Ether
Legacy Member
Zodat we binnen 16weken nog eens kunnen vergelijken 

- Wederom in de top 6 eindigen
Moet te doen zijn. De daler uit 3de is een walk over team, en de 2 nieuwe teams uit Vde zijn niet echt super moeilijk. De ene ploeg traint op keepers, de andere ploeg traint lik op nix :/ Dus ja, moet zeker te doen zijn! - 3de ronde beker
Niet mijn prioriteit, gezien training veel belangrijker is, het is natuurlijk wel handig voor dat extra centje, dus ja, toch proberen een ronde of 3 te piccen, en dan op normal me 4-4-2 ofzo, we zien wel
- Middenveld naar uitstekend brengen op normal
Kdenk dat er binnenkort nog een formidabel pm bijkomt, dus dan zou dat hopelijk moeten lukken! - Op het einde van het seizoen paar briljante verdedigers
Der zijn der nu reeds 2 formidabel, dus ook dat komt in orde. Begin volgend seizoen komt er ook nog een 17y solid bij (gekocht of gepulled, kga wel zien
) - Paar deftige jeugdpulls

Wie wenst dit niet? int begin vant seizoen 1 lekkere verdediger voor te trainen, en voor de rest paar 17y excellents om te verkopen
zou leuk zijn 
ad: