
Kan ik op de lan in het weekend met mijn nieuwe versie (steam) spelen tegen mijn vrienden die de steam update niet gebruiken?
HELL YEAH ITS GOOD TO FEEL LIKE A NOOBIE

p.s. Dirkje = gay (remember that, sidney? :D)

BDP

Legacy Member
De goedkoopste en simpelste manier zal prolly zijn een nieuwe half life te gaan kopen.
Ik schat dat dit tegenwoodig een kleine 15€ zal kosten in de fnac of game-mania toestanden.

Als je deze eenmaal hebt kan je steam downloaden (best wel met cs 1.6 in cache) en instaleren.
Eens geinstaleerd kan je een account aanmaken met de key van uw pas aangekochte HL.
Eens je een acoount hebt aangemaakt blijft deze van u en kan men uw key niet meer gebruiken in de toekomst en volstaat het na een format of dergelijke, gewoon in te loggen op uw bestaande account.

Hopelijk heeft dit geholpen en kan je verder ... welcome back btw :)

ps : probeer wel iets aan de titel te doen , en dus juist te prefixen of een deftige te maken.
Voor meer info read the sticky's.

Mvg,

_STB_

Legacy Member
dat russisch moet ik niet hebben

welke pack van HL zou ik gaan halen?
is dat compatibel met de rest?
heb ik CS zowiezo gratis?

zoveel vragen :s

BDP

Legacy Member
_STB_ zei:
dat russisch moet ik niet hebben

welke pack van HL zou ik gaan halen?
is dat compatibel met de rest?
heb ik CS zowiezo gratis?

zoveel vragen :s


Als het enkel voor cs te spelen is , dan is de gewone simpele HL genoeg , en het goedkoopst.
Wil je echt cs:z ook hebben dan kan je die best kopen .

L0|2|23

Legacy Member
Hier zijn een paar mogeljkheden:

1/ Je koopt je key via steam, maar dit is duur, te duur. Je bent dan wel zeker dat niemand je key heeft geript uit een winkel. Prijs: 25-35€ (hangt ervan af welk pakket je koopt)
2/ Je koopt je key via die ene speciale site op het internet: $10. Ik kan je wel niet garanderen of het een geripte key is of niet, maar als je die key eenmaal aan een steam-account hebt gekoppeld, kan NIEMAND er meer aan, geript of niet.
3/ Je komt op een of andere manier terug aan je oude HL key, en koppelt deze aan een Steam account, die persoon heeft geen steam dus kan jij lekker spelen en hij kan er NIETs aan doen, omdat hij als hij wou spelen zou moeten inloggen met je steam accnt. Prijs: 0€
4/ Je koopt HL in de winkel, voor 15€. Pakt dan wel ne doos achteraan ofzo, want anders kan je weer zone geripte key hebben...

Opmerkingen:
1/ Met je HL key kan je gratis Opposing Force en alle andere mods spelen (uitgezonderd CS:CZ -- retail uitbreiding, maar zen geld niet waard)


Wat ik je aanraadt:
Koop niets, oftewel doe je "3/", oftewel niets. Het is zijn geld niet meer waard omdat CS:S voor de deur staat. Ik zou dus gewoon wachten totdat HL2 uitkomt (mid-eind september), en dat in de plaats kopen, want dan krijg je er gratis een ultra coole versie van CS bij =) -- je weet wel, met physics enz.

dimpy

Legacy Member
1) met CS:CZ kunde ook 1.6 online spelen
2) half-life kost 10 euro, koop et in de winkel, download steam met 1.6 in cache, registreer uw cdkey en ge kunt beginnen spelen.
3) als ge nix wilt uitgeven, stuur dan een mail naar steam met een scan van uw cdkey + hl versie en ze gaan u een nieuwe key geven en de oude bannen.

-Phoen!x-

Legacy Member
L0|2|23 zei:
Wat ik je aanraadt:
Koop niets, oftewel doe je "3/", oftewel niets. Het is zijn geld niet meer waard omdat CS:S voor de deur staat. Ik zou dus gewoon wachten totdat HL2 uitkomt (mid-eind september), en dat in de plaats kopen, want dan krijg je er gratis een ultra coole versie van CS bij =) -- je weet wel, met physics enz.
cs:s suckt :/ denk niet dat dat cs zal vervangen.
en hl2 zal wel nog wa uitgesteld worden :p

Daimao

Legacy Member
-Phoen!x- zei:
cs:s suckt :/ denk niet dat dat cs zal vervangen.
en hl2 zal wel nog wa uitgesteld worden :p


lolz,natuurlijk gata cs vervangen
Alleen de p2 500mhz gasten gaan nog cs 1.6 spelen :p

ShroeKz.^

Legacy Member
Daimao zei:
lolz,natuurlijk gata cs vervangen
Alleen de p2 500mhz gasten gaan nog cs 1.6 spelen :p

euhm nee... volgens mij zijn er nog genoeg mensen die cs 1.6 blijven verderspelen. en niet alleen omdat hun pc het niet aankan...

het is een hele andere gameplay en er zullen er veel zijn die gewoon liever bij de gameplay van 1.6 blijven.

mobman

Legacy Member
3) als ge nix wilt uitgeven, stuur dan een mail naar steam met een scan van uw cdkey + hl versie en ze gaan u een nieuwe key geven en de oude bannen.

welk adres is dit juist - want ik kan op steampowered geen enkel contactadres vinden.. : /

Fraggie

Legacy Member
kdenk ook niet dat cs:s, cs1.6 direct van de kaart zal vegen, ma uiteindelijk zal de overstap moeten gemaakt worden (tenzij er plannen zijn voor CS2, want daar heeft valve minder invloed op)

Smokey_3800

Legacy Member
in mijn geval gaat source 1.6 waarschijnlijk vervangen. Speel al lang niet meer wars etc. Just public fun for me :applause:

Godlessarto

Legacy Member
1.6 moet blijve bestaan.Ik vind dat cs:s niet goed is.Geef mij maar gameplay van 1.6!!

_STB_

Legacy Member
reedsh & ment hangen jullie hier nog altijd uit?

hihi
groeten!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan