Sacristar
Legacy Member
Is BF 1942 cheatfestijn geworden of is dat maar een indruk?
Bro is net terug begonnen met een beetje BF1942 te spelen en ik heb wat zitten meekijken maar we krijgen allebei de indruk dat er gecheat wordt.
Oké, van maphacks wist ik al maar ik krijg de indruk dat er een soort van GOD mode cheats zijn ook ?!?
ping is rond de 100
Een paar voorbeeldjes waarom we dit vermoeden kregen:
dogfights, de stukken vliegen er van af maar die blijft leven en geen rook te bespeuren.
Op de grond: hij probeert op te stijgen, iemand van achter (dikke 50 m in game) met 5 schoten zijn vliegtuig aan halve levens.
Hij switcht naar de gunner position en schiet ik weet niet hoeveel rounds af op die kerel voor ie eindelijk beslist om dood te vallen.
LET WEL: Ik zeg niet dat er gecheat wordt he, ik zeg dat ik zo'n flauw vermoeden begin te krijgen en nu wou ik toch is vragen of dit soort cheats bestaan.
Bro is net terug begonnen met een beetje BF1942 te spelen en ik heb wat zitten meekijken maar we krijgen allebei de indruk dat er gecheat wordt.
Oké, van maphacks wist ik al maar ik krijg de indruk dat er een soort van GOD mode cheats zijn ook ?!?
ping is rond de 100
Een paar voorbeeldjes waarom we dit vermoeden kregen:
dogfights, de stukken vliegen er van af maar die blijft leven en geen rook te bespeuren.
Op de grond: hij probeert op te stijgen, iemand van achter (dikke 50 m in game) met 5 schoten zijn vliegtuig aan halve levens.
Hij switcht naar de gunner position en schiet ik weet niet hoeveel rounds af op die kerel voor ie eindelijk beslist om dood te vallen.
LET WEL: Ik zeg niet dat er gecheat wordt he, ik zeg dat ik zo'n flauw vermoeden begin te krijgen en nu wou ik toch is vragen of dit soort cheats bestaan.
.
hoe doe je dat?

?
).

