Archief - dmw hosting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

senne

Legacy Member
hoi,

ik ben lid van een hosting bedrijf, wij plannen om het volgende te realiseren:

-webhosting + gameserverhosting + dmw hosting in 1 pakket

zou daar interesse in zijn, dan overwegen we dat en zal dit hoogstwaarschijnlijk gebeuren

graag jullie reacties

[T-RAW]Freak

Legacy Member
Het zou handig zijn ja :)
Maar ik denk als je er meer voor gaat vragen dat ze zich dan gaan bedenken aangezien het een simpel programma is dat je zelf ook kan hosten, zelfs met client aan ;)
En als jullie een 24/24 online gebeuren kunnen garanderen ...

Nickolajev

Legacy Member
dmw hosting... dan moet ge daar nen windows server ook voor draaien want er is geen dmw versie voor linux dacht ik, of loopek al achter?

senne

Legacy Member
[T-RAW]Freak zei:
Het zou handig zijn ja :)
Maar ik denk als je er meer voor gaat vragen dat ze zich dan gaan bedenken aangezien het een simpel programma is dat je zelf ook kan hosten, zelfs met client aan ;)
En als jullie een 24/24 online gebeuren kunnen garanderen ...

tja, je krijgt als je pakket van hosting+ fgameserver neemt, dmw hosting gratis

en het zijn windows servers... :ironic:

xony

Legacy Member
een goede 20 euro meer :p

das echt ni zo duur hoor windows servers

[BAT] Hydra

Legacy Member
Is er een mogelijkheid om webbased dmw screens te nemen dan ?

senne

Legacy Member
dmw 2.8 weet ik niet, maar 3.0 heeft remote acces, meer kan ik momenteel ook nog niet vertellen voor ie uit is

senne

Legacy Member
_-_VooDoo_-_ zei:
lal :ironic:

en wa moet da kosten ?

vinden jullie windows servers minder goed voor mohaa (ervaringen, ...) , en de prijs zullen we nog over moeten discussieren, maar we proberen die zo hard mogelijk te drukken, we wouden nu alleen zien of er interesse is, zoja dan gaan we in overleg

[BAT] Hydra

Legacy Member
"vinden jullie windows servers minder goed voor mohaa"

nee er zijn enkel een paar mensen die denken omdat linux servers stabieler zijn als windows servers dat jullie servers dan ook onstabiel zijn, terwijl windowsservers ook stabiel kunnen als ge maar niet teveel begint te prutsen en te knoeien

Nickolajev

Legacy Member
da ist juist... zolang ge van de windows afblijft ist goe, ma steekt keer iets verkeerd uit. Best linux imo

[$]tijn^

Legacy Member
laat uw proc eens 30min stressed 100% lopen op linux, probeer da eens met windows je zult het snel merken.

Desalniettemin vind ik het een goed idee :niceone:

stoica_dva

Legacy Member
Als alle servers zijn als de Virgin Suicides server nee dank u.
Zo laggy als iets en het is ook soms handig als je screens kan trekken met dmw en dat kan volgens mij niet als de scanner op de hosting pc draait.

senne

Legacy Member
stoica_dva zei:
Als alle servers zijn als de Virgin Suicides server nee dank u.
Zo laggy als iets en het is ook soms handig als je screens kan trekken met dmw en dat kan volgens mij niet als de scanner op de hosting pc draait.

cashy had beloofd( hij beloofd altijd wel veel :s) daa je de scanner vanop afstand kon bedienen, ook screens dus, maar of dit in 2.8 ingebakken zit weet ik niet, 3.0 zeker en vast

[BAT] Brambo

Legacy Member
remote desktop? ma dan moete vo elke client nen login make enzo in de windhoos server masjine... :) of ge vertrouwd ze zo da ze admin moge zijn :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan