Archief - GameCube game aanraders

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FleXe

Legacy Member
Hallo

Ik heb vanavond mijn kameraad zijn oude GameCube gekregen (die controller moet zowat de meest comfortabele houding ooit hebben btw!), met als doel hier Luigi's Mansion, Paper Mario en eventueel Super Mario Sunshine voor te gaan kopen op eBay.

Iemand nog andere must haves? Enige Zelda games ofzo?

Thanks!

vidiot

Legacy Member
Wario World, Odama, RE4, Killer7, ...
Sunshine kan een tegenvaller worden...

Ringo

Legacy Member
Eternal Darkness, Soul Calibur II, Viewtiful Joe, Mario Kart, Animal Crossing, Metroid Prime.

KillingRaptor

Legacy Member
Zelda: The Wind Waker, Eternal Darkness, Tales of Symphonia, Metroid Prime, Super Smash Bros. Melee, Star Fox Adventures, Star Fox Assault, Ty the Tasmanian Tiger (ja geen exclusive maar ik vind het een coole game), Star Wars: Rogue Leader, Skies of Arcadia Legends,...

En ik vond Super Mario Sunshine geen tegenvaller eigenlijk.

evo alexan

Legacy Member
Marioparty 4,5,6 en 7 Super Monkyball vond ik ook niet mis

Bamboebahr

Legacy Member
Zelda: twilight princess/ wind waker, geist, de RE games, Phantasy star online episode 1&2, Pikmin, Doshin the giant, Billy the hatcher, Pokémon games, WarioWare, Mario Party games, Mario Kart, Eternal Darkness, Baldur's Gate: Dark Alliance, Skies of Arcadia, Baten Kaitos, The incredible hulk: ultimate destruction...

Er zijn veel zalige games op GC :)

Nirron

Legacy Member
Battalion Wars
F Zero GX
Pikmin 2
Timesplitters 2
Pokémon Colosseum
Pokémon XD: Gale of Darkness

Van de titels die nog niet opgenoemd zijn :)

Ugh doet ermij aandenken dat ik mijn verzameling van GC games moet uitbreiden, maar vind er amper voor een redelijke prijs.

Den_Hidde

Legacy Member
Er was ook crazy taxi op GC dat was het eerste game dat ik daarop had, lachen spel !
Ik herinner mij een spel waarbij je in levels tegen monsters moest vechten met een card deck beetje a la magic, ik geloof the lost kingdoms dat het heette, vond ik ook wel een goei spel
de rest is al opgesomt:p

kingjulie

Legacy Member
fire emblem : path of radiance. Vorig jaar nog best wat betaald voor een mint. Awesome game of awesomeness!

Freshness

Legacy Member
absoluut eternal darkness! één van de beste games ooit! Zwaar onderschatte game. Daarnaast: resident evil 4, zelda twilight princess, zelda windwaker, f-zero,timesplitters 2, resident evil 1, resident evil zero,beyond good and evil, mario sunshine,tony hawk 3,medal of honor frontline,metal gear solid,alle splinter cells, en ga zo maar door. Maar vooral eternal darkness, vernoem deze speciaal omdat het een absoluut topgame is die op geen andere console is te krijgen.

Psyt3k

Legacy Member
Het valt me op dat er op de GC zo'n vaste serie toppers is (die iedereen hier wel vermeldt), dat er dan zo goed als geen mediocre exclusives zijn en dat al de rest crap is. + voor zover ik weet heeft deze console een heel kleine game library?

Dusja, kwa toppers: alles wat hier vermeld werd :) kan er niks meer aan bijvoegen.

Nirron

Legacy Member
Er zijn zo'n 640 games uitgekomen voor de Gamecube (volgens Wikipedia) ik zou niet echt zeggen dat er een beperkt aanbod is, maar Playstation 2 ging met veel goede games lopen.

Nog 2 titels die erbij mogen voor mij.

- The Incredible Hulk : Ultimate Destruction
- X-Men Legends

Bamboebahr

Legacy Member
Er zijn veel goeie games tussen die multiplatform zijn ook en een paar sleepers :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan