Archief - connection probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

$anka

Legacy Member
sinds kort heb ik regelmatig het probleem dat men connectie in to faalt. dan krijg ik zo da rood kaderke rechts. vanaf ik reconnect zit ik er wel terug in.

heb vandaag dan maar to eraf gesmeten en opnief geinstalleerd, maar het probleem is nog steeds niet weg. en het is op meerdere servers.

iemand enig idee aan wat dit kan liggen?

GregoryCo

Legacy Member
$anka zei:
sinds kort heb ik regelmatig het probleem dat men connectie in to faalt. dan krijg ik zo da rood kaderke rechts. vanaf ik reconnect zit ik er wel terug in.

heb vandaag dan maar to eraf gesmeten en opnief geinstalleerd, maar het probleem is nog steeds niet weg. en het is op meerdere servers.

iemand enig idee aan wat dit kan liggen?
ja heb dat ook, heb al ne thread over gestart, maar was maar 1 relpy. mss helpt die reply wel bij u...

yaris

Legacy Member
Sanka, als ge adsl hebt is het te verklaren aan het feit dat ze aan het prullen zijn aan uw kabel voor de upload te verhogen. Ik heb dit ook meegamaakt een tijdje geleden en na een paar dagen was het voorbij.

Fever.be

Legacy Member
$anka zei:
jammer dat ik dan telenet heb

laat me raden, ge hebt dat ongeveer om het uur, ge lagged er ne keer uit, wacht 15sec en ge kunt terug connecten zonder problemen :help:

wel, laat het ons zo zeggen, nog effe en heel belgie dat mee telenet werkt heeft dat, zij die dien update van hunne kabel gehad hebben hebben dat probleem, dat noemen ze een "verbetering van hun systeem", rofl

ach ja :ironic:

DuffMann

Legacy Member
Nogal veel man heeft daar precies probs van :s,

kheb zelf nog nix van gemerkt :p

$anka

Legacy Member
nee, da had ik vroeger. heb da zo'n een jaar lang gehad. gezaagd tegen telenet. die maar blijve beweren dat aan mijne pc lag. ben het beu geworden en fameus van men oren gemaakt tege den techn dienst van tn. en geeist dat ze mijne modem kwamen vervangen. had nog 1 van de eerste modems die tn gebruikte. en ze zijn die dan komen vervangen en kheb er nu gene last meer van. maar nu plots dees. en tis alleen in to (denk ik toch, heb er voor de rest toch nog ni zoveel van gemerkt)

GregoryCo

Legacy Member
$anka zei:
nee, da had ik vroeger. heb da zo'n een jaar lang gehad. gezaagd tegen telenet. die maar blijve beweren dat aan mijne pc lag. ben het beu geworden en fameus van men oren gemaakt tege den techn dienst van tn. en geeist dat ze mijne modem kwamen vervangen. had nog 1 van de eerste modems die tn gebruikte. en ze zijn die dan komen vervangen en kheb er nu gene last meer van. maar nu plots dees. en tis alleen in to (denk ik toch, heb er voor de rest toch nog ni zoveel van gemerkt)

bij mij ist idd ook alleen in to

BLAWIER

Legacy Member
zit nu ook al nen tijd met dat probleem ook telenet. altijd prefect cs kunnen spelen maar nu dikke klote. help .

SPin4kker

Legacy Member
BLAWIER zei:
zit nu ook al nen tijd met dat probleem ook telenet. altijd prefect cs kunnen spelen maar nu dikke klote. help .

mjah imo merkt ge dat gewoon niet in andere games en in to wel ... maar meer kan ik er niet van zeggen ... ik gok dat het signaal is dat verzwakt van tijd ofzo ... soz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan