Archief - dota 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

smon

Legacy Member
The tournament will be broadcast in four languages (Chinese, German, Russian, and English) free of charge. The winning team will receive $1 million.
Crazy.

nokeyboard

Legacy Member
holyyyyy shittttt, en dan denken wij dat riot een dikke prijzenpot had
Dus in 2 weken, kunnen we live dota2 ingame zien, niceeee=)

Jaegger159753

Legacy Member
Ik vind het straf dat ze al een tournament voor dota2 hebben EN ook de teams al, terwijl de game nog niet gelaunched is? Surely zullen die topteams van dota1 ook schitteren in dota2 maar wanneer dota2 komt en als het superieur zal zijn aan HoN & LoL, dan zullen de Hon & LoL spelers toch ook op dota2 komen waardoor er een geheel nieuwe competitie ontstaat?

1kkk als prijs is idd wel zot :p

Lethall

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Ik vind het straf dat ze al een tournament voor dota2 hebben EN ook de teams al, terwijl de game nog niet gelaunched is? Surely zullen die topteams van dota1 ook schitteren in dota2 maar wanneer dota2 komt en als het superieur zal zijn aan HoN & LoL, dan zullen de Hon & LoL spelers toch ook op dota2 komen waardoor er een geheel nieuwe competitie ontstaat?

1kkk als prijs is idd wel zot :p

Ahja dat is wel te verwachten, allé ja dat gebeurt wel vaker bij sequels dat de topteams betrokken worden in het balancen en zo, en later ook events en showmatches.

Dus het zou mij niet verwonderen moesten die topteams al het spel gespeeld hebben, input gegeven hebben, en indien dat niet zo is, algauw de mogelijkheid gaan krijgen om met een early beta/alpha aan de slag te gaan.

Nu ja, tof van Valve om hier opeens mee op de proppen te komen, niet alleen zien we dota2, maar ze betrekken er deftige teams bij, en met die prijzenpot zie ik het eerder als een publiciteitsstunt + een melding naar LoL toe van "Wees maar gerust dat dota2 er aan komt en we van plan zijn onze game nr1 te maken in het moba genre".

smon

Legacy Member
Die teams zijn DOTA2 al aan het spelen.
“The International is the first public Dota 2 event and will give the tens of millions of gamers playing Dota around the world their first look at the new game,” said Gabe Newell, president and founder of Valve. “I have had the good fortune to watch the competitors as they prepare for the tournament, and the level of play is extraordinary.”

Utred

Legacy Member
Ben echt es benieuwd, hopelijk kan het de verwachtingen waarmaken. Dat moet wel snor zitten als al die ook daadwerkelijk wat helpen.

KiPpIe

Legacy Member
haha, 1M, da's toch echt wel buiten proportie.
Spel is nog ni eens in grootschalige closed beta en ze smijten er al met zoveel geld naar.
Gabe is precies wel volledig overtuigd van het commerciële succes.

Zoid

Legacy Member
Coole is dat de Europese teams nu nog een kans maken :D

Chinezen hebben een perfecte speelstijl gecreëerd in DOTA, wat uiteindelijk maar saaie games oplevert, Euro teams zijn creatiever met strategiën. Dus ik vermoed (hoop) dat een Europees team dit tornooi wint :D MYM of NA'VI!

En anders LGD, want die zijn te goe :D

pinoken

Legacy Member
evil_konijn zei:
Ben echt es benieuwd, hopelijk kan het de verwachtingen waarmaken. Dat moet wel snor zitten als al die ook daadwerkelijk wat helpen.

Hoe dan ook gaat het een teleurstelling zijn voor veel mensen. Het spel is iets te over-hyped onder de fans van het Moba-genre.

The Monopoly Guy

Legacy Member
1 million $$$
lol
grootste prijs op een gamecompo ever?
of mis ik iets

splasH^

Legacy Member
pinoken zei:
Hoe dan ook gaat het een teleurstelling zijn voor veel mensen. Het spel is iets te over-hyped onder de fans van het Moba-genre.

ma gij kent onze goeie vriend icefrog nog ni he :D

Open Mind

Legacy Member
heb nooit dota gespeeld, zijn die teams de beste in dota1 ofzo?

oNt-

Legacy Member
Open Mind zei:
heb nooit dota gespeeld, zijn die teams de beste in dota1 ofzo?

Ja

@Zoid : speel je soms nog & waar? Ik en kay spelen af en toe nog is op RGC. Voeg me toe als ge nog is een spelleke wilt doen. oNt-

kakature

Legacy Member
Hahaha lordy lord. Was al van plan om naar Duitsland te gaan maar nu blijkt dat er een livestream is doe ik geen moeite meer.

:love:

Royco

Legacy Member
Holy shit, nu ben ik toch wel eens benieuwd. Kan alleen maar goed zijn voor esports ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan