Archief - Diablo II : Ladder reset

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pffftt

Legacy Member
hm , kzie da ook wel zitten maar vind nergens mijn cd's of account terug

waar zou ik daar goedkoop kunnen aanraken, mag digital download zijn ook

Henne

Legacy Member
Ga ook deftig terug beginnen, maar weet alleen niet echt welke class.
Iemand any advice voor een easy class die toch een beetje kan mf'n (geen summon necro:p)?

Eden

Legacy Member
Vraag het me ook af :)

*Edentje is de account als je samen wil spelen.

Henne

Legacy Member
Hmm kwil hammer wel eens probere, dacht alleen dat die serieus gear based waren :p.

Eden

Legacy Member
is niet omdat je geen enigma hebt op je hammerdin dat hij slecht presteert.

(met vigor kom je ook al snel ergens :))

pffftt

Legacy Member
hm heb net mijn oude account teruggevonden,kan ik d2+lod downloaden ergens zodat ik via die oude acc kan spelen?

alvast bedankt :p

Rage

Legacy Member
Henne zei:
Ga ook deftig terug beginnen, maar weet alleen niet echt welke class.
Iemand any advice voor een easy class die toch een beetje kan mf'n (geen summon necro:p)?

Als ge snel wilt mfen met cheap gear -> Sorc maken. Met teleport kunt ge bosses runnen. Zonder enigma hebt ge geen keuze eigenlijk.

Runewords: Spirit sword, rhyme shield, stealth armor, lore helm, insight op merc
Craften: Blood rings, Caster amu, caster ring, caster boots

Dit soort gear zou ge kunnen verzamelen op normal (hoogste runes sol en amn). Ge kunt dan op lvl 40 heel snel door nightmare gaan op u eentje, of uw vrienden rushen :) Daarna mf doen in nm tot ge hell aankunt (wizzardspike )

Skills: frozen orb 20, cold mastery 10, Fireball 20, meteor 20, fire mastery 1, 1 teleport, 1 frozen armor, 1 static Al de rest in fire mastery

Stats: str voor gear, dex voor max block, rest vit, ene niks

Zo begin ik elke ladder op hardcore

pffftt

Legacy Member
is da mogelijk om te respeccen later? ik speel normaal met frozen orb maar keet nog dat er mobs zijn dat daar tegen kunnen en voor dedie zou ik nen andere skill trainen,
maar kherinner mij nie meer of dat het mogelijk is om te respeccen

Rage

Legacy Member
pffftt zei:
is da mogelijk om te respeccen later? ik speel normaal met frozen orb maar keet nog dat er mobs zijn dat daar tegen kunnen en voor dedie zou ik nen andere skill trainen,
maar kherinner mij nie meer of dat het mogelijk is om te respeccen

Respec is sinds kort mogelijk.

3 keer, 1 keer per difficulty. Ge kunt bij akara gaan respeccen als ge de den of evil quest hebt gedaan.

Als die 3 keer op zijn, dan kunt ge op hell de bazen runnen voor essences. 4 verschillende essence in de cube = respec token.

andy en duriel geven dezelfde essence, en dan hebt ge nog meph diablo baal

Xevven

Legacy Member
Ik begin altijd met een necro, geen gear nodig, en ge maait alles neer op hell met CE
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan