Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
insane01 zei:ja de realisme factor is er zeker en vast gigantisch op vooruit gegaan. Het is ook gewoon leuk,ik hoop alleen dat het leuk blijft. Want de vorige fifa streets werden op de duur echt saai.
Kennaah zei:Dat steekt me nu net tegen. Het realisme FS1 en 2 waren leuk door het over the top gehalte met gamebreakers enzo. Als ik realisme wil speel ik Fifa 12 wel.
Demo vond ik enorm teleurstellend, ga deze dan wrs ook niet in huis halen
ForzaBarça zei:Net een email gekregen van Bart Smit dat Fifa Street 4 vanaf nu verkrijgbaar is!
???
Cleanex zei:Kost 2000 MS punten, indien je de season pass hebt van EA... op de releasedag wordt die verwijderd en moet je de retailversie halen, maar kan je verder gamen waar je gestopt bent.