$anka
Legacy Member
sinds kort heb ik regelmatig het probleem dat men connectie in to faalt. dan krijg ik zo da rood kaderke rechts. vanaf ik reconnect zit ik er wel terug in.
heb vandaag dan maar to eraf gesmeten en opnief geinstalleerd, maar het probleem is nog steeds niet weg. en het is op meerdere servers.
iemand enig idee aan wat dit kan liggen?
heb vandaag dan maar to eraf gesmeten en opnief geinstalleerd, maar het probleem is nog steeds niet weg. en het is op meerdere servers.
iemand enig idee aan wat dit kan liggen?
,