Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MegaMentor

Legacy Member
'k Moet er niet van hebben. Veel kans dat ze eerder de casual kant op gaan om zo veel mogelijk te verkopen, terwijl een groot stuk van de aantrekkingskracht van DayZ net die hardcore feel is. Die 'market' versterkt dat nog meer. Beetje geld verzamelen en dan uw items kopen? No thank you...

Afgaande van de screenshots ziet het er ook een beetje 'te vrolijk' uit. Beetje zoals Dead Island.


9cakes servers zijn trouwens offline. Dus aan het IP hebt ge momenteel niet veel.

Orodreth

Legacy Member
MegaMentor zei:
'k Moet er niet van hebben. Veel kans dat ze eerder de casual kant op gaan om zo veel mogelijk te verkopen, terwijl een groot stuk van de aantrekkingskracht van DayZ net die hardcore feel is. Die 'market' versterkt dat nog meer. Beetje geld verzamelen en dan uw items kopen? No thank you...

Afgaande van de screenshots ziet het er ook een beetje 'te vrolijk' uit. Beetje zoals Dead Island.


9cakes servers zijn trouwens offline. Dus aan het IP hebt ge momenteel niet veel.

Bwa persoonlijk denk ik van niet. Er is ook een hardcore mode die bij echte spelers zeer populair zal zijn. Net zoals in Day z verlies je alles als je dan dood gaat en mag je gewoon weg van 0 beginnen.

rafbanaan

Legacy Member
Orodreth zei:
Bwa persoonlijk denk ik van niet. Er is ook een hardcore mode die bij echte spelers zeer populair zal zijn. Net zoals in Day z verlies je alles als je dan dood gaat en mag je gewoon weg van 0 beginnen.

Niemand heeft het al kunnen testen. En op informatie afgaan is meestal misleidend.

R3L4X

Legacy Member
Dayzcommander is een betere keuze dan als je tools wilt gebruiken. Als je zelf een beetje handig bent kan je het ook gewoon zelf doen. Wat tutorials zoeken op YT en alles nadoen.

u4ea

Legacy Member
Heb da zelf gwn me dieje six launcher gedaan da op de dayz site sta. Automatisch alles direct na de laatste versie en dan kunde later zelf kiezen hoe ge het spel me die mod opstart.

MegaMentor

Legacy Member
Ik doe alles liever manueel, zo weet ik tenminste altijd dat het goed gedaan is.

rafbanaan

Legacy Member
Ik gebruik ook DayZCommander, aangezien ik geen zin meer had om elke dag te updaten etc :p

Trebby

Legacy Member
Ik gebruik al sinds dag 1 Six Launcher, nooit echt zware problemen gehad.

Anoniem05

Legacy Member
Six Launcher is inderdaad degelijk, nog niet echt last mee gehad.

rafbanaan

Legacy Member
Six Launcher gebruikte ik eerst tot een moment dat die de laatste patch niet meer downloade. Ik kreeg steeds de melding dat alles up to date was en dat was dus niet. DayZCommander update alles proper.

cool_boy_ke

Legacy Member
Styl zei:
Voor mij werkt die sixlauncher totaal niet, ik gebruik DayzCommander.
Same, 6launcher is traag. Dayz via Steam launchen werkte ook gewoon direct bij DayZCommander.

Therapy

Legacy Member
rafbanaan zei:
Six Launcher gebruikte ik eerst tot een moment dat die de laatste patch niet meer downloade. Ik kreeg steeds de melding dat alles up to date was en dat was dus niet. DayZCommander update alles proper.

Bij mij ist dus net andersom. Krijg met DayZCommander altijd bad version. Jammer want ik vind commander beter dan Sixlauncher.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan