Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Cerulean zei:
wtf, zijn ze nu heruitzendingen aan 't geven? ik zou zweren dat ik die van vandaag al eens gezien heb, die Antwerpenaar met zijn salon vergeet ik nooit :D


Is inderdaad een heruitzending:) Deze aflevering had ik zelfs al gezien en ik kijk niet zo vaak.

Dubbelpunt

Legacy Member
Altijd leuk als mensen denken dat ze goed zijn in iets... en wanneer het dan uitkomt dat ze er barslecht in zijn. Dit is deze week gebeurd in 'Komen Eten'. Die oude mevrouw was stomverbaasd dat ze laatste eindigde. Ze zei zelfs 2 minuten daarvoor dat ze kans had om te winnen. Iedereen vond haar eten gewoonweg slecht.

Cerulean

Legacy Member
lol ja, ik vertel het hier net tegen mijn collega. Dat was effe afgaan :p domme trees.

Nattefrost

Legacy Member
:D
- "Ik denk dat het tussen u en mij gaat gaan."
- "Eeuh..."

Dat kalf ging gewoon buiten een potje staan janken. :rofl:

-Draco-

Legacy Member
week me sterrenchefts,

Hans Misera is er bij. Zeer aimabele man vind ik.

Juve9le

Legacy Member
Die bejaarde van vanavond, wat een ongelooflijk kutwijf, omfg. Moest die zich zo gedragen als gast bij mij, ik zet ze buiten.

xDama

Legacy Member
souldoubt zei:
zeg, hoe vaak gaan ze da nog uitzenden!?

Tot zolang de gemiddelde Vlaming daar hersenloos naar blijft kijken, nog een tijdje dus.

Een goeie vriendin van mij heeft haar trouwens ingeschreven en ze doet mee tijdens de opnames in Januari/Februari. Ik ben eens benieuwd...

Juve9le

Legacy Member
Ik vind het nog wel eens interessant om er nu en dan naar te kijken, kwestie van wat inspiratie op te doen wat ik wil koken :p


-Draco- zei:
week me sterrenchefts,

Hans Misera is er bij. Zeer aimabele man vind ik.

idd, en zijn gerechtjes zagen er stuk voor stuk heerlijk uit.

Atrox

Legacy Member
Juve9le zei:
Die bejaarde van vanavond, wat een ongelooflijk kutwijf, omfg. Moest die zich zo gedragen als gast bij mij, ik zet ze buiten.

Idd, ambetant mens. Dieje interieursarchitect zag er nog ne sympathieke mens uit ...

Borri

Legacy Member
Haha die lesley ann pope (of hoe schrijfde da)

Ik zie overal posters hangen dat die int zottekot komt, rode loper moest ik ze ook al zien, en voor gunk nerds gaan koken. Binnenkort in de pappenheimers zeker :unsure:

Milfhunter

Legacy Member
Juve9le zei:
Die bejaarde van vanavond, wat een ongelooflijk kutwijf, omfg. Moest die zich zo gedragen als gast bij mij, ik zet ze buiten.

Ja maar wij zijn uitgenodigd hé. Jezus was een troela. Gaat nog uit de hand lopen dees week precies :) Dien architect precies toch een paar keer op zijn tanden moeten bijten zenne. Met die Gember zat ze er toch effe goed langs hehe.

GianniK

Legacy Member
Milfhunter zei:
Ja maar wij zijn uitgenodigd hé. Jezus was een troela. Gaat nog uit de hand lopen dees week precies :) Dien architect precies toch een paar keer op zijn tanden moeten bijten zenne. Met die Gember zat ze er toch effe goed langs hehe.

Da mens gaat nog met iedereen ambras krijgen deze week!

s0123986

Legacy Member
Moest ik dienen interieurarchitectuur zijn, ik zou keihard wraak nemen als het haar beurt is. Gewoon op alles commentaar geven

GaMe®

Legacy Member
Verschrikkelijk wat die kerel met zijn kreeft deed. Er zat veel te weinig bouillon in zijn ketel (kreeft ging er maar half in) en het water kookte niet hard genoeg.

Ik heb daar geen problemen mee dat mensen kreeft koken, maar doe het dan toch op een goeie manier en laat dat beest aub geen minuten afzien in de pot.

-Draco-

Legacy Member
Valt het ulle ni op da da dien interieurarchitect is die voor verschillende VT4 programma's werkt?

Juve9le

Legacy Member
Wat voor een prutsers zijn dit eigenlijk in dit programma :')

- kreeft koken in lauw water
- mekkeren dat de gember te straf smaakt terwijl er geen in zit
- diepvriesmaaltijden serveren aan gasten

Misschien is het maar goed ook dat snorremans niet teveel zegt, als het al zo'n kookgenie is gelijk de rest :')

edit: Geniale preview van morgen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan