Archief - [x360] Xbox 360!!!! Zeker Kijken!!!!!!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

beepje

Legacy Member
Hallo
Ik heb een Xbox 360 te koop
is van 02/02/07 (dus 2 maand oud)

Draadloos controller, normale controller, is met Harde schijf van 20 gb!!
Alle toebehoren in doos, is in nieuwstaat...

+ 1 spel: Call Of Duty 3!!

250 euro... MOET VANDAAG OF MORGEN WEG!!

0497 28 95 11... BELLEN , BELLEN, BELLEN!!

mvg

Flow

Legacy Member
Waarom doe je hem weg? Heb je het aankoopbewijs nog?

Laterz

mythe

Legacy Member
Denk dat deze met andere GSM nr op kapaza ook staat of op 2de hands.

idd, reden van verkoop?

Als je het kasticket nog in bezit hebt en nog eventuele garantie wil ik hem wel kopen maar mijn bod beperkt tot 175 euro. Negeer als het te laag is.

games0ldier

Legacy Member
Is dit de premium of heb je de harde schijf achteraf bijgekocht?

Kristof

Legacy Member
Pas op sommige zetten zo een zzaken spotgoed te koop en dan staat er altijd bij enkel bellen, om aan uw telnr te komen , vraag me niet waarom :-)

S3TH

Legacy Member
Kristof zei:
Pas op sommige zetten zo een zzaken spotgoed te koop en dan staat er altijd bij enkel bellen, om aan uw telnr te komen , vraag me niet waarom :-)

Mja, lijkt wel verdacht ja... Registreert zich vandaag, zet ff dien post...
Moet zo snel weg... :)

Als het niet waar is: mijn excuses @ threadstarter

-Draco-

Legacy Member
off topic:

soms zoeken ze telefoonnummers van mensen, zoeken dan op waar ze wonen.
En dan bellen ze pakt 5 keer in 10 minuten.
Als je oppakt haken ze in zonder iets te zeggen.
Als je 5 keer niet oppakt betekent dus dat je niet thuis bent.
En dan hebde miserie want dan heb je ongewenst bezoek in huis :)

is gewoon een fenomeen dat durft voorvallen...

Party

Legacy Member
zijn telefoonnummers niet makkelijker te vinden in een telefoonboek dan op deze manier? :D

Awoujol

Legacy Member
Party zei:
zijn telefoonnummers niet makkelijker te vinden in een telefoonboek dan op deze manier? :D

Inderdaad en wat als je met je gsm belt, so far het plan om snel aan een telefoonnummer te komen.;)

mythe

Legacy Member
-Draco- zei:
off topic:

soms zoeken ze telefoonnummers van mensen, zoeken dan op waar ze wonen.
En dan bellen ze pakt 5 keer in 10 minuten.
Als je oppakt haken ze in zonder iets te zeggen.
Als je 5 keer niet oppakt betekent dus dat je niet thuis bent.
En dan hebde miserie want dan heb je ongewenst bezoek in huis :)

is gewoon een fenomeen dat durft voorvallen...
Merci dagge da is zegt :). Heb da hier al is voorgehad op telefoonnr. En belden paar keer en heb 4 keer opgepakt :p.

-Draco-

Legacy Member
mythe zei:
Merci dagge da is zegt :). Heb da hier al is voorgehad op telefoonnr. En belden paar keer en heb 4 keer opgepakt :p.

ni opakke en dan gereed staan me uwen shotgun!
come on punks, make my day! :evil:

/einde off topics

phixiuZ

Legacy Member
Denk dat hij niet meer terugkomt, laatste activiteit gistrn om 20:00 en doet niet eens de moeite om te reagerne.

Tae

Legacy Member
Volgens mij is dat zo'n nummer waar je op belt en die gast ermee rijk maakt, heb zoiets al eens gehoord op TV.

Ik vind het maar verdacht als je het mij vraagt vanwege de datum van registratie en dat hij of zij niet meer reageert.

woutervh

Legacy Member
Hm

het !!!!!!!!!!!!!!bellen!!!!!!!!!!!!bellen!!!!bellenbellenBELLEN!!!!
gehalte valt wel op :p

sarnath

Legacy Member
woutervh zei:
Hm

het !!!!!!!!!!!!!!bellen!!!!!!!!!!!!bellen!!!!bellenbellenBELLEN!!!!
gehalte valt wel op :p

idd, beetje overduidelijk, alhoewel een dagje niet reageren zo vreemd ook nie is he, zit hier ook nie elke dag :p (maar toch genoeg :))

woutervh

Legacy Member
Linckxs zei:
idd, beetje overduidelijk, alhoewel een dagje niet reageren zo vreemd ook nie is he, zit hier ook nie elke dag :p (maar toch genoeg :))


250 euro... MOET VANDAAG OF MORGEN WEG!!


Zou je toch verwachten dat hij "vandaag of morgen" keer komt zien hé :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan