Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Juve9le

Legacy Member
Therapy zei:
En waarom gaat deze discussie al zolang door, laat iedereen toch gewoon spelen gelijk em zelf wil ffs.

Toch iemand die het snapt. Sandbox game = play how you want. Dat is net de essentie van het spel.

Als je redenen als voor de lol/uit zelfverdediging/voor uw gear niet zelf kon bedenken heb je grotere problemen dan uw characterke verliezen in een computerspel.

Sefier

Legacy Member
oh , moest je even kunnen langs komen zonder mij brutaal neer te leggen!
kan ik het wel apprecieren coca :)

Sefier

Legacy Member
:love::love::love::love::love::love:ben al geholpen door twee amerikanen via reddit rescue!
toch bedankt!

u4ea

Legacy Member
Doodgeschoten door 2 mensen (volgens mijn teammate) aan de supermarkt van Zelenogorsk. :(

Spijtig, we begonnen juist wa goeie loot te krijgen. Denk da de enige tool da ontbrak een gps was. Hadden juist 2 maps gevonde en wa lucifers.

Mja, so be it, kunne we opnieuw nekeer beginne.:p

Wel spijtig da die ons direct van in de verte aanvielen ipv ons gwn te laten weglopen. (we liepen weg van hun kkant)

cocabonca

Legacy Member
u4ea zei:
Doodgeschoten door 2 mensen (volgens mijn teammate) aan de supermarkt van Zelenogorsk. :(

Spijtig, we begonnen juist wa goeie loot te krijgen. Denk da de enige tool da ontbrak een gps was. Hadden juist 2 maps gevonde en wa lucifers.

server ?

Sefier

Legacy Member
uh oh , ik heb daarstraks iemand neergeschoten in de supermarkt van zelenogorks . die persoon had kruisboog en lag op de grond . maar we dachten dat hij al dood was..

u4ea

Legacy Member
cocabonca zei:

BE 3

_Nixken_ zei:
uh oh , ik heb daarstraks iemand neergeschoten in de supermarkt van zelenogorks . die persoon had kruisboog en lag op de grond . maar we dachten dat hij al dood was..

Wij hadden geen kruisboog.:p Ik ben iets buiten de supermarkt neergeschoten na eerst 10 min binnen te schuilen, de ander is binnen in een klein kamerke nog neergehaald door een stuk of 4 zeds.:p

BelgianTerror

Legacy Member
I'm on a boat... A BOAT!!!! ^^ Boot gevonden, benzine gaan looten (ondertussen 2 mensen gedood met AS50... die we amper 50min ervoor op sniper hill hadden gedood en hun AS50's hadden buitgemaakt xd) en nu lekker varen :p Wel fucking traag :') But still, we're on a boat ^^

El Shampo

Legacy Member
Server waar ik op zat is al 4 dagen offline... voertuigen weg :'(

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Butramas zei:
Ja ik ben inderdaad niet zo voor gameplay waarbij je na 2 kogels al dood bent. Op call of duty vind ik hardcore servers ook maar niets... tjah het shooter gedeelde van day Z vind ik slecht. Dit is ook niet altijd zo realistisch, van 2 kogels in je buik zou je in realiteit nog steeds kunnen terug schieten. Misschien niet meer zo nauwkeurig maar close range moet het wel lukken. :cool: Dus wat jij denkt dat realistisch is, vind een ander dan weer wat minder. Al die andere aspecten van realistisch (gebroken been, pijnkillers, etc...) vind ik wel top ;)

:rofl:

99% van de mensen ligt in een plooi op bed door een stevige maagonsteking/hoogtepunt van een maagzweer. En gij denkt dat ge ff doodleuk iemand gaat afschieten terwijl twee gloeiende stukken metaal uw ingewanden en waarschijnlijk één of meerdere organen aan flarden hebben gereten. De pijn en het bloedverlies zorgen ervoor dat ge in schok gaat en dat ge op de grond ligt te sterven waarschijnlijk.

Rubmifer

Legacy Member
Wat een zever zeg. Ik was eerst al met veel moeite ontkomen aan een chopper die constant aan het knallen was op mij op de NW airfield (in het daglicht). Uiteindelijk hem kwijt geraakt en richting noorden beginnen lopen. IK loop daar een 20tal minuten alleen, tot ik in de verte weer de chopper hoor. Ik leg mezelf meteen onder een dennenboom met mijn ghillie, dus dacht ik dat ik zo goed als onzichtbaar was. Ik hoor na een half minuutje de heli echt dicht komen, en nog geen 5 seconden hebben ze me meteen gevonden en ben ik dood. Wtf!

Ofwel hebben ze me meteen zien liggen doordat de bomen op die hoogte niet goed laden terwijl spelers altijd goed worden weergegeven, ofwel waren het dikke cheaters, want dit was gewoon volstrekt belachelijk! Gelukkig had ik geen al te goede gear meegenomen. Jammer wel, want had ik mijn AS50 meegenomen had ik ze zeker uit de lucht kunnen knallen toen ze voor het eerst boven onze hoofden vlogen.

cocabonca

Legacy Member
iemand een gedacht waarom mijn volume van TS en arma ferm verminderd als ik alt-tab ?

zeer irritant ik hoor ze dan bijna niet praten :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan