Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pugnax

Legacy Member
fucking fucking BS ik had net een V3S, een dan teleport fucking shit cheaters

pugnax

Legacy Member
YES YES alt-f4 en dan ff andere server gejoined, nu terugop BE in mijn truck!

azertyalex

Legacy Member
fuck, ik spawn terug, wel al men gear. maar toch in den thunderdome. iemand een idee waar die ongeveer staat?

ebuzola

Legacy Member
Spawn terug met mn gear in thunderdome,word ik afgeknald. Wat fun hebben de hackers hier aan?

[PwF]Hchest

Legacy Member
Cypher zei:
Okay okay...als deze thread niet proper kan blijven, ga ik m gewoon sluiten eh... last warning

?
Sry waarschijnlijk heb je de post die niet gepast zijn al gewist...
Dus ik zie in vorige 2 pagina's niets verkeerd.
:hug:

Rubmifer

Legacy Member
Holy shit, episch moment! Buiten één iemand was iedereen gestorven, en we spawnden allemaal in Elektro. We liepen er nog geen 10 minuten of we horen al een heli vliegen. De eerste encounter verliep niet goed, en ik werd ook doodgeschoten.

Ik herspawnde, en net op mijn plek zag ik ze naar me toe vliegen. Via direct communication ze aangesproken. Ze landen meteen, en beginnen weer te schieten. Ik spreek ze even aan, en ze stoppen met schieten zowaar. Ik zeg dat ik even moet bandagen, en ze geven me ook een blood bag.

Daarop nodigen ze me uit in de heli, en mocht ik lekker meevliegen! Ik stap in, en we vliegen een beetje boven Chernarus, tot ze plots landen. Ik verwachtte al dat ik ging worden neergeknald, maar ze deden zowaar niets. Ze lagen een beetje op de grond dingen te doen. Ik zag toen ook een thermal op één van de snipers, dus waren het hackers waarschijnlijk. Ik besloot om even te kijken of ik niets kon vinden in het backpacks, en ik vond dan ook een SVD camo. Gepakt, en meteen beginnen knallen. 2 man neergeknald, toen werd ik ook neergeschoten, maar een minuutje later ging nog een 3de neer. Jammer genoeg eentje te weinig, want ze waren met 4, dus kon nog één iemand weg vliegen jammer genoeg.

Alles op film, en het was episch. Namen zullen wel doorgespeeld worden naar de admin van de server.

Rubmifer

Legacy Member
Juve9le zei:
as in, de thermal scope op een sniper rifle? (https://dev-heaven.net/attachments/18416/CIT15969 (2).jpg)

Hacked weapons betekent niet meteen dat het een hacker is. Voor hetzelfde geld hebben die gewoon de hacker gekilled en zijn wapens gejat. Gisteren nog zo aan een golden revolver en golden akm gekomen :D

Bwa, lijkt me wat te toevallig. Alle 4 in ghillie, met chopper, eentje met as50 aws, en de andere had dan nog een svd camo in zijn backpack.

En zelf als je een gevonden as50 aws gebruikt mag je van mij gebanned worden.

MegaMentor

Legacy Member
Bwah, wij hebben ook lang allemaal met ghillies rondgelopen. Chopper is niet zo moeilijk te krijgen eens ge weet waar em spawned en de SVD camo is legit.

Enkel die AS-50 AWS is inderdaad gehackt.

Rubmifer

Legacy Member
Ja, svd is legit, maar ik vertrouw het toch niet helemaal. Gewoon al omdat ze gebruik maakten van die AWS verdienden ze neergeschoten worden. :p

Shift

Legacy Member
DayZ wordt leuker en leuker.

Cherno by night is echt wel zalig. Neergeknalt, spawn ik naast cherno = alles terug. Dan ene tegengekomen. Met hem naar ziekenhuis en hem een bloodbag gegeven. Zegt em dat hij mensen neerknalt en er net nog 2 in de maag had geschoten, was even slikken. Maar hij was me zeer dankbaar. Dan ging hij naar noord airfield voor zijn body. Ging met hem meegaan.Ineens hoor ik zen telefoon gaan, de vriendin, hij moest weg xD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan