Archief - CS:source en CS 2 vraagske

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

COOLKILLer

Legacy Member
Ik heb nu door dat CS:Source bij hl2 gaat zitten en dus gratis is als ge hl2 koopt
maar hoe zit het met CS2, wanneer komt het uit en zullen we er voor moeten betalen?
(hopelijk nie)

weet er hier iemand daar iets meer over?

Tatum

Legacy Member
niemand weet 100 % wat er van cs2 zal komen, als het zelfs bestaat. Wat zeker is, is dat als het uitkomt het in de winkel zal staan voor een budget prijs of via steam downloadbaar zal zijn (eerst betalen ofc :) )

COOLKILLer

Legacy Member
zeg dat het nie waar is hé! afzetters!
hopelijk zit ge mis :ironic:

Tatum

Legacy Member
ik heb ergens gelezen in een interview (vraag me niet welkeen) dat grote mods zoals tf2, cs2 , ... ? uit zouden komen in apparte packs die je kan kopen. Tenzij de makers beslissen het gratis te houden maar als je al een grote naam hebt zoals cs2 ... :unsure:

COOLKILLer

Legacy Member
wrm zouden ze dan CS:source wel gratis bij hl2 steken en CS2 nie :confused:

Tatum

Legacy Member
omdat source niet van scratch gebouwd is, das gewoon alles hetzelfde van wapens en maps behalve andere gfx en psy. gewoon minder werk dan een hele nieuwe mod maken zoals cs2

COOLKILLer

Legacy Member
??? gaat CS 2 ook nie gewoon een update zijn?
ik wist nie dat CS 2 helemaal anders gaat zijn...waar hebt ge da vandaan?

Tatum

Legacy Member
vroegere interviews, natuurlijk zal cs2 anders gebouwd zijn (als ze het ooit zullen maken, maar je weet dat ze goed geheimen kunnen houden) want wrm zouden ze anders cs:s cs:s noemen ipv cs2

COOLKILLer

Legacy Member
mmmm?
cs 1.5
cs 1.6 (steam)
cs:condition zero (1.7)
cs:source (1.8)
cs ... (1.9)
cs 2.0

of zit ik helemaal mis?

Tatum

Legacy Member
cs 1.6

cs:cz heeft nix met cs 1.6 te maken

cs:s is niet 1.7 aangezien je hl² zal moeten kopen om het te spelen nomaal

cs2 is nog niet eens aangekondigd dus ... :sad:

Insano

Legacy Member
CS2 gaat totaal anders zijn als de originele CS. Het is niet eens zeker of het over terroristen en CT's gaat.

Insano

Legacy Member
COOLKILLer zei:
mmmm?
cs 1.5
cs 1.6 (steam)
cs:condition zero (1.7)
cs:source (1.8)
cs ... (1.9)
cs 2.0

of zit ik helemaal mis?
Ja, helemaal.

CS1.7 bestaat niet. Vroeger waren er geruchten dat deze zou uitkomen en dan samen met CZ MP te spelen was.

CS:CZ heeft zelf een nummer totaal onafhankelijk van de originele CS. Nu zitten ze dacht ik aan 1.2

CS:S gaat dan ook beginnen vanaf 1.0 (bij release).

En die CS2 betekent gewoon dat het een totaal nieuwe CS gaat worden. Die gaat dan ook starten vanaf 1.0 (zoals alle games/MODs).
PS: No shield in CS:S :woohoo:

Oetjebek

Legacy Member
CS 1.5 = bijna helemaal weg, mss nog via steam gespeeld maar de meesten gaan over
CS 1.6 = de laatste versie van CS met de oude engine (dat zeggen ze toch)
CS CZ = uitbreiding en heeft nix met CS 1.6 te zien enkel de engine die gelijk is
CS: S = mod van HL2 met een nieuwe engine
CS 2 = ik weet niet of ze die gaan uitbrengen want CS S heeft al zeer veel dingen: goeie gameplay, super engine, super GFX mss wel later maar das nog niet voor nu
CS:S zal beginnen met v1.0 en updates om bugs te fixen zullen volgen
net als bij CS v1 en zo voort met de betas

sypro9000

Legacy Member
CS wa zegde hij nu . valve zegd zelf . wij moeten denken zoals we dachten als we 1.6 speelde ze gaan gewoon verder maar op een andere engine.

wie wacht er nu op cs 2? O.o CS is er en zal er zijn als je daar nu een 2 van maakt krijg je zo een geforseerde versie van CS:CZ

Sebatjen

Legacy Member
sja wie weet wanneer cs2 uitkomt

Medion
P4 @ 3.1 ghz 512 mb ram
ATI radeon 9800 XL (niet XT)
dvdspeler:sony cddrive:pioneer

Carnage007

Legacy Member
Als ik het goed verstaan heb door de voorbije posts te lezen is CS SOURCE nu te downloaden voor de CZ en HL2 koopbon eigenaars om de bugs uit de mod te halen want CS:S is CS2 alleen het is de beta dervan CS:S gaat weg zo gauw het op punt staat en word dan CS2 bij HL2

Ik gan het warschijnlijk weer verkeerd begrepen hebbe :p

sypro9000

Legacy Member
Carnage007 zei:
Als ik het goed verstaan heb door de voorbije posts te lezen is CS SOURCE nu te downloaden voor de CZ en HL2 koopbon eigenaars om de bugs uit de mod te halen want CS:S is CS2 alleen het is de beta dervan CS:S gaat weg zo gauw het op punt staat en word dan CS2 bij HL2

Ik gan het warschijnlijk weer verkeerd begrepen hebbe :p

nuja toch wel ja :p

CS:s zit bij Half life 2 en is nu idd beta om all het netwerkverkeer en de bugs te bekijken . zodra het uit de beta fase is blijft het nogaltijd cs:s .
enw a betreft cs2 dat is allemaal los van alle cs'en die nu al gepaseerd zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan