Archief - [X360] [Wii][Ps2][Xbox][Psx][N64][Snes][SS]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Duc1n0

Legacy Member
Xbox360 Games :

-Fifa 2007 [30€]
-Superman Returns [20€] Verkocht
-Hitman : Blood Money [20€]
-Splinter Cell : Double Agent [30€] Verkocht
-Farcry Instincts Predator [20€]
-NBA Live 06 [10€]
-NBA Live 07 Sealed ( Frans ) [25€]
-GRAW [20€]
-King Kong [15€]


Wii Games :

-Zelda TP [25€] Verkocht

Ps2 Games

- Red Dead Revolver [7€]
- Project Zero [7€]
- The Sims : Erop Uit [7€]
- KillZone [7€]

Meeneemprijs voor de 4 samen : 20€ Exclusief

-Psx Games

-Syphon Filter [5€]
-Crash Bandicoot 2 [5€]

-Xenogears Sealed NTSC-US [25€]
-Legend Of The Dragoon Sealed NTSC-US [25€]
-Arc The Lad : Collection Mint Condition [Minimum startbod : 55€]

Xbox Games :

-Fable [15€]
-Conker Live and Reloaded [15€]
-Shenmue II [10€]
-Dead Or ALive Extreme Vollybal 1 [10€]

N64 Games

Nintendo64 Console + Kabels = [15€]

Zelda: Ocarina Of Time [7€]
Goldeneye 007 [7€]
Pokémon Stadium [5€]
Top Gear Overdrive [5€]
Carmageddon 64 [5€]
F1 World Grand Prix 2 [7€]
1080 [5€]
Off Road Challenge [5€]

[Alle games = Cartridge + Handleiding]
[Meeneemprijs voor Console + 8 games tesamen = 50 Exclusief]


Snes Games :

-DOnkey Kong Country [7€]
-Secret Of Evermore (Zeldzame RPG[Duits,maar perfect speelbaar]) [15€]
-Final Fantasy Mystic Quest (Zeldzame RPG [frans,maar perfect speelbaar]) [15€]


Sega Saturn :

Daytona Usa ( Arcade Racing ) [5€]
Tomb Raider ( Action & Adventure ) [5€]
Exhumed ( Shooter Doom look-a-like ) [5€]
Victroy Boxing ( Sports ) [5€]
Tunnel B ( Adventure ) [5€]
Fighting Vipers ( Arcade Fighting ) [5€]
Lomu Rugby ( Sports ) [5€]

[Meeneemprijs voor alle 7 games samen : 30 ]


Alle prijzen zijn exclusief verzending .
Verzending voor 1 Game 1.50
Verzending voor 2-3 Games 2.80
Pakketpost 4,70

xDilatedx

Legacy Member
Aangezien Superman Returns een derdehands spel is. Bodje van 10 euro EXC

Duc1n0

Legacy Member
Kan goe zijn dat 3de hands ... Game is zoals nieuw , perfecte staat . Bod genegeert

Goofus

Legacy Member
Nintendo64 Console + Kabels

zitten er hier ook controller(s) bij en is de console in perfect werkende staat? Boxed of niet boxed?

Duc1n0

Legacy Member
Goofus zei:
Nintendo64 Console + Kabels

zitten er hier ook controller(s) bij en is de console in perfect werkende staat? Boxed of niet boxed?

Geen Controller , non Boxed . Werkt nog perfect .

Ook heb ik de Pikachu Edtion + controller + alle kabels non Boxed Liggen , prijs is 25 ervoor .

Grtz

Goofus

Legacy Member
Nja ik zou 20 euro willen bieden (kan afspreken in Leuven) voor een N64-console met kabels en 1 controller, samen met Zelda: Ocarina Of Time.
Pikachu of geen Pikachu kan mij eerlijk gezegd weinig schelen :p

Grtz

Duc1n0

Legacy Member
Goofus zei:
Nja ik zou 20 euro willen bieden (kan afspreken in Leuven) voor een N64-console met kabels en 1 controller, samen met Zelda: Ocarina Of Time.
Pikachu of geen Pikachu kan mij eerlijk gezegd weinig schelen :p

Grtz

Bod staat alvast genoteerd

Duc1n0

Legacy Member
@ Doom Sold ! Pm Send !
@ Kristof Sold ! Pm Send !
@ Moeder Theresa Sold ! Pm Send !

SeanJohn

Legacy Member
Dead Or ALive Extreme Vollybal 10€ incl liefst snelle afhandeling

Duc1n0

Legacy Member
Als ik dit Weekend geen bod van 10 Exclusief krijg op Dead Or ALive Extreme Vollybal is deze van jouw ;)

@Goofus , N64+kabels+zelda is mogelijk 20 afgehaald maar zonder controller

Goofus

Legacy Member
Duc1n0 zei:
@Goofus , N64+kabels+zelda is mogelijk 20 afgehaald maar zonder controller

Ja dan denk ik niet dat ik er veel mee kan doen he :wtf:

Ik had toch 20euro geboden voor een N64-console met kabels en 1 controller, samen met Zelda: Ocarina Of Time. Ik dat dat je met "genoteerd" bedoelde dat ik die pikachu-controller of pikachu-console met controller + zelda kon krijgen voor 20 als er niemand hoger ging.

Enfin, ik blijf dus bij 20 euro voor een N64-console met kabels en 1 controller, samen met Zelda: Ocarina Of Time, wat mij redelijk lijkt. Zoals gezegd laat Pikachu of geen Pikachu mij koud. :doc:

Duc1n0

Legacy Member
PikachuEdition ( compleet ) + zelda is 30 euro .
Gewone N64 ( enkel kabels ) + zelda is 20 euro .

Ik heb enkel een pikachu controller en die wil ik ook bij de pikachu console houden .


Grtz

Goofus

Legacy Member
Nja zoals ik al zei is die Pikachu alleen maar versiering voor mij. Als je dus die console + controller als 1 pakket beschouwt, verplaats ik mijn bod naar 20 euro voor de N64 Pikachu met zelda.

Grtz

Goofus

Legacy Member
Geen probleem, dan zoek ik wel verder naar een N64, is toch niet zo dringend. Als je van gedacht zou veranderen, stuur me dan maar een pm ofzo.

Grtz en nog succes met de verdere verkoop.

Duc1n0

Legacy Member
Zoals ik al eerder zei als ik dit weekend geen bod van 10 exclusief krijg is de game voor jouw voor 10 inclu .

Update :

Xbox360 Games :

-Saints Row [25€]
-Just Cause [30€]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan