beepje
Legacy Member
Hallo
Ik heb een Xbox 360 te koop
is van 02/02/07 (dus 2 maand oud)
Draadloos controller, normale controller, is met Harde schijf van 20 gb!!
Alle toebehoren in doos, is in nieuwstaat...
+ 1 spel: Call Of Duty 3!!
250 euro... MOET VANDAAG OF MORGEN WEG!!
0497 28 95 11... BELLEN , BELLEN, BELLEN!!
mvg
Ik heb een Xbox 360 te koop
is van 02/02/07 (dus 2 maand oud)
Draadloos controller, normale controller, is met Harde schijf van 20 gb!!
Alle toebehoren in doos, is in nieuwstaat...
+ 1 spel: Call Of Duty 3!!
250 euro... MOET VANDAAG OF MORGEN WEG!!
0497 28 95 11... BELLEN , BELLEN, BELLEN!!
mvg



.