Archief - FIFa 2005 demo online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EA lover

Legacy Member
Ik zal hem seffes is spele.
Ik wou gisteren nog eens fifa 2004 spelen met nen gewone gamepad maar als ik aan het voetballen ben dan zijn er zo van die geluidjes en dan is mijn gamepad niet gevonden en dan weer wel en dan weer niet,.... eindeloos.
Ik installeer fifa 2003 en daar geeft hij geen problemen.
Is er een middeltje zodat ik dat probleem niet meer heb in fifa 2004?

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
EA Lover, ist nen sidewinder? Anders, deze worden niet ondersteunt en vallen tijdens het spelen gewoon om de haverklap uit. EA weet hier dus van en ze doen er niets aan... :ironic:


*edit* Demo Expander is er!

Cisse

Legacy Member
Ik heb em nu al een paar keer gespeeld en naar mijn mening is dit de beste Fifa, mss wel beste voetbalspel van het moment.Eerst vond ik de demo niet echt overtuigend maar ik heb toen de demo expander gedownload, resolutie op maximum en textures op high.Qwa graphics vind ik et spel zeker en vast verbeterd.Het oogt en ziet er allemaal heel mooi uit.Ok, het publiek is en blijft een teleurstelling maar de rest is heel goed naar mijn mening.Ook op gebied van gamepley vind ik het een verbetering t.o.v de vorig fifa's. Ik vind em echt heel goed, ook zit er blijkbaar nederlandse commentaar in de full version, jammie!

StalkeR

Legacy Member
release date 14 oktober
15 years season play , ik kan al nemeer wachten :S

NoReason

Legacy Member
demo een keer of 5 gespeeld, op semi-professional... wat me opvalt:
-bal afnemen is veel moeilijker, voetballers lopen trager
-als je uittrapt kunt ge tegen 1 van de tegenstanders schieten...
-inworpsysteem is verbeterd
-sprinten en trukje = bal ff vooruitsteken, stukjes zijn sjiek gedaan

grievie

Legacy Member
Weet er iemand iets meer over da career ding?
Daarmee bedoel ik...
Gaan oudere spelers op pensioen?
Doen andere clubs dan die waar ge zelf mee speelt onderling transfers?

Aerton

Legacy Member
kan iemand die demo expander eens op zijn webspace gooien of zo, want als ik die download van filefront via soccergamez, dan krijg ik altijd een foutmelding als hij 100% gedownload heeft. De fout is iets in de aard van: Kan het bestand ... niet downloaden van ... De verbinding met de server is opnieuw ingesteld

????

fuze

Legacy Member
Is er al ergens een lijst gespot met alle controls (voor die first touch etc)

perre

Legacy Member
hmm, den demo wil ier nimmer opstarten nada den expander is geinstalleerd :s

tarGET ME

Legacy Member
mmz ik heb last van een overdreven hoog spelritme, det spel gaat mss 3 keer zo snel dan het zou moetetn gaan ik kan zelfs de bal niet zien

:s

NoReason

Legacy Member
tarGET ME zei:
mmz ik heb last van een overdreven hoog spelritme, det spel gaat mss 3 keer zo snel dan het zou moetetn gaan ik kan zelfs de bal niet zien

:s
die extra patch gebruikt??? daarin kan je instellen hoe rap het spel moet gaan

PsYroN

Legacy Member
De demo vind ik heerlijk, ik ga zeker het spel kopen maar 1 ding:

Is da normaal da ik gen commentaar heb? moet ik sound-drivers installe?
Bij opties staat commentaar nogthans op 10...

thx

dikkop

Legacy Member
ik heb fifa gedownload en geïnstalleerd, en als ik het spel start dan kan ik alleen maar van de duitse vlag naar de britse vlag naar de nederlandse vlag,... gaan en niet beginnen met spelen
weet iemand wat ik verkeerd doe?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan