Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-Phoen!x- zei:serieus ge wordt nu al keiveel geteamflashed stel u voor dat ze u nog kunnen raken ook![]()
nee danku !

cs realistischGizz zei:Waarom staat FF niet aan bij telenet server? is toch veel realistischer.
Daarom deze thread om ff on te krijge? Jullie mening?

exploder zei:cs realistisch
![]()
-*De_Jelle*- zei:Idd probeer maar is nen deftige rush te doen met een bende tards die gen simpele flash kunnen smijten
ff = on : no ty
sorry ze maar je bent dom .LuCian zei:daar gaat je hp wel van af he als ff aanstaan :ironic: