Archief - [XBOX] Xbox + 4 controllers + VGA HD + games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DUR0N

Legacy Member
Xbox Console met evolutionX erop via softmod. Geen chip erin (dus legaal-ish)
Met Xbox Media center (Xvid->FTP->bekijken)
Extra USB poort voor vanalles en nog wat

YPbBr kabel (zelf gemaakt, stuurt component signaal door over een 15 pin VGA connector, ideaal voor dure LCD schermen en vooral projectors ) ook met 5.1 optical
Ook originele composiet kabel erbij

DVD Kit

3 Originele GROTE controllers en 1 aftermarket controller.

Halo (4 player splitscreen)
Hunter:the reckoning (4player coop)
Serious sam I (2 player coop, 4player splitscreen)
Serious sam II
Cold fear
Half-Life II
Quantum redshift
Project Gotham Racing I (4 player splitscreen)
Splinter Cell I
Brute Force (4 player coop)

Appart of tesamen, voor alles tesamen beginnen bij €100 exclusief.

M7777

Legacy Member
YPbBr kabel (zelf gemaakt, stuurt component signaal door over een 15 pin VGA connector, ideaal voor dure LCD schermen en vooral projectors ) ook met 5.1 optical

Is da het zelfde als een VGA HD AV-kabel voor den xbox 360?

t071943

Legacy Member
Ik heb interesse vor een bakje of 2 bakjes

Hoeveel vraag je voor 1 incl en hoeveel voor 2 incl

DUR0N

Legacy Member
M7777 zei:
YPbBr kabel (zelf gemaakt, stuurt component signaal door over een 15 pin VGA connector, ideaal voor dure LCD schermen en vooral projectors ) ook met 5.1 optical

Is da het zelfde als een VGA HD AV-kabel voor den xbox 360?

Zeker en vast geen x360 kabel. Je kan ermee je Xbox aan een scherm hangen dat Ypbpr ondersteund over de VGA ingang (ook wel sync-on-green genoemd)
Digitale televisies en beamers hebben dit meestal, computermonitoren vrij zelden.

DUR0N

Legacy Member
t071943 zei:
Ik heb interesse vor een bakje of 2 bakjes

Hoeveel vraag je voor 1 incl en hoeveel voor 2 incl

Ik denk dat die dukes nog €10-15 per stuk waard zijn, redelijk zeldzaam.
Die andere is maar een simpele aftermarket controller, €5 gok ik.
Biedingen op het totaalpakket gaan uiteraard voor.

t071943

Legacy Member
Kan je eens een foto zoeken op google die die aftermarket controller voorstelt. Dat ik een idee heb hoe die eruit ziet

t071943

Legacy Member
Die aftermarkted controller moet ik niet hebben geef mij maar zo'n grote als het goed is.

12€ incl

t071943

Legacy Member
Je doet maar maar heb wel vlug een controller nodig dus als ik een andere vind geldt mijn bod niet meer.

Dit voor alle duidelijkheid

Foryoutonnotice

Legacy Member
Is het pakket nog altijd te koop?
Waar is hij af te halen?
en is er een prijs waarbij het totale pakket direct de deur uitgaat?

DUR0N

Legacy Member
Nog te koop, af te halen in Leuven of Wolvertem.
Als ik het opbreek in deelcomponenten kom ik aan dit:
~€50-60 voor de console
~€50-100 voor de games (10 games)
~€25 voor extra controllers
~€30 voor DVDkit en vgakabel (multimediacenter)

Laten we zeggen dat ik er vanaf €175 geen woorden meer aan vuilmaak. :)

Foryoutonnotice

Legacy Member
Maybe stomme vraag maar hoe groot is de ingebouwse HD

DUR0N

Legacy Member
Standaard 8à10Gb. Ik was van plan er een grotere schijf in te steken, maar dat gaat niet zonder chip. (tenzij je iemand kent die exact dezelfde schijf heeft steken en wel een chip heeft) En nu nog een chip kopen vond ik wat duur.
8Gb was voor mij genoeg om een paar divx'en en wat muziek erop te zetten, je kan ze er gewoon via FTP opzetten/afzwieren

QOLIM

Legacy Member
Interesse in halo en halflife 2, is toch voor gewone xbox he :p
Kom afhalen in Wolvertem

ik doe een bod van €10, let me know
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan