Sloth
Legacy Member
Dinsdagmorgen 25 Oktober : laatste ladder reset voor Diablo 3 er komt.
Ik ga uit nostalgie nog eens terug beginnen op hardcore. :applause:
Diablo 2 Ladder Reset on Oct 25th | D3Sanc
Accountname : warriorgear
Nog mensen die het voelen kriebelen?
Ik ga uit nostalgie nog eens terug beginnen op hardcore. :applause:
Diablo 2 Ladder Reset on Oct 25th | D3Sanc
Accountname : warriorgear
Nog mensen die het voelen kriebelen?

)?
