Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yeah we doen mee met tdm & sdF0x zei:team mrg wsl...

mooie zin !!Achilles zei:fox, ben jij echt je cd-key geript?ad: :doh:
Springfield zei:beter dan de jouwe in ieder geval![]()

Walking Fish zei:Hihi, Spring doet het weer! Nieuwe sig, nieuwe fouten! :applause:

Springfield zei:ale, zoek maar die schrijf fouten op detective![]()


mja in de hoop dat ze ons in second league steken dat we normaal gezien kunnen winnen. In die première league hebben we toch niets te zoeken.byterage zei:wazzie heeft bzz ingeschreven![]()
Snake zei:je hebt de foutjes goed weggehaald![]()
gg
*edit* IK HEB NOG EEN FOUT GEVONDEN!
"I'm" moet "I am" worden
"Cause" moet "'Cause" worden
en met die "if I offend you" is ook ergens iet mis, die "if" past er nie echt denk ik
!!!!!
tzal wel beteren als de school weer van start gaat zeker![]()

Snake zei:"I'm" moet "I am" worden
"Cause" moet "'Cause" worden
en met die "if I offend you" is ook ergens iet mis, die "if" past er nie echt denk ik
-_-
I,m zet ge niet opt einde van een zin(sdeel) imoSpringfield zei:1 = het zelfde I'm = I am (dat leer je in het 3de middelbaar)
2 =-_-
3 = blame eminem tbh![]()
Springfield zei:1 = het zelfde I'm = I am (dat leer je in het 3de middelbaar)
2 =-_-
3 = blame eminem tbh![]()

same ^^TiM007 zei:yeah we doen mee met tdm & sd![]()