Archief - BF 1942 cheatfestijn geworden?!?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sacristar

Legacy Member
Is BF 1942 cheatfestijn geworden of is dat maar een indruk?

Bro is net terug begonnen met een beetje BF1942 te spelen en ik heb wat zitten meekijken maar we krijgen allebei de indruk dat er gecheat wordt.

Oké, van maphacks wist ik al maar ik krijg de indruk dat er een soort van GOD mode cheats zijn ook ?!?

ping is rond de 100

Een paar voorbeeldjes waarom we dit vermoeden kregen:

dogfights, de stukken vliegen er van af maar die blijft leven en geen rook te bespeuren.

Op de grond: hij probeert op te stijgen, iemand van achter (dikke 50 m in game) met 5 schoten zijn vliegtuig aan halve levens.

Hij switcht naar de gunner position en schiet ik weet niet hoeveel rounds af op die kerel voor ie eindelijk beslist om dood te vallen.


LET WEL: Ik zeg niet dat er gecheat wordt he, ik zeg dat ik zo'n flauw vermoeden begin te krijgen en nu wou ik toch is vragen of dit soort cheats bestaan.

SharkyXTS

Legacy Member
Bij dogfights moeten je kogels op de motor belanden, maw, voor de motor schieten in een dogfight, afhankelijk van de afstand verder van de motor schieten.

En god mode cheats bestaan niet ;).

Punker

Legacy Member
met een ping van 100 is het normaal dat je niet alles raakt :)
als je een ping van -50 hebt zal je veel meer raken ;)

Sacristar

Legacy Member
Ja wetek maar zelfs als je em niet recht in de motor raakt (1 salvo van de boordkanonnen in de motor is imho al een instant death) moet ie toch stuk gaan na een tijdje, het zijn geen tanks hé, de brokstukken bleven er maar afvliegen en nog rookte die kerel zijn plane niet.


En ping -50 :eek: hoe doe je dat?



Maar bon, point taken, geen cheats, we suck :D

Rapturo

Legacy Member
mja cheatfestijn ik hoop nog altijd dat punkbuster iet of wat tegenhoud, dermee maak ik mezelf toch iet gelukkiger als ik weer eens gekickt word voor diene losing packets zever. :doh:

Mor der gebeuren wel af en toe es dingen waarvan ge peist, oink ?
Mor jo bf1942 is ook een buggy spel, dat verklaard ook al veel. Daarnet ne war gehad op aberdeen en ik schoot met nen tiger dwars door nen sherman die 5 meter van mij stond, dat was ook effe van ... wtf. Mor het 2de schot was wel kaboem zodus :)
Afin veel is te verklaren door bugs, andere door lag maar ik denk niet dat bf'42 cheatloos is dus er zullen er wel hier en daar wat rondlopen maar dan eerder met wallhacks of radarhacks ipv 'god' toestanden.

Seraph

Legacy Member
kristos zei:
...dogfights, de stukken vliegen er van af maar die blijft leven en geen rook te bespeuren.

Zeer normaal, je moet de motor raken of je kunt nog lang blijven schieten. :)

Fredje

Legacy Member
kristos zei:
Is BF 1942 cheatfestijn geworden of is dat maar een indruk?

Bro is net terug begonnen met een beetje BF1942 te spelen en ik heb wat zitten meekijken maar we krijgen allebei de indruk dat er gecheat wordt.

Oké, van maphacks wist ik al maar ik krijg de indruk dat er een soort van GOD mode cheats zijn ook ?!?

ping is rond de 100

Een paar voorbeeldjes waarom we dit vermoeden kregen:

dogfights, de stukken vliegen er van af maar die blijft leven en geen rook te bespeuren.

Op de grond: hij probeert op te stijgen, iemand van achter (dikke 50 m in game) met 5 schoten zijn vliegtuig aan halve levens.

Hij switcht naar de gunner position en schiet ik weet niet hoeveel rounds af op die kerel voor ie eindelijk beslist om dood te vallen.


LET WEL: Ik zeg niet dat er gecheat wordt he, ik zeg dat ik zo'n flauw vermoeden begin te krijgen en nu wou ik toch is vragen of dit soort cheats bestaan.


anyway ook al blijftge 5 uur op de vleugels schieten dat doet geen damage(wat ik toch vreemd vind wnat nomraal moet de vleugels aan stukken vliege :) )

dus op de motor knalle he

en da met die machine gun, een machine gun mist meer kogels dan je denkt hoor ;)

m4nTiS

Legacy Member
speel nu al dik 2 jaar BF... en ja...ik maak regelmatig zaken mee dak zeg: :wtf: ?

Mor om nu te zegge da t de spuigaten uitloopt...


1) uw ping is verre van alles...als de mijne nog maar boven de 60 komt zennek al weg

2) pff, iemand die opstijgt met 5 schoten neerhalen is zelfs simpel...zelfs iemand in de lcuht valt neer te halen in minder dan 5 schoten

3) Leer mikken...der zen effectieve manieren om iemand te killen (= op de motor) en der zen oneffectieve manieren (=op de vleugels schiete)...en indien u dit laatste doet...tja, dan kan u uren bezig zijn....

oberon_sedai

Legacy Member
Dat er goede en minder goede spelers zijn ok. no prob.
de er bugs en lag problemen zijn, ok. no prob.

maar je moet maar eens op die gasten (cheat creators) hun fra gaan en lezen wat daar staat. en dan heb je zin om alles te un installen en in de kast te smijten.

God cheats, dunno, maar instant repair, wall, map, radar, accuracy, tag, ... (en dan soms nog combined) hacks zijn er wel.

ze worden niet meer op grote schaal verspreid wwegens te snel geblokked door PB. daarom zijn ze overgegaan tot de "private cheats". maar jongens, die cirkuleren ook snel. jammer genoeg.

voor BF-1942 is het iets beter gesteld dan voor BF-V. daar waren er tot voor kort veel meer. (un detected by PB :cry: ).

Dus pls, niet zo naief zijn aub. (al ben ik akkoord dat niet iedereen die goed scoord/speeld een cheater is, dat is een al te bekende cry van loosers)

>P>Rushbunny

Legacy Member
Cheaters gon der altijd zijn, kunde gewoon niks tegen doen :angry:

Qua BF42 zalt nog wel meevallen denkek, in mijn persoonlijk geval speel bijna altijd op dezelfde 5-10 servers, en op den duur kende wel de goei spelers.

En btw, in zo een community as TN moet er volgens mij al ne serieusen hoek af zijn (4give me 4 antwerpse uitdrukking) zen om cheats te gebruiken, want as ge bekend geraakt is het kot te klein en wordt ge (terecht) aan de schand+pispaal gehangen.

Ni dat dat de reden mag zijn om ni te cheaten gvd :naughty: , gewoon respect voor anderen en iet of wat zelfrespect dedju.

gravendelver

Legacy Member
BTW God mode is serverside hack. Ge kunt nie zomaar op een server waar gij geen controle over hebt god gaan spelen :p

Tyken

Legacy Member
lang geleden heb ik es op een cheater-server gezeten. twas map : omaha beach en ge hoefde ma te jumpe en ge kon zo 200 meterz hoog jumpe, echt hilarisch. USA kon alles keisnel overneme. en die tigertanks stonden machteloos toe te kijke toen ze een paar US-soldate in de lucht zage lope :p

heeft iemand dit ook anders al meegemaakt? :unsure:

dobbertom

Legacy Member
Tyken zei:
lang geleden heb ik es op een cheater-server gezeten. twas map : omaha beach en ge hoefde ma te jumpe en ge kon zo 200 meterz hoog jumpe, echt hilarisch. USA kon alles keisnel overneme. en die tigertanks stonden machteloos toe te kijke toen ze een paar US-soldate in de lucht zage lope :p

heeft iemand dit ook anders al meegemaakt? :unsure:
das gene cheat zenne , de admin van de server heeft dat wss aangevinkt ;)

gravendelver

Legacy Member
Tyken zei:
lang geleden heb ik es op een cheater-server gezeten. twas map : omaha beach en ge hoefde ma te jumpe en ge kon zo 200 meterz hoog jumpe, echt hilarisch. USA kon alles keisnel overneme. en die tigertanks stonden machteloos toe te kijke toen ze een paar US-soldate in de lucht zage lope :p

heeft iemand dit ook anders al meegemaakt? :unsure:
:rofl:

srry :p

m4nTiS

Legacy Member
Tyken zei:
lang geleden heb ik es op een cheater-server gezeten. twas map : omaha beach en ge hoefde ma te jumpe en ge kon zo 200 meterz hoog jumpe, echt hilarisch. USA kon alles keisnel overneme. en die tigertanks stonden machteloos toe te kijke toen ze een paar US-soldate in de lucht zage lope :p

heeft iemand dit ook anders al meegemaakt? :unsure:


Welkom vanwaar je ook naar op reis geweest bent...twas blijkbaar heel ver weg en ge kon er duidelijk heel t BF gebeuren van het laatste 1.5 jaar ni volgen....

Om u uit uw lijden te verlossen...da was dus de befaamde Superman-bug

gravendelver

Legacy Member
PR4YING M4NTIS zei:
Welkom vanwaar je ook naar op reis geweest bent...twas blijkbaar heel ver weg en ge kon er duidelijk heel t BF gebeuren van het laatste 1.5 jaar ni volgen....

Om u uit uw lijden te verlossen...da was dus de befaamde Superman-bug

ma das nie de superman bug gij poit :p
Das gewoon gravity op laagst zetten :)

Supermanbug was gewoon van iet hoog (bvb schip) springen en maar blijve op 'springen' drukken met als gevolg da ge zweef

m4nTiS

Legacy Member
gravendelver zei:
ma das nie de superman bug gij poit :p
Das gewoon gravity op laagst zetten :)

Supermanbug was gewoon van iet hoog (bvb schip) springen en maar blijve op 'springen' drukken met als gevolg da ge zweef


Euh...gravity op t laagst...allemaal goe en wel...mor dan springde gij geen 200m hoog zoals hij in z'n post zette...
Meer zelfs..dan is da amper speelbaar....

En omaha was toch wel de map waar t prolly meest gebruik van gemaakt werd...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan