Archief - Guilds en server.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mithrillax

Legacy Member
. / Incoming message / .


Vandaag weten we normaal gezien op welke server de guilds gaan gezet worden.

'k ben eens benieuwd!!


. / end of encrypted message / .

M0rdresh

Legacy Member
Inderdaad, best spannend.
Wie overigens nog een (Belgische) guild zoekt (hier)

BeeLz

Legacy Member
Aangezien early game access morgen begint lijkt het me logisch dat guilds dan al op hun server gezet zijn.

Fax

Legacy Member
normaal krijgen alle guild leden vandaag een mail met daarin de informatie

Ymel

Legacy Member
De mail zal waarschijnlijk wel laat op de avond verstuurd worden.
Uit mijn ondervindingen van de beta etc...

Die worden op amerikaanse tijden verstuurd.
Ik hoop wel dat ze eens een EU devisie opzetten, zodat wij niet laat of midde in de nacht onze mails krijgen.

fulcoboy

Legacy Member
BeeLz zei:
Aangezien early game access morgen begint lijkt het me logisch dat guilds dan al op hun server gezet zijn.

Early access begint toch maar donderdag of heb ik iets gemist?

Bl4ckburn

Legacy Member
is er ergens een topic van wie er waar gaat spelen? op welke server? en eventueel guild?

glennvdz

Legacy Member
Bl4ckburn zei:
is er ergens een topic van wie er waar gaat spelen? op welke server? en eventueel guild?
Een 30tal man van 9lives zit bij ons. (link in sig)
70-80 man in totaal, 100% nederlandstalige progress & casual raiding teams.

Anvious

Legacy Member
''Stephen Reid @Rockjaw

Two... guild deployment emails will start going out in a few hours, and they'll be sent gradually over a few hours. More later.''

sele

Legacy Member
glennvdz zei:
Een 30tal man van 9lives zit bij ons. (link in sig)
70-80 man in totaal, 100% nederlandstalige progress & casual raiding teams.

jullie zijn slecht!!!!!(mss niet met skilz ma je weet dat ik bedoel )

fulcoboy

Legacy Member

BubbaKush

Legacy Member
fulcoboy zei:
Had dit wel gelezen en je moet beter lezen :)



Dit wil niet zeggen dat de early access morgen begint he, vanaf morgen worden de invitatie mails gestuurd :)

:help:


Neen jij moet ALLES lezen, onderste paragraaf, eerste early acces invites kunnen max 7 dagen op voorhand beginnen, 20/12 min 7 dagen = inderdaad einstein = 13/12!

Early Game Access may be up to 7 days. The length of your Early Game Access depends on the date and order in which you redeemed your Pre-Order Code.

Bovendien stond het op de officiele forums en iederen hier weet ervan behalve jij, wat denk je nu zelf! :ironic:

Bedankt voor de JUISTE info zou beter klinken dan me terecht wijzen over iets waar jij niet van op de hoogte bent :tongue:

Fax

Legacy Member
Er is al gezegd geweest dat er vanaf 13 december gespeeld zal worden. Je krijgt een email wanneer je access krijgt :) (twitter, facebook, ...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan