Piekatsjoe
Legacy Member
Door mensen die iedereen afknallen on sight hebben we het volgende meegemaakt:
Was met 2 mates in de bossen rond Krasnostav aan't rondtoeren, en doordat het nacht was, zagen we een flare oplichten nabij de market daar. Hadden besloten om maar eens te gaan kijken, wie weet had er iemand hulp nodig, u never know...
Nu, toen we aan het naderen waren, sprong er plots iemand recht. Hebben gezegd dat we friendly waren en dat we gear voor hem hadden (had een map, matches, watch en hunting knife op overschot...) en dat we hem wel zouden helpen met wat het ook was waarmee hij evt. hulp nodig had.
Resultaat was: weglopen + alt F4. Dat vind ik dan wel jammer aan dit spel, dat er zoveel wantrouwen bestaat tussen de spelers.
Was met 2 mates in de bossen rond Krasnostav aan't rondtoeren, en doordat het nacht was, zagen we een flare oplichten nabij de market daar. Hadden besloten om maar eens te gaan kijken, wie weet had er iemand hulp nodig, u never know...
Nu, toen we aan het naderen waren, sprong er plots iemand recht. Hebben gezegd dat we friendly waren en dat we gear voor hem hadden (had een map, matches, watch en hunting knife op overschot...) en dat we hem wel zouden helpen met wat het ook was waarmee hij evt. hulp nodig had.
Resultaat was: weglopen + alt F4. Dat vind ik dan wel jammer aan dit spel, dat er zoveel wantrouwen bestaat tussen de spelers.





