Archief - [X360] [TR] tegen gps

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

divinity---

Legacy Member
xbox 360 premium console te ruil mss te koop bij redelijk bod

zoals op iedere console heb je 2 jaar garantie van ms zelf

is met headset maar wel zonder bakje

kabels +hd + headset + originele doos en aankoopbewijs van de freerecordshop zitten erbij

kan afspreken vandaag nog

pm me of zeg et hier indien intresse é

LoneWerewolf

Legacy Member
Wat bedoel je met "bakje"? De controller?

Welke video kabel zit erbij? Component HD AV, S-Video AV of VGA AV?

divinity---

Legacy Member
de gewone é die bie de 360 zat zeker?

jup gewoon de controller

LoneWerewolf

Legacy Member
Ik zou wel graag weten welke kabel erbij zit. Bij de Premium is dat normaal de Composite HD AV (mondt uit in 6 kleine kabeltjes, heb je nodig voor high definition). Je kan de verschillende kabels hier zien als je niet zeker bent.

De standaard wireless controller die bij de Premium zit kost €50 (bron), dat gaat natuurlijk van mijn bod af als die er niet bij zit.

Is er de mogelijkheid om de console op te sturen als ik zelf voor de verzendkosten insta? Hoe wil je die dan versturen?

Evil Force

Legacy Member
divinity--- zei:
genoteerd ma da geven ze nog biena voe de core

welja, das miss wel waar, maar kmoe mij ook wel nog ne controller (50 eruo ofzo) er appart bijkopen e dan

maarja, noteer het bod, en we zien wel ;)

divinity---

Legacy Member
ik wil die versturen zoals jij da wilt voor geven voor verzendkosten das idd die met die 6 kabels zit hier ook zo in me hdtv

microlink

Legacy Member
ge zijt er nog maar omgekomen en ge verkoopt die alweer :D Veel succes, hopelijk haal je hetzelfde geld er terug uit. :niceone:

-fusi0n-

Legacy Member
GPS is woensdag aangetekend verstuurd met taxipost D+1 dus je hebt het donderdag aangekregen

jij hebt het zogezegd ook woensdag aangetekend verstuurd maar heb nog altijd niets ontvangen

wanneer krijg ik de xbox?

als ik het maandag nog niet heb kom ik de xbox halen en mag je me die 20euro verzendingskosten terugbetalen

-fusi0n-

Legacy Member
nog steeds niets ontvangen

divinity beweert al een maand dat de xbox is teruggestuurd naar microsoft wegens defect en nog steeds niet teruggekregen

divinity---

Legacy Member
idd bevestigt ... kan er zelf weinig aandoen voor de moment ...

nu de gps kan steeds terug verzonden worden hé ...

i

-fusi0n-

Legacy Member
ik heb al 5 keer gevraagd om me alle gegevens door te sturen van het bewijs dat je hem hebt opgestuurd, dan kan ik navragen hoe het ermee zit

en ik wil geen GPS want ik heb GPS op mijn gsm en we hebben een ruil gedaan

jij zei in pm nog van "waarom heb ik het gevoel dat je hem niet wil versturen"
ik heb moeite gedaan om hem zo rap mogelijk te versturen tegen 20euro verzendingskosten

en jij komt een week later af met "ja hij was defect toen ik hem testte"

ondertussen een maand moet ik nog altijd achter je aan zitten lopen terwijl je niets laat horen

dus geef me AUB de bewijzen dat je hem hebt opgestuurd

het gaat hier tenslotte om honderden euro's

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Divinity, ik hoop dat je de games weldegelijk opstuurt he!

Heb reeds geld gestort op je rekening ik hoop dat ik je kan vertrouwen!?

grtz

Edit: indien je het niet nakomt ga ik wel naar politie, heb er nu ook al een zaak tegen iemand in een gelijkaardig scenario.

-fusi0n-

Legacy Member
er zijn er wel meerdere hier op het forum
toen ik in dit topic postte kreeg ik zelfs pm dat ik moest oppassen wegens negatieve repuatie

dit even terzijde

divinity---

Legacy Member
-fusi0n- zei:
ik heb al 5 keer gevraagd om me alle gegevens door te sturen van het bewijs dat je hem hebt opgestuurd, dan kan ik navragen hoe het ermee zit

en ik wil geen GPS want ik heb GPS op mijn gsm en we hebben een ruil gedaan

jij zei in pm nog van "waarom heb ik het gevoel dat je hem niet wil versturen"
ik heb moeite gedaan om hem zo rap mogelijk te versturen tegen 20euro verzendingskosten

en jij komt een week later af met "ja hij was defect toen ik hem testte"

ondertussen een maand moet ik nog altijd achter je aan zitten lopen terwijl je niets laat horen

dus geef me AUB de bewijzen dat je hem hebt opgestuurd

het gaat hier tenslotte om honderden euro's
u heeft toch al het trackingnummer ontvangen van mij of niet mss ... deam zeg pm me mss ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan