Archief - geen crosshair

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zwep

Legacy Member
Hallo,

Mjah kheb pas ET geinstalleerd na een jaar ofzo...
Vroeger nog gespeeld en toen ging alles cava geen probs.
Nu installeerde ik het dus gistere opnieuw maar nu blijkt dat ik ingame geen crosshair heb/krijg.
/cg_drawcrosshair 1 of 2 levert beide geen resultaat op.
http://users.pandora.be/stefanjans/geencrosshair.JPG
FPS games speel je normaal toch met een crosshair dacht ik dusjah best vervelend als je er geen hebt nietwaar?
Ik ken echter bitterweinig van de cvars van ET dus vraag ik jullie om hulp.

MVG & Alvast bedankt.

pyRomAni@c

Legacy Member
btw je beeld zit er wel erg getweaked uit. mss wat minder tweaken dan krijg je je crosshair wel zichtbaar of crosshair groter maken door /cg_crosshairsize (getal) neer te zetten.

zwep

Legacy Member
pyRomAni@c zei:
/cg_crosshairsize 999
Nope geen resultaat :(

Nu komt er ook te staan als ik stop "r_ati_fsaa_sample 1" kicked for 1min door punkbuster :confused:
Ik speel volledig default sterk :wtf:

zwep

Legacy Member
pyRomAni@c zei:
btw je beeld zit er wel erg getweaked uit. mss wat minder tweaken dan krijg je je crosshair wel zichtbaar of crosshair groter maken door /cg_crosshairsize (getal) neer te zetten.

Euh lol het enigste wat ik gedaan heb is het spel geinstalleerd...
Een nickname aangemaakt 1min gespeeld op de server en gezien dat ik geen crosshair had dusseuh getweaked? :wtf:
Ik ben volledig newbie

Boukreev

Legacy Member
probeer eens

/cg_drawCrosshair "5"

je kan getal veranderen om ander crosshair te hebben, maar 5 is beste imo

pyRomAni@c

Legacy Member
wat voor PC heb je. tzal niet al te best zijn dat screenshot ziet er niet uit :eek:

.!$i$_

Legacy Member
cheater! :p

nene grapke ^^
ma is idd wel heeel straf getweaked :o
mja
cg_drawcrosshair 5
cg_crosshairsize 50

test maar wat

pyRomAni@c

Legacy Member
zwep zei:
Euh lol het enigste wat ik gedaan heb is het spel geinstalleerd...
Een nickname aangemaakt 1min gespeeld op de server en gezien dat ik geen crosshair had dusseuh getweaked? :wtf:
Ik ben volledig newbie

hij heeft dus niet getweaked banorac

Boukreev

Legacy Member
is niet getweaked zegt hij toch, scherm staat gewoon wat donker denk ik

.!$i$_

Legacy Member
[OT] BZZMayhem :o
man man wat is bzz bezig?
grootste clan van wereld worde?


ennu
waarom staat bij diegene die de topic hed gestart "Banned"

regeneration

Legacy Member
u doorzichtigheid van u crosshair afzette, kheb da ook al is mee gepruitst en da doede beter ni :p

BaNoRaC

Legacy Member
man wat zit je te zijken van neit getweakt, kijk naar de muur :ironic:

Denzel

Legacy Member
.!$i$_ zei:
[OT] BZZMayhem :o
man man wat is bzz bezig?
grootste clan van wereld worde?


ennu
waarom staat bij diegene die de topic hed gestart "Banned"


lol, they love may =DD


ontopic: hax !

bartichello

Legacy Member
octopacy van croshair afzetten is leuk regen. als ge hem op 70% zet zie ge der al doro :p... mja helamaal op 0 is nie echt handig.

scel

Legacy Member
.!$i$_ zei:
[OT] BZZMayhem :o
man man wat is bzz bezig?
grootste clan van wereld worde?


ennu
waarom staat bij diegene die de topic hed gestart "Banned"

omdat mayhem erbij komt? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan