Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Therapy zei:En waarom gaat deze discussie al zolang door, laat iedereen toch gewoon spelen gelijk em zelf wil ffs.
_Nixken_ zei:alweer men been gebroken!
*begint hysterisch te huilen* AWWWW WEEEEIIIII MEN BEEN AAAH IK VOEL MEN BEEN NIET MEER...... HEEELP BUHUHU MEN BEEN MEN BEEN AAAAAHHHHHH IK WIL NIET STERVEN.....BUHUHU
( zelenogorks )
_Nixken_ zei:oh , moest je even kunnen langs komen zonder mij brutaal neer te leggen!
kan ik het wel apprecieren coca![]()

_Nixken_ zei:ben al geholpen door twee amerikanen via reddit rescue!
toch bedankt!

_Nixken_ zei:ben al geholpen door twee amerikanen via reddit rescue!
toch bedankt!



u4ea zei:Doodgeschoten door 2 mensen (volgens mijn teammate) aan de supermarkt van Zelenogorsk.
Spijtig, we begonnen juist wa goeie loot te krijgen. Denk da de enige tool da ontbrak een gps was. Hadden juist 2 maps gevonde en wa lucifers.
cocabonca zei:server ?
_Nixken_ zei:uh oh , ik heb daarstraks iemand neergeschoten in de supermarkt van zelenogorks . die persoon had kruisboog en lag op de grond . maar we dachten dat hij al dood was..
Ik ben iets buiten de supermarkt neergeschoten na eerst 10 min binnen te schuilen, de ander is binnen in een klein kamerke nog neergehaald door een stuk of 4 zeds.
Wel fucking traag :') But still, we're on a boat ^^KoOkiE zei:hm, dit kan wel es de nieuwste rush aan abbonnees op mijn youtube kanaal verklaren;
Why DayZ is the Greatest Social Experiment in Videogames | Nightmare Mode
Fritz wordt onderaan in het artikel vermeld lol. Le fuuk
Butramas zei:Ja ik ben inderdaad niet zo voor gameplay waarbij je na 2 kogels al dood bent. Op call of duty vind ik hardcore servers ook maar niets... tjah het shooter gedeelde van day Z vind ik slecht. Dit is ook niet altijd zo realistisch, van 2 kogels in je buik zou je in realiteit nog steeds kunnen terug schieten. Misschien niet meer zo nauwkeurig maar close range moet het wel lukken.Dus wat jij denkt dat realistisch is, vind een ander dan weer wat minder. Al die andere aspecten van realistisch (gebroken been, pijnkillers, etc...) vind ik wel top
![]()
