Kingfisher
Legacy Member
We spelen 2v2 op Lone Eagle, USA USA vs USA GLA.
We krijgen USA plat, blijft alleen GLA nog.
De regels waren No Rush 15 en No SW. Wat dacht je: na 2 min staat er al een helicopter met missile men in mijn base :naughty: . Maar goed, daar weten mijn mariniers wel raad mee
Na 10 min heeft GLA een Scud :naughty:
Zodra USA verslagen is, begint die GLA gast zijn scuds te launchen. En dan surprise: DIE GAST KON ONGELIMITEERD SCUDS LAUNCHEN.
Den ene launch achter den andere!
Needless to say we all disconnected
We krijgen USA plat, blijft alleen GLA nog.
De regels waren No Rush 15 en No SW. Wat dacht je: na 2 min staat er al een helicopter met missile men in mijn base :naughty: . Maar goed, daar weten mijn mariniers wel raad mee
Na 10 min heeft GLA een Scud :naughty:
Zodra USA verslagen is, begint die GLA gast zijn scuds te launchen. En dan surprise: DIE GAST KON ONGELIMITEERD SCUDS LAUNCHEN.
Den ene launch achter den andere!Needless to say we all disconnected





