Archief - bundels | deals | shops | import

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Deletos

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Ik blijf ma twijfelen. Maar als ik dit dan ook nog es aanschaf zit ik ineens weer met 5 games tegelijkertijd bezig...

Zit beetje met zelfde probleem maar aan interessante prijs zie ik het zitten. Destiny zit bij mij wat in de kast wegens gebrek aan raidgear

Brent-4

Legacy Member
Ben eigenlijk ook wel geïnteresseerd om via die weg een of meerdere games te kopen maar ik heb er hier nog zoveel liggen he...

daedalus

Legacy Member
Slynx zei:
Indien mogelijk zie ik FIFA15 & Dragon age inquisition wel zien zitten.
Dat zou dan op 50EUR voor beide samen komen, correct?

wij zoeken nog 1 persoon ja voor een game.
dit komt idd uit op 25 euro per game.
maar dit werkt wel enkel als je 5 games kiest van 50 euro.

Slynx

Legacy Member
daedalus zei:
wij zoeken nog 1 persoon ja voor een game.
dit komt idd uit op 25 euro per game.
maar dit werkt wel enkel als je 5 games kiest van 50 euro.
Ok, dan mag je voor mij fifa 15 of dragon age noteren. indien een van beide tot de mogelijkheid behoren natuurlijk :)

Deletos

Legacy Member
Ik zou zaterdag naar gm Roeselare gaan voor mensen die interesse hebben. Games van 55 euro nemen aub.

Voorlopig:

GTA V 55 euro (deletos)

Brent-4

Legacy Member
Deletos zei:
Ik zou zaterdag naar gm Roeselare gaan voor mensen die interesse hebben. Games van 55 euro nemen aub.

Voorlopig:

GTA V 55 euro (deletos)
Ben je zeker dat ze die daar hebben? Had vanmiddag gekeken en GTA V stond als niet beschikbaar bij used games.

Brent-4

Legacy Member
Deletos zei:
Nee ga gewoon zien. Werk in Roeselare

Net nog eens gekeken en ik was verkeerd. Het zijn de laatste stuks en ik zou ook wel graag een exemplaar van GTA V hebben voor PS4.
Als je aan 5 games (inclusief mezelf) geraakt waardoor het 25 euro per game wordt mag je er eentje meenemen voor mij als ze er meerdere hebben.

Ik woon trouwens op nog geen 10min van de Game Mania in Roeselare dus kunnen we het meteen afhandelen.

Deletos

Legacy Member
Komt op 27,5 als ik 5 games van 55 neem. Voorlopig niet echt veel kandidaten en wil enkel GTA V. Heb de rest al

neutraal

Legacy Member
Deletos zei:
Ik zou zaterdag naar gm Roeselare gaan voor mensen die interesse hebben. Games van 55 euro nemen aub.

Voorlopig:

GTA V 55 euro (deletos)

Ik zou fifa 15 (en eventueel dragon age inquisition) willen.

Teknohol1c

Legacy Member
Deletos zei:
Zit beetje met zelfde probleem maar aan interessante prijs zie ik het zitten. Destiny zit bij mij wat in de kast wegens gebrek aan raidgear

Met Destiny in je kast te steken ga je nooit aan u raidgear geraken he :lol:
We sleuren je er met alle plezier door hoor ;)
Onze groep is nu al groot genoeg om 2 raids tegelijk te kunnen lopen geloof ik.

Deletos zei:
Ik zou zaterdag naar gm Roeselare gaan voor mensen die interesse hebben. Games van 55 euro nemen aub.

Voorlopig:

GTA V 55 euro (deletos)

Ale, voor 30€ ga ik mij ook niet laten kennen hoor (als je het na aankoop wilt verzenden naar me)

GTA V 55€ (teknohol1c)

Of moeten het allemaal verschillende games zijn?

Jimmypop

Legacy Member
welke games zijn er nu juist beschikbaar in Roeselare ?
Woon ook in Roeselare en heb misschien interesse als het op 27,5 euro komt

StanTem

Legacy Member
Jimmypop zei:
welke games zijn er nu juist beschikbaar in Roeselare ?
Woon ook in Roeselare en heb misschien interesse als het op 27,5 euro komt

Kunt ge zien via de website.

Deletos

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Met Destiny in je kast te steken ga je nooit aan u raidgear geraken he :lol:
We sleuren je er met alle plezier door hoor ;)
Onze groep is nu al groot genoeg om 2 raids tegelijk te kunnen lopen geloof ik.



Ale, voor 30€ ga ik mij ook niet laten kennen hoor (als je het na aankoop wilt verzenden naar me)

GTA V 55€ (teknohol1c)

Of moeten het allemaal verschillende games zijn?

Ga het nog eens uit de kast moeten halen lol

Syphke

Legacy Member
Deletos zei:
Komt op 27,5 als ik 5 games van 55 neem. Voorlopig niet echt veel kandidaten en wil enkel GTA V. Heb de rest al

voor 27 nalf wil ik me aansluiten voor diablo 3 ultimate edition
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan