Archief - Dsky er mee gestopt

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Leslo

Legacy Member
Voor degenen die het nog niet weten:
Dsky is er mee gestopt
=> DSKy stopt met gamen
NieuwtjesFINLAND - De bekende clan Destination Skyline, ookwel DSKy genaamd, stopt ermee. Ze laten er in zich hun 'persbericht' niet te veel over uit, maar het zou nu wel genoeg geweest zijn. Meer info vinden we in het persbericht en ook interessant is het laatste warreport over de finale van de ET Summercup 2004 waarbij DSKy een forfeit aan de broek kreeg.
www.bb4e.nl

[WEF]Beast

Legacy Member
boeiend, whiners weg, andere clans die hun plaats in kunne nemen

Brock

Legacy Member
[WEF]Beast zei:
boeiend, whiners weg, andere clans die hun plaats in kunne nemen
whiners?
Dit is niet zomaar een flutclannetje die ermee stopt

to bad :(

rafiki

Legacy Member
LoL, even kijken wie er met de leeterds van Dsky gaat lopen? Wie naar welke clan gaat of stoppen ze allemaal met ET in 't algemeen?
Spijtig! Nu duimen voor Reload in Open Cup zou'k zeggen!
Jaja, ook al zijn 't walen :p!

fretn

Legacy Member
ze gaan rtcw spelen heb ik gehoord
het is terug in naar 't schijnt

omaha

Legacy Member
rafiki zei:
LoL, even kijken wie er met de leeterds van Dsky gaat lopen? Wie naar welke clan gaat of stoppen ze allemaal met ET in 't algemeen?
Spijtig! Nu duimen voor Reload in Open Cup zou'k zeggen!
Jaja, ook al zijn 't walen :p!

ze stoppen allemaal, en gaan niet over naar andere clans.

pack

Legacy Member
spijtig, zat nog veel inzicht daar. kotkis schreef altijd mooie stukjes / comments :)


had niet indruk dat het whiners waren.

bartichello

Legacy Member
mja s3.black zeggen dat in een war die gasten maar uit de hoogte doen omdat ze dsky zijn. in 3vs3 mag je zelf kiezen welek kant je start op je eigen map(in ladders wel te zeggen) en dsky wilde absoluut 2 keer eerst defenden. chans heeft s3.black ze op hun nr gezet p base :)

[S3]Yoda

Legacy Member
mja ze hadden weinig respect voor ons tijdens de war, en behandelden ons als domme noobs, maar ons moment van glorie kwam iets later :D :applause:


en vind het ook wel goed dat er eens andere clans kunnen vechten voor die eerste plaats... dsky was een maatje te hoog voor meeste topclans...

in het warreport van summercup 3on3 match staat dat ze wellicht samenblijven als groep, en naar een ander spel samen trekken, en gewoon stoppen met ET...

RedOX

Legacy Member
Grip's pc is kapot , en de rest speelt meer Doom 3 als ET dus... ze zijn niet van plan om binnen de kortste tijd een ander game te nemen, dus ze gaan wat vanalles spelen, nieuwe dingen ontdekken... (D3 engine perhaps...)

Mja was toch wel samen met e*star de favoriet voor Eurocup.et maar dit geeft natuurlijk weer meer kansen voor de minder bekende clans om door te breken...

e*star blijft alleen achter aan de top... khoop dat ze ook niet stoppen zoals dignitas

[NeO]-mtr

Legacy Member
Hopen dat gunslingers snel terug in form geraken om een goede tegenstander voor e*star te worden. :)

Crazy Killer

Legacy Member
Pitt zei:
waar blijven de ET gaat dood berichten?
true ! ET gaat dood ;)

*EDIT* mss kunnen die hongaren mss wat forceren of een van de andere underdogs
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan