Archief - BioShock: Infinite

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
Voorspelt weinig goeds my ass.

Het is de developer van het origineel, inclusief Ken Levine, de bedenker van BioShock én diens voorganger System Shock.

Furon

Legacy Member
Nieuwe setting (wat trouwens écht wel nodig was, een 3e reis door Rapture zou een ramp geweest zijn) en terug onder leiding van Ken Levine, I like. :)

crazyjoker

Legacy Member
oh... my.... god....

1 is voor mij de beste game ooit, 2 was heel plezant....
maar 3 ziet er terug enorm goed uit van de trailer te zien. Hopelijk verfrissend :love:

b1nge

Legacy Member
afaik was system shock (of was dat 2?) een groot succes en bioshock 1 deed het ook niet slecht

ik ben wel benieuwd wat dit met (originele) bioshock te maken heeft.. aangezien het niets meer met een onderwaterstad te maken heeft nu ?

sypro9000

Legacy Member
System shock, System shock , System shock , System shock , System shock , System shock .

Bargo

Legacy Member
Voor mij hadden ze de bioshock naam mogen droppen. ( ok, het zorgt voor naambekendheid.)
het is van de originele developers, dat is al genoeg voor mij. I'm there.

Seraph

Legacy Member
Love it, future stuff in een retro setting. :)
Laat maar komen zou ik zeggen. :love:

Bart Religion

Legacy Member
b1nge zei:
afaik was system shock (of was dat 2?) een groot succes en bioshock 1 deed het ook niet slecht

ik ben wel benieuwd wat dit met (originele) bioshock te maken heeft.. aangezien het niets meer met een onderwaterstad te maken heeft nu ?

Commercieel gezien waren beide System Shock spellen helemaal niet succesvol.
Wel goeie reviewscores gekregen

xBrentx

Legacy Member
Het feit dat er van setting veranderd wordt vind ik persoonlijk een stap in de goede richting. Hup hup, meer in-game beelden plox!

agrash

Legacy Member
b1nge zei:
ik ben wel benieuwd wat dit met (originele) bioshock te maken heeft.. aangezien het niets meer met een onderwaterstad te maken heeft nu ?

Bijna niets, buiten dan enkele gameplayelementen die we opnieuw zullen terugzien.
Waarschijnlijk gebruiken ze die naam zodat de mainstreamers in de winkel direct weten dat het van dezelfde makers is..

De naam system shock mochten ze indertijds niet meer gebruiken omdat ze de rechten niet meer hadden dus hadden ze de "shock" herbruikt. Mochten ze ook gedaan voor deze titel vind ik. Ging aan de ene kant idd wat logischer klinken, "infinity shock" fzo

Nash

Legacy Member
10 minuten aan het scherm geplakt gezeten, kortom eyecandy! Als de gameplay nu even goed is.

Manuuz

Legacy Member
Net even de demo van Bioshock gespeeld...verschieten da ik deed :)
Is wel fun voor efkes, twijfel nu om het te kopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan