Archief - Hattrick: Seizoensdoelen!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ether

Legacy Member
Zodat we binnen 16weken nog eens kunnen vergelijken :p

  • Wederom in de top 6 eindigen
    Moet te doen zijn. De daler uit 3de is een walk over team, en de 2 nieuwe teams uit Vde zijn niet echt super moeilijk. De ene ploeg traint op keepers, de andere ploeg traint lik op nix :/ Dus ja, moet zeker te doen zijn!
  • 3de ronde beker
    Niet mijn prioriteit, gezien training veel belangrijker is, het is natuurlijk wel handig voor dat extra centje, dus ja, toch proberen een ronde of 3 te piccen, en dan op normal me 4-4-2 ofzo, we zien wel :)
  • Middenveld naar uitstekend brengen op normal
    Kdenk dat er binnenkort nog een formidabel pm bijkomt, dus dan zou dat hopelijk moeten lukken!
  • Op het einde van het seizoen paar briljante verdedigers
    Der zijn der nu reeds 2 formidabel, dus ook dat komt in orde. Begin volgend seizoen komt er ook nog een 17y solid bij (gekocht of gepulled, kga wel zien :D)
  • Paar deftige jeugdpulls :D
    Wie wenst dit niet? int begin vant seizoen 1 lekkere verdediger voor te trainen, en voor de rest paar 17y excellents om te verkopen :p

SIO

Legacy Member
kampioen, 4e ronde beker, ether afmaken in jimbercup, toekomstige trainer nog expierencelevelke laten stijgen

Marginale

Legacy Member
- Kampioen spelen in 6de en terug omhoog gaan naar 5e
- Thuismatch kunnen spelen voor beker (verleden jaar 1ste rond druit)
- In de loop vant seizoen ne redelijke of ne goed coach aanschaffen
- keeper naar formi trainen en dan verder gaan met mijn PM training en die manne leveltje laten stijgne
- Nu zondag (maandag) nen uitstekende jeugdpull doen ^^^
- En nekeer meedoen aan dien Jimbercup en mij genadeloos laten afmaken door de rest vant forum hier :)

Nookiedog

Legacy Member
*Kampioen in VI en ASAP trug na 5e (moet lukken, 2 miljoen aan men middveld uitgegeven in tussenseizoen, daar waar ik problemen had)
*verdedigers naar form allemaal hopelijk een of 2 die outstanding haalt.
*beker: dit seizoen nie zoveel interesse, zal van int begin me thet b team worden. hopelijk toch een 2e/3e ronde (vorig seizoen 4e)
*nog nen excellent scoren en nen form int midde dakomt erbij, ofwel nen form keeper, te zien oeda de market evolueert.

$hitFly

Legacy Member
* In top 4 eindigen
* Stadion vol krijgen
* 4 de ronde beker halen
* Speler boven 1 miljoen euro halen (oude waarde fuck tsi :p )
* 2 uitstekende verdedigers kopen en 1 uitstekend aanvaller
* goed coach aanschaffen
* 1 briljant pm halen op eind van seizoen
* op eind van seizoen uitmuntend mid halen met 3 mids
* Minstens 1 goeie pull halen ;) zou leuk zijn :x

perre

Legacy Member
tis bij mij elk seizoen vant zelfde eigelijk :)

  • In de competitie gaak dees seizoen niet meer kunnen overdoen, dus reken ik terug op een plaats bij de eerste 6
  • Maar in den beker valt er wel wa te verbetere: ik wil zeker thuisspelen dit keer, ik ga piccen zo lang ik kan, maar als het moet wil ik dus ook wel ne normal uit de kast halen. Men bekerrecord verbeteren zou zeer fijn zijn, ronde 7 dus :)
  • goeie youthpull :p
  • Mits goeie beker campagne en goeie youthpull zal ik wel veel geld hebbe :p. Daarmee probably keepertje kopen.
  • Begin vant seizoen drect 17 jarig spitske vinden :)
  • en jawel: een goe jimber cupke organisere :p

et voila ;)

Verbechio

Legacy Member
- behoud in Vde
- 1 of meer uitmuntende spitsen trainen
- 2 rondes in den beker overleven
- uitstekende verdediger(s) kopen
- > 35* (zit nu al aan 34.5 :))
- beginnen sparen voor nieuwe coach

Pandarve

Legacy Member
Geen enkel echt doel.

* Een oude speler naar redelijke ervaring zien krijgen en hem vervolgens coach maken.

* Een 33-jarige winger vervangen, een redelijke spits vervangen voor een uitstekende spits.

* 5 verdedigers van redelijk naar goed trainen + eentje naar redelijk.

* 500k proberen te sparen voor mijn toekomstige plannen mbt stadion en coach


Verder nog 2 dingen die fijn zouden zijn, maar geen doel zijn:

* ronde 2 bereiken in de beker

* bij de eerste 6 eindigen in de competitie

Wizzard

Legacy Member
*Kampioen spelen
*Drie verdedigers naar formidabel krijgen
*Derde ronde beker
*Uitstekende middenvelder en uitstekende spits kopen

morris

Legacy Member
1) Mijn verblijf in zesde handhaven en toch wel een top 4 halen.
2) PM-training op gang trekken door 18j pm-er te trainen en vervolgens nog talent aan te kopen.
3) Asset nodig zal zijn , stadion uitbreiden.
4) Proberen (in oude vorm) matig mid op normal te halen.


Ni echt grote doelstellinge dit jaar dus ;)

Re@V0r

Legacy Member
*top 3 halen
*beker moet k al nieveel verwachten door die fucking trekking :p
*stadion vol krijgen elke thuismatch
*toch op zen minst 2 spitsen tot uitmuntend scoren krijgen (doenbaar met die 2 :p) en dan nog 3 andere naar solid of excellent als alles meezit :)
*enkele matchen serieus ass kicken :D
*paar mooie youthpulls doen en voor veel geld verkopen

*edit* uitstekende jeugdopleiding halen :D haal ik toch al zowiezo binnen paar weken :)

grievie

Legacy Member
- 1ste of 2de plaats in de reeks (klasse 7 is da wel)
- Middenvelders op goed en uitstekend krijgen
- spaarcentjes verzamelen
- eventueel gerichtte speler kopen, waarsch flankspeler dan

enj0i^

Legacy Member
  • Ik wil in top 3 spelen!
  • Een goeie youthpull
  • Zwaar ownen in de beker, en zelfs 1 thuismatchke
  • 1 briljjant + 1 outstanding spits
  • enneuh, jimbercup winnen

Pandarve

Legacy Member
Waarom willen jullie een thuismatch in de beker?
Die krijg je toch automatisch als je het laagst geklasseerde team bent?

Ik speel volgende week thuis, geen reden om te juichen.

Damn, ik had dat eigenlijk ook bij mijn doelen moeten zetten.
Had ik alvast iets van het lijstje kunnen afstrepen als zijnde bereikt. :)

stvw

Legacy Member
-top 3 halen
-beker doek ni mee ... klote VII
-stadion vol krijgen elke thuismatch
-stadion uitbreiden naar minstens 17500
-jeugd naar goed brengen ...
-1 mooie youthpull doen ...
-2 uitstekende pm's trainen

niet veel en normaal toch haalbaar :)

enj0i^

Legacy Member
mja, omdaj dan automatisch vol stadium hebt als ge thuisspeeld :woohoo:


ma , eigenlik als ge uitspeelt krijg ge ook nog 1/3 , dus ja valt nog mee!

perre

Legacy Member
Pandarve zei:
Waarom willen jullie een thuismatch in de beker?
Die krijg je toch automatisch als je het laagst geklasseerde team bent?

Ik speel volgende week thuis, geen reden om te juichen.

Damn, ik had dat eigenlijk ook bij mijn doelen moeten zetten.
Had ik alvast iets van het lijstje kunnen afstrepen als zijnde bereikt. :)

ik speel pas de 5/6de ronde thuis, dus dan is dat wel een mooi doel hé :)

Ether

Legacy Member
SIO zei:
kampioen, 4e ronde beker, ether afmaken in jimbercup, toekomstige trainer nog expierencelevelke laten stijgen



Wa ebbek u toch misdaan :sad:

Alsek tegen jou moe spelen wordt et een volledige a-ploeg zu :p

Boris Barowski

Legacy Member
  1. eerste ronde beker overleven (zijn laagst aantal sterren is mijn hoogst)
  2. terug 2de eindigen (of beter doen en mss promoveren :p)
  3. iets doen aan mijn waardeloos middenveld
  4. ne spits pullen (solid passen en scoren alst kan)
  5. uitstekende jeugd hebben
  6. eindsaldo seizoen = +500.000

azo ne waslijst :p
kzal content zijn alst mij lukt :)
B.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan