Archief - beste graphics

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

welke van de oudere mohaa games vind je het beste kwa grapics


  • Totaal aantal stemmers
    52
  • Opiniepeiling gesloten.

dirtysniper

Legacy Member
Graphics zuigen van mohaa zie verschil met cod.
Maar qua gameplay is dit het beste online spel ooit.
Srry voor de ct freaks. :crazy:

Dripke

Legacy Member
Jah, eerlijk gezegd blijft het stomme poll.
En dirtysniper. CoD is verslavend maar niet zo goed. Dat is het probleem. MOH is een goeie mp en Joint operations ook. Pakken beter dan CoD.

FuLcRuM

Legacy Member
ik kan uren spelen op COD terwijl mohaa mij na 2 minuten tegensteekt :unsure:

coewem

Legacy Member
FuLcRuM zei:
ik kan uren spelen op COD terwijl mohaa mij na 2 minuten tegensteekt :unsure:

gellie hed geen smaak wedde da de mohaa gamers beter wijve kunnen krijgen dan de cod spelers :lol:

Nickolajev

Legacy Member
FuLcRuM zei:
ik kan uren spelen op COD terwijl mohaa mij na 2 minuten tegensteekt :unsure:
awel zie da heb ik nu ook.
Cod na 5 minute door de venster terwijl dak mohaa ook uren kan spele

Ge ebt zo van die toevallige dingen in de wereld. Makes you think, doenst it?

coewem

Legacy Member
Nickolajev zei:
awel zie da heb ik nu ook.
Cod na 5 minute door de venster terwijl dak mohaa ook uren kan spele

Ge ebt zo van die toevallige dingen in de wereld. Makes you think, doenst it?

breaktrough vind ik gewoon zalig liberation mode op anzio , fun fun fun :applause:

Tr!ckY*

Legacy Member
coewem zei:
AA is goed maar als je eenmaal BR hebt gespeeld ben je verkocht :bow:

sure daarom dat ik het meteen verwijderde van mn computer na 1 minuut gespeeld te hebben :)

dirtysniper

Legacy Member
Is waar wat tricky zegt bt zuigt echt wel.
En wrm ik gn cod speel gespawnt letterlijk in de actie je hebt zelfs gn tijd om ff nr het "slagveld" te gaan.

xony

Legacy Member
cod = cs me andere skins ! < aktivion dacht cs wordt veel gespeeld wij ook zoiets maken en veel geld maken

mohaa is het beste spel kwa gameplay ooit ma derest suckt vree aan mohaa :)

H00der

Legacy Member
mja, het gaat gelijk op vind ik,

toen ik cod kocht, speelde ik nog mohaa, maar cod was nieuw, dus eigelijk leuker (wat normaal is denk ik, want et is geen slecht spel) nu dacht ik 2 weken gelden: eey, laat ik mohaa nog is spele, en ik installeer het.
sindsdien heb ik geen cod meer gespeeld.

nog uitleg nodig?

Father Goose

Legacy Member
Mja als ge nu mohaa begint te vergelijken met de nieuwere games dan heeft het wel wat verouderde gfx maar ik vind de verslavingsfactor veel groter bij mohaa. Cod vond ik wel is fijn als tussendoortje maar mohaa wou ik vroeger ganse dagen spellen. Tkomt mss doordat dat spel mij heeft aangezet te multyplayeren. Ik hoop dat de multy van moh:pa evengoed zal zijn als AA. En br vond ik een schande dat ze voor zoiets geld durve vragen. Zware teleurstelling.

Indieanus

Legacy Member
Mijne pc heeft de beste grafix, beter als ulle allemaal!!!!111!!! :ironic:

^^pathfinder^^

Legacy Member
dirtysniper zei:
Graphics zuigen van mohaa zie verschil met cod.
Maar qua gameplay is dit het beste online spel ooit.
Srry voor de ct freaks. :crazy:

mohaa is precies een cartoon tegenover de grafix van CoD.
ma mohaa is de basis van de goede ww2 shooters.respect @ mohaa :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan